مخلوط کردن خود مراقبتی معمول: 6 easy DIY مو و ماسک صورت

خود مراقبتی معمول نیست باید برنامه ریزی شده و یا ردیابی. گاهی اوقات آن را مانند به نظر می رسد تجربه جدید با شی

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

خود مراقبتی معمول نیست باید برنامه ریزی شده و یا ردیابی. گاهی اوقات آن را مانند به نظر می رسد تجربه جدید با شیوه بر یک پایه منسجم و یادگیری در مورد چه و برای شما کار نمی کند. DIY, ماسک, آنهایی که شما رنگ را در صورت خود را و کت بر روی موهای خود را با یک شروع عالی برای هر تجربی خود مراقبت معمول است.

روشن چند ساعت یا یک روز کامل را اختصاص به خود را در این تابستان. سپس یکی از دستور العمل های زیر برای تبادل نظر صورت یا ماسک مو. مطمئن باشید به نگاهی به یادداشت — شما ممکن است پیدا کردن یک جدید مراقبت از خود عمل است.

ماسک صورت با مواد ...

از یخچال شما: ماست و آب لیمو

ساده ماسک صورت شما می توانید بخورید! مخلوط 1 قاشق غذاخوری ماست و آب از نیمی از یک لیمو. پس از آن اعمال می شود برای تمیز کردن پوست با یک قاشق یا کاردک. شستشو پس از 15-20 دقیقه برای شادابی پوست.

از شربت خانه خود را: موز عسل و جو

Repurpose بیش از حد رسیده موز و آرام کردن التهاب یا تحریک پوست! سر و صدا موز 1 در یک کاسه کوچک مخلوط کنید و در 1-2 قاشق غذاخوری از جو و 1 قاشق غذا خوری از عسل. اعمال و شستشو پس از 20 دقیقه یا زمانی که جو را سخت.

از ادویه رک: زردچوبه و عسل و ژل آلوئه ورا

اگر شما در حال حاضر کشف, فواید زردچوبه, شروع, با این دستور العمل را به پوست خود را تب و تاب بودن. مخلوط 1 تا 2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا 1 قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق غذاخوری زردچوبه. اعمال و شستشو پس از 15-20 دقیقه.

ماسک مو با مواد ...

از یخچال شما: شیر و عسل و روغن زیتون

تقویت مو خود را با این کرم ماسک. مخلوط 1 فنجان شیر 2 قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون. درخواست از ریشه به پایان می رسد, مسواک زدن یا شانه کردن از طریق در صورت لزوم. ترک در برای 30-40 دقیقه و شستشو با آب سرد.

از شربت خانه خود را: آووکادو و روغن نارگیل

موهای خود را برخی از بیوتین و بدون نیاز به خرید گران قیمت ویتامین ها. مخلوط 1 آووکادو با 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و درخواست از ریشه به پایان می رسد. اجازه دهید برای نشستن 45 تا 60 دقیقه و به طور کامل بشویید.

از ادویه رک: دریا و نمک و آب لیمو و روغن نارگیل

سعی کنید این تنها اگر شما تجربه پوست سر چرب به عنوان نمک دریا برای خیساندن تا روغن اضافی. مخلوط 2 قاشق غذاخوری نمک دریا 2 قاشق غذاخوری آب لیمو و 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل. درخواست از ریشه به پایان می رسد و شستشو پس از 30 دقیقه.

امیدوارم این دستور العمل های الهام بخش شما را به تجربه خود را با مراقبت از خود به شیوه های. سعی کنید مخلوط کردن آنها را با اضافه کردن هر یک از مورد علاقه خود را از مواد طبیعی. فقط مطمئن شوید که به بررسی کنید که آنها خوب هستند برای استفاده در پوست سر و مو و یا پوست. اگر آن را خوب است برای بدن شما, آیا می شود ترس به پرداخت کمی اضافی و توجه به خود.

تماس با سرم اسمیت در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن