رستوران ساز برای ساخت رستوران آسان

ورودی سالن (هاست یا صندوق)، سالن عمومی، وی آی پی، آشپزخانه، آماده سازی، کافه، ظرف شور خانه، لاندری، سردخانه &n

توسط NEWSWORLDS در 6 مهر 1399

ورودی سالن (هاست یا صندوق)، سالن عمومی، وی آی پی، آشپزخانه، آماده سازی، کافه، ظرف شور خانه، لاندری، سردخانه – + ، انبار مواد مصرفی و بهداشتی و لوازم، محل اسکان پرسنل و غیره

6- تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز



سیستم کامپیوتر، پرینتر، صندوق، تلفن، دوربین مدار بسته، تهویه مطبوع، پیجر و بیسیم ارتباطی، سیستم صوتی و تصویری،



  • نسل Y : این گروه شامل سنین حداکثر 25 سال هستند و در بیشتر کشورها نیز درصد زیادی را شامل می شود. شرکت راه اندازی رستوران نسل انواع مختلف نژادها را در خود جای می دهند. این نسل علاقمند به فست فود ها هستند و حدود 25 درصد آن ها مشتری های دائمی برگر ها و ساندویچ ها و 12 درصد مشتری دائمی پیتزا فروشی ها هستند.


  • نسل X : این گروه از افراد شامل افرادی است که در دهه چهارم و پنجم زندگی خود قرار دارند، و برای ارزش های خانوادگی اهمیت بسیاری قائل هستند. آن ها در مورد ارزش های اخلاقی زندگی بسیار نگران هستند و رستوران هایی را انتخاب می کنند کامل باشد و هر آنچه می خواهند در اختیار آن ها بگذارد و در فضایی راحت برای خانواده، ارزش های اخلاقی حفظ گردد.

  • نسل سالمندان : اعضای این گروه افرادی هستند که بالای 60 سال سن دارند. اغلب این افراد درآمد ثابت بازنشستگی دارند و مانند مدیران نمی توانند به رستوران های مجلل بروند. بنابراین آن ها رستوران های خانوادگی که غذای خوب با قیمت مناسب را ارائه می دهد را ترجیح می دهند.




  • سبک های مختلف خدمات رستورانی:





رستوران ها به طور  معمول به سه بخش اصلی طبقه بندی می شوند: فست فود ها – رستوران های متوسط – رستوران های بزرگ و مجلل


فست فود ها همانطور که از اسم شان پیداست غذاهایی که به سرعت آماده می شوند و معمولا قیمت های ارزان تری دارند به فروش می رسانند. به منظور پاسخگویی هرچه بهتر به مشتریان، این رستوران ها معمولا خدمات بیرون بر و ارسال غذا درب منزل مشتری را هم ارائه می کنند.


رستوران های متوسط، رستوران هایی هستند که نه به اندازه فست فود ها کوچک هستند و نه به اندازه رستوران های بزرگ، بزرگ اند. آن های غذاهای کامل ارائه می دهند و قیمت ها  به علت سرویسی که ارائه می دهند بالاتر است. در این نوع رستوران، مشتری غذای خود روی میز خود دریافت می کند.


رستوران های بزرگ و مجلل، رستورانی فوق العاده با سرویس هایی کامل هستند. قیمت آن نسبت به موارد فوق بسیار بالاتر است. این رستوران ها بر کیفیت غذا تمرکز ویژه دارند و برای امکاناتی که ارائه می دهند هیچ محدودیتی قائل نمی شوند.


سیستم اعلام و اطفاء حریق



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن