UC برکلی حرکت به سوی آموزش از راه دور برای ترم پاییز

UC برکلی اعلام کرد تصمیم خود را برای شروع ترم پاییز به طور کامل عملا سه شنبه به دلیل افزایش در محلی COVID-19 م

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

UC برکلی اعلام کرد تصمیم خود را برای شروع ترم پاییز به طور کامل عملا سه شنبه به دلیل افزایش در محلی COVID-19 موارد است.

با توجه به دانشگاه برکلی سخنگوی جانت گیلمور پردیس در حال حاضر نیست پیش بینی کلاس های رزومه کاری در فرد در طول پاییز اما به نظر reevaluating سرگیری فرد در آموزش های مبتنی بر بهداشت عمومی شرایط.

حتی اگر شرایط اجازه می دهد به صورت حضوری و آموزش از راه دور آموزش ادامه خواهد داد فراتر از شکرگزاری شکستن با توجه به campuswide ایمیل. پردیس مقامات همچنین گفت: در این ایمیل که وجود داشته اند افزایش پیشرفت در تکنولوژی و منابع برای دانشجویان و کارکنان به شرکت در آموزش از راه دور.

در پردیس مسکن گزینه های قابل دسترسی خواهد بود و دانشگاه ادامه خواهد داد پذیرش برنامه های کاربردی از طریق جولای 26. اقامت سالن نگه داشته شود به مجرد اشغال گیلمور اضافه شده است.

"این به ما اجازه خواهد داد به کاهش تراکم اطمینان بیشتر فیزیکی, فاصله," گیلمور گفت: در یک ایمیل.

برای دانش آموزانی که در حال دنبال کردن-پردیس مسکن گیلمور توصیه تماس با UC برکلی دانشجویان خدمات حقوقی به منظور دریافت کمک در مورد اجاره و اختلافات.

با توجه به ASUC علمی وزارت, معاون رئیس جمهور, نیکول Anyanwu راهنمایی از آالمدا کانتی عمومی وزارت بهداشت به شدت در نظر گرفته شود در تصمیم گیری برای حرکت به سمت به طور کامل از راه دور یادگیری است.

Anyanwu اضافه شده است که با توجه به نظرات جمع آوری شده در مورد ترم پاییز پردیس اولیه برنامه ریزی برای یک مدل ترکیبی را کمک کرده اند جای دانشجویان بین المللی' شرایط. تصمیم نهایی با این حال با افزایش موارد نزدیکی محوطه دانشگاه.

Anyanwu گفت دفتر او است دفاع درجه تغییر سیاست های شبیه به ترم بهار و حمایت از ایجاد تحصیلی و مالی و امکانات رفاهی است. او افزود که از آن خواهد شد انجام سالن های شهر به رله دانشجويان دانشگاه و دولت است.

ASUC جمهور ویکتوریا ورا گفت: ترم shift برای آموزش آنلاین به عنوان یک "شوک است." او افزود که از راه دور یادگیری تاثیر بر دانشجویان که وابسته به دانشگاه منابع است.

"من فکر می کنم آن را نشان می دهد مردمی بودن را لرزاند الان چون ما نمی دانیم که زمانی که ما به یک حس عادی," ورا گفت. "ما نمی دانیم که زمانی که همه چیز امن خواهد بود دوباره به باز کردن."

او گفت: او سال گذشته در دانشگاه برکلی آنلاین به جای در فرد ناامید کننده است به این معنی کمتر فرصت را به ارتباط برقرار کردن با دوستان خود.

با توجه به ورا افزایش موارد مرتبط با UC برکلی اخوت نشان می دهد که مبارزه با این بیماری است که اغلب به اشتباه به عنوان یک تلاش فردی به عنوان مخالف به یک تلاش جمعی است.

"زمانی که من دیدن مردمی بسیار نادان به شدت از این بیماری همه گیر آن را بسیار مضر" ورا گفت. "این بسیار خودخواه."

با توجه به دانشگاه برکلی ارشد آنا Shaughnessy, حرکت به سمت آنلاین ترم مفید برای ضعف سيستم ايمنی دانش آموزان و اعضای جامعه دانشگاه به طور نامتناسبی تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

برخی از پردیس منابع مانند دانش و فناوری عدالت برنامه در دسترس خواهد بود برای کمک به دانش آموزان تنظیم از راه دور یادگیری. نیازهای اساسی غذایی مرکز شربت خانه و دانشگاه مشاوره و خدمات روانشناختی نیز باز باقی می ماند برای دانش آموزانی که انتخاب می کنید برای بازگشت به برکلی ورا گفت.

"من واقعا می خواهم به اصرار جامعه ما به یاد داشته باشید که آن است که همه ما را به مطمئن شوید که ما می توانیم این حق در حال حاضر" ورا گفت. "ما بازگشت به دانشگاه نیز وابسته به اعمال ما."

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن