نیویورک مرد مجبور راه خود را به یک اتاق متل و تجاوز به یک زن, پلیس می گویند

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 5:07 PM EDT Jul 20, 2020یک York شده به اتهام تجاوز به یک زن پس از وی ر

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

یک York شده به اتهام تجاوز به یک زن پس از وی راه خود را به اتاق متل در حالی که او خواب فرویو Township پلیس ادعا می کنند.

ترور Lynn Smith, 49, از اولین بلوک غرب خیابان شاه با اتهام تجاوز به یک اختلال قابل ملاحظه ای فرد تجاوز اجباری اجبار تجاوز جنسی تشدید زشت حمله بدون اجازه و دزدی و جرم و جنایت تجاوز است.

او همچنان در نیویورک شهرستان, زندان در ازای $100,000 به قید وثیقه.

پلیس در پاسخ به متل 6 در فرویو شهرستان در ساعات اولیه صبح از تاریخ 16 ژوئیه برای یک گزارش که یک مرد تا به حال خود را مجبور به یک اتاق. افسران صحبت با یک زن که گفت: یکی دیگر از زن تجاوز شده توسط یک مرد بود که هنوز هم در اموال.

افسران یافت اسمیت بود که سکندری در امتداد پیاده رو و به نظر می رسد مست. پلیس او را بازداشت در صحنه در حالی که آنها مورد بررسی قرار گرفت.

قربانی پلیس گفت که او از خواب بیدار شد برای پیدا کردن اسمیت در بالا از او. او شروع به جیغ, اما او خود را تحت پوشش دهان و گفت: او را به "فقط رفتن با آن." او گفت: چندین بار برای جلوگیری از, اما او تجاوز او استشهاد متحده است.

پس از اسمیت سمت چپ اتاق قربانی خواسته یک زن به برای کمک تماس بگیرید.

قربانی پلیس گفت که او تا به حال ملاقات اسمیت پیش از آن در شب است. او و دو نفر دیگر بودند آشامیدنی با هم در خارج از وقتی که او آمد و می خواست به خرید یک آبجو از آنها. اسمیت به آنها گفت که او و دوست دختر خود را بدست کرده بود به مبارزه در یکی از اتاق متل.

زنان ارائه اسمیت با یک نوشیدنی مخلوط. چهار ترک یک زمان کوتاه بعد.

یکی از زنان راه می رفت قربانی به اتاق او بود چرا که او دچار اختلال پلیس گفت:. او قرار داده شده قربانی بر روی تخت سمت چپ کلید کارت به اتاق داخل کشیده و درب بسته است.

بیشتر: آنها برای بازداشت شدند و برخی از علف های هرز در بهبهان. خود را mugshots هنوز هم به دنبال آنها آنلاین

بیشتر: X-ray از دستگاه تناسلی احتمالا به اشتراک گذاشته آنلاین با تصویر, شرکت, کارمند, پلیس می گویند

بیشتر: تاریخی پل رفت و برگشت به محل پس از نوسازی در روستایی در شمال شهرستان نیویورک

پلیس به ذکر است که درب به قربانی اتاق نمی امن به درستی و به راحتی می توان باز از خارج استشهاد متحده است.

اسمیت پلیس گفت که او تا به حال رابطه جنسی با قربانی و که او را خواسته بود و به بیش از آمده اگر چه او نمی گویند که اگر آن را در شخص و یا از طریق یک متن استشهاد متحده است.

قربانی پلیس گفت که او تا به حال شناخته شده تنها اسمیت برای حدود دو ساعت است. او هرگز او را با یک کلید اتاق. او همچنین رضایت نمی به او را از ورود به اتاق و گفت: پلیس او sexually assaulted استشهاد متحده است.

پلیس گفت: اسمیت بود قادر به شناسایی قربانی با نام او.

پلیس در زمان اسمیت به نیویورک شهرستان, مرکزی, رزرو که در آن او بود arraigned در اتهامات عنوان شده علیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب