سایمون رکس وقتی مهمانی تمام می شود چه اتفاقی می افتد

[ad_1] در نیمه های شب، مردی با آهنگ آهنگ NSync 2000 "بای، بای، خداحافظ" در خیابانی متروک می دود. ریتم غم انگ

توسط NEWSWORLDS در 29 آذر 1400
[ad_1]

در نیمه های شب، مردی با آهنگ آهنگ NSync 2000 "بای، بای، خداحافظ" در خیابانی متروک می دود. ریتم غم انگیز و تکان دهنده آهنگ به اشعار غم انگیز فراق او اضطرار خاصی می بخشد: "می دانم که دیگر طاقت ندارم / دروغ نیست / می خواهم تو را از این در ببینم / عزیزم، بای، خداحافظ." با این حال، ظاهراً او را از در خانه بیرون انداختند، نه برعکس. او، کاملا برهنه، با چشمان گشاد شده از وحشت فرار می کند. و در حالی که نمی‌توان متوجه شد که آلت تناسلی او به‌طور غیرمعمول بزرگی دارد، این دال متعارف مردانگی فقط می‌تواند بی‌دردسر تاب بخورد و در حالی که راه را پاره می‌کند، به‌صورت ریتمیک تاب می‌خورد.

این مرد مایکی سابر است، یک ستاره پورنو میانسال و قهرمان فیلم جدید عالی شان بیکر، موشک قرمز. حرکات برهنه مایکی در اواخر فیلم ظاهر می شود، اما از همان ابتدا می توانیم احساس کنیم که شخصیت او چیزی شبیه به یک هنرمند فراری است. وقتی برای اولین بار او را دیدیم، سوار اتوبوسی بود که بیش از بیست و دو دلار در جیب شلوار جین کوتاهش بود. او از لس آنجلس اخراج شد، جایی که در صنعت سرگرمی بزرگسالان کار می کرد، و به زادگاهش تگزاس سیتی، تگزاس، در خلیج فارس بازگشت.

مایکی یک متقلب تند صحبت که ظرافت های پیش پا افتاده اش به اندازه ظاهر زیبایش فرسوده شده است، مایکی هنوز در کودکی قانع کننده است، فقط اگر خیلی دقیق نگاه نکنید. (بعد از چند بار تماشای فیلم، ناگهان به ذهنم رسید که شخصیتی که او بیشتر از همه به یادش می‌آورد جکس تیلور، کلاهبردار شماره 1 تلویزیون واقعیت‌های کثیف از «قوانین واندرپامپ» براوو بود.) او با وسواس روی حرف خودش ایستاد. دستاوردهای گذشته: او برنده پنج جایزه اخبار ویدئویی بزرگسالان - "بهترین مکالمه شفاهی برای سه سال متوالی"، او می گوید - و به نظر می رسد متقاعد شده است که حرفه پورنو که زمانی موفقش بود، دلیلی بر آینده ای روشن است. او لاف می زند: «تقریباً هر دختری که با او صحنه ای بازی کردم شروع به لعنت کردن من از دوربین کرد. او بعداً گفت: «با مهارت ها و توانایی هایم. . . نمی توان انکار کرد که چه کاری می توانم انجام دهم!»

«راکت قرمز» رگه هایی از «ریپ ون وینکل» در خود دارد. او امیدوار است که بازگشت مایکی به او فرصتی بدهد تا طوری رفتار کند که گویی تحقیرهای یک دهه و نیم گذشته هرگز اتفاق نیفتاده است. اما تحقیر تازه شروع شده است: همسر جدا شده او لکسی (بری الرود بزرگ) و مادرش لیل (برندا دایس) وقتی او در آستانه خانه ویران شده آنها ظاهر می شود و برای دیدن او دعا می کنند، از دیدن او چندان خوشحال نیستند. داخل گذاشته شود ("من فقط به یک مکان برای تصادف برای چند روز نیاز دارم!") او در جستجوی کار، با دوچرخه دخترانه در شهر می چرخد، مانند هومر، زمانی که گواهینامه رانندگی سیمپسون های خود را از دست می دهد و مجبور می شود سوار پینک دو کوچولو شود. چرخ لیزا به نیروگاه. زمانی که مایکی برای یک شغل معمولی درخواست داد، یک کارفرمای احتمالی گفت: «آخرین شغل شما در این لیست بیش از هفده سال پیش بود. سرانجام او یک تاجر علف های هرز شد.

داستان فیلم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ اتفاق می‌افتد و شهر تگزاس به‌عنوان یک مکان متروکه و از نظر اقتصادی افسرده به تصویر کشیده می‌شود که توسط پالایشگاه‌های خشمگین Big Oil که کارگران آن مایکی ماری‌جوانا می‌فروشد، نگهداری می‌شود، البته به سختی. (به او گفته می شود آنها مشتریان قابل اعتمادی هستند، زیرا "در پایان شیفت خود ... می خواهند خود را بکشند" و آنها به چیزی نیاز دارند تا لبه را از بین ببرند.) در طول فیلم صداهایی از این دو می شنویم. نامزدهایی که سخنرانی‌هایشان مانند صدای پس‌زمینه تلویزیون در اتاق نشیمن کثیف لکسی و لیل است. در این زمینه، «اعتماد بی حد و حصر هیلاری کلینتون به وعده آمریکا» به همان اندازه که شورش پارانوئید ترامپ در مورد دستکاری انتخاباتی از واقعیت جدا شده است.

به نظر می رسد مایکی مشتاق نادیده گرفتن محیط تلخ خود است و بدون توجه به واقعیت خود تقریباً شیدایی خوش بین است. سیمون رکس، بازیگر نقش این شخصیت گفت: مادران این توهمات بزرگی را دارند. «او فکر می‌کند که واقعاً موفق خواهد شد، زیرا این رویا نزدیک است. این رویای آمریکایی است، اما شما می‌دانید که در واقع کابوس آمریکایی است. وقتی چند هفته پیش رکس را در یک میخانه در Lower East Side ملاقات کردم، او جذاب بود و شوخی می کرد و در حالی که به Pilsner شیر می داد، تند صحبت می کرد. اگرچه او به اندازه مایکی شیدایی نبود، اما مطمئناً پرانرژی بود: "مردم فکر می کنند من کوکائین هستم، اما من در واقع از کوکائین متنفرم." "البته من کوکائین مصرف می کنم. اگر هیچ چیز دیگری نیست، من به چیزی نیاز دارم که سرعت جهنم را کاهش دهد."

این بازیگر چهل و هفت ساله در سانفرانسیسکو به دنیا آمد و پس از جدایی والدینش توسط مادرش بزرگ شد. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به یک سری مشاغل سطح پایین مشغول شد: او می گوید: «در یک کارخانه گونی سیب زمینی با لیفتراک رانندگی می کردم، جایی که مانند دهه پنجاهم یک ساعت فیزیکی را امتحان کردم. "من همچنین بازاریابی تلفنی انجام دادم، جایی که با افراد سرد تماس گرفتم تا بیمه عمر را برای استیت فارم بفروشند. که در بدترین!» سپس، در یک هیاهو، با دختری آشنا شد که یک مدل جاه طلب بود. او را به لس آنجلس دنبال کرد و از طریق او، بدون اینکه واقعاً برنامه ریزی کند، وارد صنعت سرگرمی شد. او مدلینگ را شروع کرد و در شهرها از میلان گرفته تا پاریس و نیویورک پیاده روی کرد. او بعداً در MTV به عنوان یک بازیگر بازیگر سطح متوسط، در برنامه های تلویزیونی مانند Felicity (او نقش دلنواز مدرسه هنری نیویورک را بازی می کند، که باکرگی کری راسل را تسکین می دهد) و در فرانچایز محبوب فیلم ترسناک، همراه با برخی از آنها بازی کرد. تعرفه های کمتر به یاد ماندنی او به من گفت: «من با جان وویت و دوست دخترم جیمی پریسلی یک فیلم کودکانه به نام سگ کاراته ساختم. واقعاً بد بود.»

رکس به اندازه کافی زیباروی دوره بوش موفق بود، پسری سفیدپوست با پوزخند که می توانست سیزده ساله را از حومه شهر غش کند. ("فکر می کردم خیلی گرم است"، یکی از دوستان سی و چند ساله من، که در دوران اوج رکس در دبیرستان تحصیل می کرد، پس از شنیدن اینکه با او قرار ملاقات دارم، به من پیام داد. بخش اصلی روزنامه ها، مهمانی در کلوپ های هالیوود، جایی که او در حال قدم زدن با افرادی مانند پاریس هیلتون عکس گرفته شد. (او به من گفت: «ما فقط دوست بودیم. او واقعاً سرگرم کننده است، طبقه پایین، دختر باحالی است.») تا سال 2004، او به اندازه کافی پول برای خرید خانه در لورل کانیون به دست آورده بود، اما جاه طلبی های شغلی او محدود بود. او گفت: «در آن لحظه من به دنبال لذت بودم. «در مورد کار جدی نبودم. همه چیز به من سپرده شد.» در همین زمان، دو ویدئوی خودارضایی نیز ظاهر شد، که او با یک کارگردان پورنو همجنسگرای نوزده ساله در زمانی که به پول نیاز داشت، فیلمبرداری کرده بود و تصویر فریبنده او را عمیق تر کرد.

آدریان برودی بازیگر، که دوست اوست، پیشنهاد کرد که در حالی که رکس منتظر نقش‌هایش است، باید یاد بگیرد که چگونه ضربات پایه هیپ هاپ را روی یک کیبورد آماتور بسازد. رکس این توصیه را پذیرفت و با همکاری با میکی آوالون و آندره لگاسی، نوازندگان لس آنجلسی، با رپ دلقکی که تحت نام Dirt Nasty ساخته بود، به موفقیتی دست یافت. اینها سرودهای بسیار مسری از مواد مخدر و رابطه جنسی بودند که برای یک جمعه خوب ساخته شده بودند، اما در عین حال مضطرب به نظر می رسیدند. به عنوان مثال، در Hydrocodone، یک پیشنهاد احمقانه برای لعنت کردن با دوستان خود از بحران مواد افیونی تاریک می شود، در حالی که رکس می گوید: "(دکتر، دکتر) / احساس بدی دارم / (دکتر، دکتر) / من به یک راه حل نیاز دارم / (دکتر، دکتر) ) / نامه ام را به من بده / (دکتر، دکتر) / می دانیم کجا زندگی می کنی.») رکس علیرغم شهرتش به عنوان مهماندار، به من گفت که همیشه از مخرب ترین جنبه های سبک زندگی هالیوود دور بوده است. او گفت: "من برای خیلی از اینها در ردیف اول جای داشتم و دیدم که شهرت، مواد مخدر و پول مردم چه می کند." در سال 2011، پس از تصادف عمومی شین، در تور زنده انفرادی خود پس از قطار، به دوستش چارلی شین پیوست. «در پایان می‌آیم و آهنگ می‌سازم. فاجعه بود!» این نشانه خوبی بود که هیچ مهمانی نمی تواند برای همیشه ادامه یابد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن