بهترین مناطق کرج برای خرید ویلای لوکس

استان البرز دومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران، پس از تهران است. شهر استان البرز پایتخت معنوی ایران نامیده می&

توسط NEWSWORLDS در 17 مرداد 1401

استان البرز دومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران، پس از تهران است. شهر استان البرز پایتخت معنوی ایران نامیده می‌شود و از لحاظ اقتصادی، تجاری و گردشگری رشد زیادی کرده‌است. بسیاری از افراد با خرید ویلا در استان البرز، این شهر را برای مهاجرت یا سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند. آگاهی از گرانترین و ارزانترین و بهترین محله در استان البرز اقدامی ضروری بعد از اطلاع از قیمت ویلا و خرید ویلا در استان البرز است.

 

اگر قصد خرید ویلا در استان البرز، پایتخت دوم ایران را دارید و یا می‌خواهید بهترین محله استان البرز را بشناسید و از قیمت ویلا در استان البرز، گرانترین محله استان البرز و ارزانترین محله‌ استان البرز با خبر شوید، با این مقاله از املاک آنلاین همراه شوید.

 

گرانترین محله در استان البرز برای خرید ویلا

خرید ویلا در محله‌های گران‌قیمت علاوه بر رفاه بیشتر، سرمایه‌گذاری در حوزه ملک محسوب می‌شود، در ادامه به معرفی بهترین محله استان البرز و گرانترین محله‌ استان البرز و دیگر مطالب مربوط به خرید ویلا در استان البرز می‌پردازیم:

 

احمدآباد محله‌ای لوکس برای خرید ویلا در استان البرز

این محله‌ی وسیع، در منطقه یک استان البرز قرار دارد و شامل خیابان‌های بابک، عدالت، پاستور، قائم و ملاصدرا می‌شود. محله احمدآباد علاوه بر این‌که برای سکونت مناسب است، با وجود شرکت‌ها و مراکز خرید زیاد از لحاظ تجاری هم مورد توجه است.

 

وجود بزرگترین بازار موبایل استان البرز، شرکت‌های بزرگ هواپیمایی داخلی و خارجی، مراکز خرید بسیار لوکس و چند هتل معروف در این منطقه  موجب رشد تجاری آن شده‌است. بعضی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های شهر استان البرز ازجمله بیمارستان قائم نیز در این منطقه است.

 

هر چند آپارتمان‌سازی در این محله افزایش یافته‌است، اما همچنان تعداد ویلا‌های ویلایی در این منطقه بیشتر است.ویلا‌های ویلایی این منطقه غالبا یک طبقه هستند مساحت زیادی دارند. آپارتمان‌های این منطقه هم اغلب متراژ بالایی دارند. قیمت ملک در احمدآباد بسیار گران است.

 

 

 

 

 

گرانترین محله استان البرز مثل بلوار سجاد

بلوار سجاد از محله‌های قدیمی، گران قیمت و مرفه‌نشین استان البرز محسوب می‌شود . باغ‌های حسین ملک در گذشته در در این منطقه قرار داشته‌است و امروز هرچند به واسطه برج سازی‌ها آثار کمی از آن باقی مانده‌است، اما همچنان این منطقه دارای آب‌ و هوای خوب و کوچه‌های پردرخت و پارک‌های متعدد و فضای بازی برای کودکان است.کوچه‌های این منطقه، مکانی آرام و به دور از هیاهو برای زندگی است.

 

درکنار بلوار سجاد خیابان‌های ابوذرغفاری، ناصرخسرو، ملاصدرا و بابک، قرار دارند. این روزها سرعت ساخت‌و‌ساز برج‌ها و ساختمان‌های بلند در این منطقه بالا رفته و پاساژهای لوکس با مغازه‌هایی از برندهای معروف تجاری، سکونت در این محله را برای کسانی که دوست دارند در نزدیکی مراکز خرید زندگی کنند مناسب کرده است. بیشتر ویلا‌های این محله در متراژهای بالا هستند.

 

بهترین محله استان البرز مثل محله هاشمیه

این محله در منطقه ۹ استان البرز قرار دارد، خیابان هاشمیه از بهترین و گرانترین محله‌های استان البرز محسوب می‌شود. وجود کافه رستوران‌ها و برج‌های لوکس با امکاناتی مثل سالن بیلیارد و اسکوواش، این محله را تبدیل به منطقه‌ای ایده‌آل برای سکونت، مخصوصا در بین قشر مرفه و جوان استان البرز کرده است.

 

خیابان هاشمیه استان البرز از مناطق بسیار آرام شهر محسوب می‌شود، هاشمیه درگذشته  دارای بافتی روستایی با باغ‌های فراوان بوده است که زمین‌های آن کاربری کشاورزی داشته‌اند ، با ساخت بزرگراه وکیل‌آباد کم کم این محله تبدیل به یک منطقه مسکونی و شهری شد.

 

کوهستان پارک خورشید و مجموعه تفریحی ورزشی کوهسر نیز از دیگر  مناطق جذاب هاشمیه محسوب می شود. نزدیکی به فضای کوهستانی موجب شده است محله هاشمیه در بین مناطق خوب استان البرز هم منحصر به فرد باشد.

 

محدوده محله هاشمیه از شمال به بلوار وکیل‌آباد و باغ‌ملک آباد، از جنوب به کوه بینالود، از شـرق اراضی آبادگران و از غرب به سه‌راهی طرقبه و شاندیز منتهی می‌شود. وجود ساختمان‌های اداری و  برند‌های معروف و پردرآمد موجب اهمیت تجاری این منطقه شده است.

 

از برج‌های معروف محله‌ی هاشمیه میتوان به برج‌های آرمیتاژ و باران اشاره کرد. بیمارستان قلب جوادالائمه نیز که در این محله قرار دارد. هاشمیه بهترین محله استان البرز برای جوانان و قشر تحصیل کرده محسوب می‌شود.

 

 

 

 

بهترین محله استان البرز مثل محله‌ی‌کوه‌سنگی

کوه‌سنگی دومین و مشهورترین پارک بزرگ استان البرز است که بین دو قله از قله‌های رشته کوه بینالود واقع شده‌است. این منطقه می‌تواند به واسطه موقعیت و آب و هوایی که دارد گزینه خوبی برای زندگی و خرید ویلا در استان البرز باشد.

 

کوه سنگی به واسطه سینما و فود کورت‌های خود مشهور است و بیشتر جنبه تجاری دارد. مرکز خرید لوکس زیست خاور که شامل سینما، فروشگاه‌ها و فودکورت است نیز در کوه‌سنگی قرار دارد.

 

بلوار خیام

 بلوار خیام استان البرز به دو بخش خیام شمالی و خیام جنوبی تقسیم می‌شود. بلوار خیام از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار ملک‌آباد میرسد.خیام شمالی در منطقه دو استان البرز واقع‌شده است. خیام جنوبی در منطقه یک استان البرز قرار دارد و یکی از محله‌های معروف استان البرز است که قشر خوش‌نشین در آن ساکن هستند.

 

در خیام جنوبی خیلی از ادارات مرکزی استان البرز مثل ثبت ‌احوال قرار دارند. استان البرز مال، یکی از مهم‌ترین و بهترین مجتمع‌های تفریحی استان البرز است که در بلوار خیام جای گرفته‌است.

 

محله‌های باهنر،هفت تیر و دانشجو

از معروف‌ترین محله‌های غرب استان البرز می‌توان به باهنر، هفت تیر و دانشجو اشاره کرد. این محله‌ها از محله‌های مدرن استان البرز محسوب می‌شوند . فست فودها و رستوران‌های فراوانی در بلوار هفت تیر واقع شده است.

 

شعبه‌های جدید برج‌های آرمیتاژ و باران در  محله گلشن واقع در بلوار هفت تیر است. پله‌های باباکوهی و پارک خورشید نیز از دیگر نقاط دیدنی این محله است. در محله‌های باهنر و دانشجو نیز پارک‌هایی با نام‌های با هنر و داشجو وجود دارد. محله باهنر محله‌ای آرام و خلوت است اما محله دانشجو در مقابل محله‌ای شلوغ و پر رفت وآمد و نزدیک بازار است.

 

 

 

 

محله‌های متوسط شهر استان البرز

 قیمت ویلا در محله‌های متوسط استان البرز ارزانتر است. با خرید ویلا در این مناطق می‌توان از قابلیت‌های پر سود مناطق تجاری استان البرز نیز بهره‌مند شد .

 

بلوار کاوه

بلوار کاوه در نزدیکی پارک کوهسنگی استان البرز واقع شده است. پروژه‌های مسکونی نیایش در این بلوار قرار دارد. این مجموعه با ۲۹۹ واحد مسکونی در ۲۸ بلوک ساختمانی ساخته شده‌است. در این محله واحدهای مسکونی نوساز دیگری نیز وجود دارد که به سبک مدرن ساخته شده‌اند.

 

خیابان سناباد

 

سناباد یک محله اصیل و قدیمی در منطقه یک استان البرز است که به عنوان مرکز فروشگاه‌های لوازم خانگی و کابینت،وسایل چوبی و مرکز فروش لباس عروس و داماد معروف است. این منطقه در مجموع موقعیت تجاری و گردشگری خوبی دارد. قیمت ویلا در این محله برای خرید ویلا در استان البرز، مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود .

 

خیابان نواب‌صفوی

خیابان نواب‌صفوی در جنوب غربی استان البرز، در منطقه ثامن قرار دارد و بیشتر با نام «پایین خیابان» مشهور است. نواب صفوی، جز محله‌های اطراف حرم امام رضا است. محله‌ی‌ نواب صفوی از مناطق مرفه‌نشین شهر استان البرز نیست؛ اما این روزها ساخت‌وسازهای زیادی درآن انجام گرفته‌است و مجتمع‌های مسکونی مدرن و امروزی در آن ساخته شده است.

 

بیشتر بافت‌های فرسوده این محله تخریب شده است. اما ویلا‌های بافت قدیمی این محله ،سنتی و ویلایی است. از جمله مجتمع‌های مسکونی این منطقه می‌توان به مجتمع تجاری اقامتی ۱۱۹ واحدی آرمان و مجتمع تجاری اقامتی مجلل اشاره کرد. مجتمع تجاری آرمان مرکز برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایش است.

 

محله بازار رضا

بازار بزرگ رضا ، اصلی‌ترین بازار استان البرز، در مجاورت حرم مطهر امام رضا قرار دارد است. بازار رضا، مهم‌ترین مرکز خرید سوغاتی زائرین امام رضا است. این منطقه دارای ویلا‌هایی با بافت قدیمی و جدید است و می‌تواند برای سلایق مختلف برای خرید ویلا در استان البرز مناسب باشد.

 

خیابان دانشگاه

یکی دیگر از محله‌های تجاری استان البرز که فاصله کمی با حرم دارد، خیابان دانشگاه است. این منطقه به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز فروش کفش و پارچه محسوب می‌شود، هتل لاله و تارا، برج تجاری اداری آلتون و پارکینگ بزرگ آن از معروف‌ترین مراکز معروف این خیابان هستند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
google
تاریخ ثبت : 29 مرداد 1401

https://www.google.com


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 29 مرداد 1401

پیستون شاپ