حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی حیاتی پشتوانه واردات مستقیم،

توسط NEWSWORLDS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی حیاتی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی فرآورده Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مجموعه مولودی جنس حیاتی بیش از سه ده سال کار رشته ای در راستا اسباب و اثاث خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی فرآورده در راستا فروش اسباب و اثاث خانگی مهم توجه به استانداردها و نیاز مشتریان با بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم هم اکنون مولودی مال مفتخر میباشد که اصلی اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب و اثاث خانگی ایران باشد. در گفتگویی که اساسی مادح مولودی رئیس ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه ملازم آوردیم:

امید میباشد که مشتریان همیشگی و دیرین هم مهم حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و هم‌زمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی مال به جهت مشتریان سابق استفاده نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خرید کننده عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی مال میتوانید از نشانی زیر به کارگیری نمایید:

آدرس تارنما رسمی گروه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای قبلی به تیتر یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این شرکت عمل خود در حوزه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ اساسی واردات محصولات حساس میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا دارای برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از همان در آغاز بر همین اصل بوده میباشد که لیاقت خریدار کالی ناب خرید کردن یک متاع اهمیت میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش می باشد و نه هر کلایی کلیدی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست هنگامی که هدف شما نیز ارائه محصولات با کیفیت و نیز ارزش مطلوب و رقابتی هست کار فراوان پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. البته همین گروه امیدوار میباشد که به کمک آفریدگار و همت همکاران کماکان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این اهمیت پیروز بوده‌اند در آتی هم جهت جلب رضایت مندی عمده مشتریانشان سعی ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی رقیب در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی دارای ارزش رقابتی و فراوان عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک تحت کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت مغازه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وبسایت گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته هست و از ابتدا سرمایه خود را بر تهیه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا دارای خدماتی مختلف و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اصلی نگاهی اهمیت و هدف رضایت مشتریان خویش را از فی مابین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، با کیفیت‌تر و مهم قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در رابطه اساسی تارنما خانگی لند حیاتی رئیس فروش محترم این تیم قدرتمند و حساس میزان مرغوب بودن حرف کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع زیاد دوچندان این تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری جذاب و کافی بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و حیاتی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات لوازم خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و دارای متخصصین این حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات تارنما خانگی لند سفارش میشه، به ویژه به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس وبسایت خانگی لند یک عدد از بهترین مراجع تهیه و تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وبسایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت تیم سایتهایی می باشد که تمرکز کلیدی آنان بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این مغازه در سال 1400 با فروش محصولات سایت آمازون در ایران و مهم ارزش کمتر از این وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، کار خویش را در زمینه محصولات 'خانگی گجت و جانبی اساسی کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این تیم فروش محصولات کلیدی میزان مرغوب بودن و اهمیت بها های مطلوب و سرویس ها متفاوتی از دیگر وبسایت ها می باشد. تیم پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین روزگار و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید حیاتی تصور ریلکس تصویب توصیه نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو متاع را در چکیده همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما پیروز آمازون در محصولات همین تارنما اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وبسایت بزنید، احتمالا شما نیز نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک سایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی مورد از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته اضطراری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جالب در گزینه لپ تاپ استوک بها آن است. بودجه آیتم نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم بودجه آیتم نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه حساس مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت همین مجموعه در ارتباط باشید و محصولات همین دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله دارای در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی خیال مشتریان، مسلما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را به جهت کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در روزگار به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را رجوع داده و یا این که هزینه را به حساب خریدار واریز می‌کنند و یا این که دستگاهی فارغ از نقص‌ احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت اعتنا به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا این که تماشا جور های محشر لپ تاپ استوک صد رد صد به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در غایت در یک جدول میتونیم همین چهار دکان رو حیاتی نیز مقایسه کنیم:

در جدول ذیل سعی کردیم بهترین ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 دکان معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه لطف میشناسید قطعا معرفی کنید.

نکات اساسی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از شیوه اینترنت، عاملی دارای برای موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به این نوع معاملات شک وتردید دارا‌هستند زیرا نگران‌اند که دیتاها شخصیشان بوسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حالا پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی اکثر خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابداع می‌شود. مهم وجودِ این، هنوز نیز بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کار گیری از اینترنت تردید دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اهمیت که در خرید کردن اینترنتی باید به آن توجه نمایید همین میباشد که خرید کردن خود را از یک وب سایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. حتما نظرات اعضا در ارتباط حیاتی ارآیه جنس و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

به همین نکته توجه نمایید که به جهت پیدا نمودن وبسایت های اعتبار در نتیجه های جستجو ممکن می باشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد نمایید وبسایت هایی که میشناسید را تعیین کنید خیر لزوما وب سایت هایی که در نتایج ابتدایی google بالا آمده اند. در نام سایت مراقب غلط املایی یا این که دامنه ی آن (به تیتر نمونه .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صدق و صدق آدرس سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl معتبر خرید کنید

هرگز با به کارگیری از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این آیتم را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که مهم SSL رمزگذاری شده میباشد آدرس اینترنتی آن با HTTPS شروع می شود نیکی صرفا حساس HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک هم در آدرس بار آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار موقعیت ذیل قرار دارد که رده قرارگیری آن ، بستگی به جور مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی حیاتی است که وب سایت گوگل Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در درون سرزمین شروع شده، تصویب و سوق‌دهی دکان های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به دکان های آنلاین داده می شود بهترین شیوه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب سایت معتبر از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند اساسی ثبت اسم اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir التماس تصویب اطلاعات و اختصاص علامت اعتماد را داشته باشند. همچنین همگی مغازه های آیتم تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به رخ یک e آبی رنگ به همراه یک یا این که چند نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی عمل چندان دشواری نیست. در سرانجام در صورتی که میخواهید از امنیت یک وب سایت تماما مطمئن شوید به اندازه هست به صفحه به دست آوردن و کارهای اساسی نشانه اعتماد الکترونیکی در این وب وبسایت مراجعه کنید و دارای یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت مورد حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین در آغاز بایستی اعتنا داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی استعمال می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اهمیت بانک آیتم حیث برقرار می کنند. به این ترتیب چنانچه به نوار آدرس وب وب سایت بانکی که از شیوه دکان به آن متصل شده اید توجه کنید، در ابتدای آن می بایست کلمه https را تماشا کنید. چنانچه کاغذ بانک گزینه نظر کلیدی عبارت http می باشد هیچ گاه اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن داده ها کارتتان در کاغذ خزانه مورد نظر، حتی در صورتی که تمامی وضعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری نمایید تا ضریب امنیتی عمل شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی نظیر مدارس و دانش گاه به جهت انجام خرید کردن اینترنتی به کار گیری نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مانند اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای قدیمی دیگر استعمال می‌کنند.

توجه فرمایید که درصورتیکه به سلامت اطلاعات خود اصلی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت روی مرورگر خویش ببینید، از آخرین نسخه مرورگر مورد علاقه‌تان استفاده کنید. زیرا در اصل مرورگرها خود حیاتی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اهمیت کشف آن‌ها نسخه‌ای نو جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری ورژن مرورگرتان برای خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی با روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در کشور بسیار گسترده شده و بخش اعظمی از کسانی که دیتاها مقداری از روش‌های سارقان امروزی دارند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز اثبات شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به نحوه فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک کاغذ جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه و کلمه رمزی است که می‌تواند فقط به جهت یک بار در تراکنش آیتم استعمال قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در کشور است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در امر فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود کلیدی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و تنها بوسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از طرز پیامک و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم اصلی هدف تحلیل و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در عمده بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت اخذ راهنمایی و خدمات دارای ارتباط حساس رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همچنین در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین حیاتی را از طریق روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا حساس مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از روش یکی از از بانک‌های مرز و بوم اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از نحوه کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ایجاد درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های با بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد نمودن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش مبادرت کنند.

مجرمان سایبری حساس ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد کاغذ جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور اقدام به گرفتن گوشه ای از پول محصول به عنوان پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آن گاه قطع ارتباط می‌کنند.

در پایان باز نیز می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک دکان دارای را نمی توان فقط دارای دقت به سکو آن در وب وبسایت هایی مانند الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک صفحه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت مالامال زرق و برق اینترنتی اساسی هزاران بازدید کننده و جايگاه جهانی بالا داشته باشد. کلیدی رعایت این نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اصلی دقت به سرعت بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی تمایل دوچندان زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از آغاز کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی میباشد که می‌تواند برای اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک کند و دوراندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا ببرد تا در نهایت خرید اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی خوب تر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

مضاعف
آخرین مطالب