York school district قطره از 50 موقعیت به تعادل بودجه

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 5:10 PM EDT Jun 27, 2020نیویورک شهرستان, مدرسه ناحیه یک بودجه مصوب

توسط NEWSWORLDS در 8 تیر 1399

نیویورک شهرستان, مدرسه ناحیه یک بودجه مصوب برای 2020-21 سال تحصیلی.

کاهش رفت و کمی عمیق تر در بودجه نهایی از ابتدا پیشنهاد شده توسط Supt. دکتر آندره بری.

پیشنهاد او در ماه مه به نام برای از بین بردن 44 مواضع 32 که موقعیت های تدریس. کسانی که کاهش در آمد های فیزیکی آموزش و پرورش و هنر و موسیقی و ادارات و مشاوران یک دستیار اصلی و سنگ بنای برنامه مداخله.

بودجه نهایی را نشان می دهد از دست دادن اضافی شش موقعیت است که شامل مدیر ورزشی, دستیار مدیر ورزشی یک, آموزش موقعیت حضور در دفتر سرپرست و دو افسر پلیس.

هیئت مدیره به تازگی رای دادند 7-1 با یک ممتنع به تصویب $155.8 میلیون بودجه. Carman Bryan رای دادند و هیچ مارجی Orr ممتنع از رای دادن.

بری در بیانیه ای گفت: پس از رای گیری که توازن منطقه مدرسه بودجه است که همیشه یک چالش است. اما ترکیبی از یک بیماری همه گیر و هزینه های افزایش یافته برای مدارس و بهداشت و درمان را ساخته اند که چالش سخت تر است.

بیشتر: با وجود مخالف آراء اهل Stoner تایید برای ادامه به نیویورک بالا مربی فوتبال

بیشتر: 'گام بزرگ رو به جلو': نیویورک شهرستان برای ایجاد تنوع سهام و ورود به موقعیت های

"من می توانم بگویم بدون تردید این است که این بیماری همه گیر در سفر بوده است یکی از چالش برانگیز ترین تجارب ما مواجه اند – یا به احتمال زیاد تا کنون رو به عنوان مربیان و سهامداران متعهد به ما دانش آموزان و خانواده های آنها و جامعه" بری گفت.

COVID-19 دستورالعمل های گران قیمت

COVID-19 ناشی از معضلات مختلف برای مسئولان مدرسه. منطقه خواهد شد دریافت پول کمتر از دولت که اخیرا به تصویب 12 ماه آموزش و پرورش بودجه است که هیچ افزایش بودجه.

نیویورک شهرستان, مدارس, در حال دریافت $3.7 میلیون دلار از دولت فدرال به عنوان بخشی از مراقبت عمل می کنند اما این پول باید صرف به پوشش مسائل مربوط به COVID-19 – از جمله افزایش هزینه های حمل و نقل تمیز کردن لوازم و تجهیزات حفاظتی.

دیو Diffendal بود که پر کردن در اخیر جلسه هیئت مدیره برای مدیریت کسب و کار ریچارد Snodgrass گفت: این منطقه صرف $2.7 به $2.8 میلیون در سال برای پوشش هزینه های حمل و نقل دانش آموزان است.

"اگر اجتماعی فاصله دستورالعمل به عنوان ما درک می کنیم آنها را در حال حاضر در محل مقدار از هزینه های حمل و نقل را افزایش قابل ملاحظه ای" Diffendal گفت: در توضیح بودجه نهایی. "مشترک المنافع کاهش بودجه دولت فدرال از طریق مراقبت در عمل افزایش یافته است اما وجود دارد خواستار رفتن به در است که مراقبت در پول است."

Diffendal گفت: این امکان وجود دارد که هزینه های حمل و نقل می تواند دو که کاهش قابل ملاحظه ای به آن اهمیت می دهد پول است.

"من شده اند انجام این 33 سال و من از دیده می شود نیست این سطح از عدم قطعیت در هر روند بودجه," او گفت:.

هیئت مدیره مدرسه که مورد نیاز است به تصویب یک بودجه 30 ژوئن تلاش برای پیدا کردن یک راه حل که اجازه می دهد آنها را به احتمالا منحرف کردن پول اگر هزینه های مربوط به COVID-19 نیست به عنوان بالا به عنوان انتظار می رود.

وکیل جف Gettle یادآوری مدیران که تنها راه بودجه می تواند بازبینی است و اگر دولت باعث می شود تغییرات به کمک های مالی خود را.

"هر آنچه در هیئت مدیره تصویب شده است برای رفتن به نهایی بودجه" Gettle گفت.

"توصیه بودجه کاهش است که یکی از سخت ترین چیز برای انجام به عنوان سرپرست," بری گفت: در بیانیه ای. "به عنوان یک معلم سابق مدرسه رهبر و پدر و مادر من درک سرخوردگی خود را. ما می خواهیم فرزندان ما را قادر به دسترسی مداوم به بهترین آموزش ممکن است.

"من درک اهمیت داشتن موسیقی و هنر, تربیت بدنی, اسپانیایی و سایر خدمات پشتیبانی به عنوان بخشی از ما متن آموزشی برای هر دانش آموز. این است که چرا ما در حال برنامه ریزی برای سازماندهی مجدد این برنامه ها در یک تلاش هماهنگ برای به حداکثر رساندن منابع ما در راه است که اجازه می دهد تا سازمان ما باقی می ماند مالی پایدار به آینده است."

بری گفت: پس از بودجه معرفی شد و ممکن است که این برنامه ها را نمی شود حذف شود. به جای برنامه های تثبیت شود.

برای مثال هر ساختمان دیگر نمی خواهد خود را داشته بدنی آموزش و پرورش معلم است. که معلم سفر خواهد کرد در میان ساختمان های متعددی به ارائه آموزش.

"این است که ترجیح مدل برای ما ترجیح می دهند به یک معلم در مدرسه" بری گفت: در ماه گذشته. "در حالت ایده آل ما می خواهیم کسانی که هنر را به بخشی از خود را اجتماعی و علمی بودن اما همیشه امکان پذیر نیست."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن