فرار به جدول کلمات متقاطع

[ad_1] جذب افراد بی اشتها به داستان های قربانیان هولوکاست را می توان به عنوان یکی دیگر از علائم "اختلال خواند

توسط NEWSWORLDS در 2 دی 1400
[ad_1]

جذب افراد بی اشتها به داستان های قربانیان هولوکاست را می توان به عنوان یکی دیگر از علائم "اختلال خواندن" او - مصرف متون توصیفی به عنوان تجویز کننده - در نظر گرفت. اما در واقع وضعیت ساختاری تری از ذهن گرسنه را نشان می دهد: وضعیتی که ریشه در تثبیت اجباری و متن زدایی دارد، و به یک ویژگی واحد از بدن انسان اجازه می دهد تا کل ارزش خود را جایگزین کند، مانند یک سینکدوخ. یا یکی که اجازه می دهد نشانه های قحطی در آشویتس یا یوتا با هم تداخل پیدا کنند، مانند کنایه.

این نوع منطق جایگزینی در موارد اولیه بی اشتهایی ظاهر می شود. در سال 1919، الن وست، بیمار مبتلا به بی اشتهایی و پرخوری عصبی در روانپزشک لودویگ بینسوانگر، مدل ذهنی خود را به عنوان یک معادله نوشت: "تغذیه = لقاح = باردار = افزایش وزن. چنین تغییر نمادینی نان روانکاوی فرویدی است. همچنین باید با جدول کلمات متقاطع مهم معمولی آشنا باشد. سرنخ و پاسخ در جدول کلمات متقاطع باید جایگزین مناسبی برای یکدیگر باشند. سرنخ می تواند واضح باشد: سه حرف برای "مصرف" (پاسخ: بخور)، یا ممکن است در جهت زبانی اشتباه پخش می شود: سه حرف برای "Not fast" (پاسخ: بخور). توانایی کلمات برای معنی بسیار زیاد در زمینه بسیار کم برای گیج کننده لذت بزرگی است.

قبل از اینکه به بخش توانبخشی بروم، می‌خواستم اختلال خوردن خود را به عنوان یک معما که باید حل می‌شد، درمان کنم. بدن من به نمادی درخشان تبدیل شده بود که هم برای دیگران آشکار بود و هم برای من کاملاً غیرقابل نفوذ. من نشانه راه رفتن بدبختی و فضیلت، مرگ آهسته و تسلط (بر اشتهایم، بر زنان دیگر)، محو کردن و خودافشایی بودم. احساس ناامیدی تقریباً مالیخولیایی از ناتوانی خود در ایجاد کلید (برخی آسیب های سرکوب شده، برخی معضلات روانی-جنسی) داشتم که می توانستم از آن برای التیام خود استفاده کنم.

در مورد سابقه بی اشتهایی از نیمه اول قرن بیستم، بیمار که تقریباً همیشه یک زن است برای روانپزشک خود که تقریباً همیشه یک مرد است تبدیل به یک معما می شود. «کلید» حل معما معمولاً در معادله غذا و تمایلات جنسی نهفته است: دو راه حل رایج ترس از بارداری است، مانند الن وست، و میل سرکوب شده برای فلاتیو. در سال 1942، روانپزشک روث مولتون پیشنهاد کرد که این فرد بی اشتها غذاهای لزج را رد می کند زیرا آنها را به یاد مایع منی می اندازد یا به این دلیل که می خواست برای ارضای خیال جنسی دهانی به او غذا بدهند. اولی از نظر جنسی ترسو است. دومی نشان دهنده پرخاشگری جنسی است. در عین حال، از دیدگاه روانکاوی اولیه، اشتهای دختر مبتلا به بی اشتهایی - برای رابطه جنسی، غذا، جاه طلبی - تهدیدی برای نظم فرهنگی بود.

"من در حال تجدید نظر در مورد قایق گربه هستم."
کارتون توسط PC Vey

همزمان با تبدیل شدن زنان مبتلا به بی اشتهایی به منبع سوء ظن در پزشکی، جدول کلمات متقاطع به موضوع هیستری فرهنگی تبدیل شد. روزنامه‌ها و مجلات دهه‌های 1920 و 1930 درباره "جنون جدول کلمات متقاطع" که ذهن کشور را درگیر کرده بود، هشدار دادند. هتل ها در نظر دارند در هر اتاق یک فرهنگ لغت در کنار کتاب مقدس قرار دهند. شرکت های تلفن در حال ردیابی افزایش استفاده هستند زیرا تصمیم گیرندگان با دوستان خود تماس می گیرند، زمانی که آنها در شواهد غیر قابل نفوذ گیر کرده اند. تیم های بیسبال می ترسیدند که سرگرمی های آمریکا غصب شود، شبکه ای که جایگزین الماس شود. اشتیاق به جدول کلمات متقاطع به عنوان یک "اپیدمی"، "طاعون خطرناک" و "تهدید ملی" توصیف شده است.

بیشتر خشم بر کاهش بی اهمیت قدرت مغز معما متمرکز بود. در سال 1925، آرتور بریزبن در ستون سندیکایش نوشت: «جوانانی که می خواهند دایره لغات خود را افزایش دهند، نباید خود را با جدول کلمات متقاطع فریب دهند. بگذار شکسپیر را بخوانند.» دیگران می ترسیدند که این پازل تهدیدی برای خانواده باشد. گفته می شود که بسیاری از طلاق ها در اوهایو به دلیل جدول کلمات متقاطع روزانه بوده است، به طوری که مدیر یک انجمن کمک حقوقی ادعا می کند که به طور متوسط ​​"روزانه ده نامه از همسرانی دریافت می کند که مجبور هستند امشب در خانه بمانند زیرا شوهرانشان رنج می برند." "جدول کلمات متقاطع". مانند یک رابطه عاطفی، به نظر می رسد جدول کلمات متقاطع انرژی و صمیمیت را از زندگی زناشویی بیرون می کشد.

این "معاونت مربع"، مانند دیلی پرینستون به این نام، به محلی برای نگرانی در مورد جنبشی تبدیل شده است که به صراحت روابط جنسیتی را در ایالات متحده تغییر می دهد - فمینیسم موج اول. اولین مبتکران در شکل پازل زنان بودند: در سال 1914، اولین جدول کلمات متقاطع که به سفارش نویسنده منتشر شد توسط خانم ام بی وود ساخته شد. در سال 1929، میلدرد ژاکلین، موسس ویراستار شیکاگو پازل تریبون، پیشگام در مسابقات جدول کلمات متقاطع; و در سال 1934 خانم الیزابت اس. کینگزلی پازل Double-Crostic (یا آکروستیک، همانطور که اکنون نامیده می شود) را اختراع کرد. در کتاب‌ها، کمیک‌ها و کارت‌پستال‌های آن زمان، زن جدید و جدول کلمات متقاطع به عنوان تحقیرکننده قراردادهای جنسیتی ویکتوریا معرفی می‌شوند. رمان «نفرین حوا» نوشته فلورا آنی استیل که در سال 1929 منتشر شد، درباره دو ضدقهرمان است که «از شیدایی جدول کلمات متقاطع امرار معاش می کنند». یکی یک وارث آبجو مدرن است، با لقمه های بیشتر و غرایز تجاری بهتر از برادرانش. دیگری یک رقصنده بی پول است که ازدواج را شکل دیگری از فحشا می داند. هر دو به طور همزمان محروم از رابطه جنسی ("در تمام قدرت جسمی و ذهنی خود آزاد از رابطه جنسی می نشیند") و بیش از حد جنسی (با "میل ناخودآگاه برای جذب، میل ناخودآگاه برای تطبیق") به تصویر کشیده می شوند. هر دو یک معمای بزرگ برای انسان مدرن هستند که نمی توانند آن را درک کنند.

فانتزی خطرناک زن پازل شاید در آهنگ جدید سال 1925 "Crossword Mama" شناخته شده باشد. او که یک زن گیج کننده بود، خود را وقف جدول کلمات متقاطع به عنوان جایگزینی برای مدهای دیگر آن زمان کرد. مانند فلپ، فاقد کرست و آداب و رسوم دوران ویکتوریا است. دورگه، نباید به او اعتماد کرد: "شما به من زنگ می زنید" عزیز "- یعنی" زنبور عسل "! / به نظر می رسد که من بدون شک نیش خواهم خورد.» تکبر به 9 بیت می رسد: «شنیدم از «پادگان» - یعنی «گوشت»! / چه کسی را امشب "دیدار" خواهید کرد؟ "اما مثل ابوالهول قبل از او، مامان جدول کلمات متقاطع راه حلی می خواهد: "مامان متقاطع، تو مرا گیج می کنی." "اما بابا شما را درک خواهد کرد."

صدها یادگار دیگر از دوران جاز وجود دارد که فلپ و جدول کلمات متقاطع را به عنوان نمادهای Zeitgeist ترکیب می کنند. در این تصاویر، پازل معمای میل زنانه را نشان می دهد و صمیمیت بین زن و مرد را در فرهنگ غیر عفیف خواستگاری دگرجنسگرایان پرورش می دهد. این اجازه می دهد تا تابوهای کلامی و فیزیکی شکسته شود، در حالی که اعضای جنس مخالف کلمات چهار حرفی را می گویند و اطراف صفحه روزنامه را در آغوش می گیرند. "ای پسر شیطان - این کلمه نمی تواند باشد!" کتیبه روی یک کارت پستال را نشان می دهد که دو تصمیم گیرنده جوان را نشان می دهد، مردی سرخ شده و زنی که سینه های او را به چنگ آورده است. بر اساس منطق دوگانه شیدایی جدول کلمات متقاطع، زن پازل است و پازل تصمیم گیرندگان را به خواسته آنها نزدیک می کند. به عبارت دیگر، پازل یک شیء جنسی است.

چند ماه قبل از اینکه در سال 2010 به مرکز توانبخشی بروم، دوست پسرم مرا متقاعد کرد که جدول کلمات متقاطع را ارسال کنم. بار. ویل شورت، سردبیر قدیمی جدول کلمات متقاطع در روزنامه، این اظهارات را تشویق کرد: او گفت که اگر در بازبینی‌هایم سریع عمل کنم، می‌توانم جوان‌ترین زنی باشم که جدول کلمات متقاطع را در تاریخ روزنامه منتشر می‌کند. (من آنقدر سریع نبودم؛ من دومین جوان جوان شدم.) در آن زمان، متوجه نشدم که از چیزی که به عنوان CrossWorld شناخته می شود حذف شده ام، مجموعه ای بسیار فداکار و دوستدار کلمات متشکل از مردان، اکثراً مردان. ساقهراه حل های سرعت آموزش دیده و طراحان.

پازل دوم من ظاهر شد بار وقتی در بهشت ​​بودم (مقامات برای خرید نسخه ای از نسخه چاپی به لوگان، یوتا، نزدیکترین شهر بزرگ، رفتند، اما نتوانستند آن را پیدا کنند.) موضوع پازل "برای من همه چیز یونانی است" بود و پاسخ های او شامل کلماتی به زبان یونانی بود. حروف در داخل آنها تعبیه شده است. الهام من از این کشف حاصل شد که "مرحله شفاهی" فروید حاوی حرف یونانی "آلفا" است. این پاسخ 1-پایین پازل بود.

من سه ماه دیگر در بهشت ​​خواهم ماند. هر از گاهی شرایط تنبیهی و اغلب سورئال بازپروری برای من مناسب بود. "چالش ها" با غذا و تصویر بدنی که به من داده شد - که برای شبیه سازی زندگی پس از درمان طراحی شده بود - تا پایان اقامتم برای من قابل تحمل تر و حتی سرگرم کننده تر شد: "سورپرایز! دونات برای صبحانه امروز ”; "بیکینی تراپی گروهی امروز برگزار می شود"; "امروز بدون آرایش" (برای من آسان است)؛ "امروز بدون صاف کردن مو" (برای یک دختر یهودی سخت تر). وقتی بعد از گذراندن نیمه بهتر سال در آنجا رستوران را ترک کردم و به خانه در نیویورک بازگشتم، بهبودی من نامشخص بود، اما به سختی می توانم برنده شوم. یاد گرفتم به سیگنال‌های گرسنگی بدنم اعتماد کنم و به روزهایم از نظر فرصت‌ها و مسئولیت‌ها فکر کنم - نه اینکه عمداً توسط قوانین و محدودیت‌های غذا تعیین شده باشد.

پاییز آن سال، من به کالج بازگشتم و در دوره‌های سخت بدشکلی جسمانی به صورت آنلاین بازنشسته شدم. ساخت جدول کلمات متقاطع منبع اصلی تسلیت باقی ماند، اما چیزی تغییر کرد: من شروع به شناخت آثارم از سوی مخاطبانی کردم که به طور ابهام‌آمیزی در صفحات کتاب‌ها به دنبال آن بودند. بار. فروشگاه های دیگری که می خواستند خطوط نویسنده خود را متنوع کنند، پازل های من را خواستند. من را نه تنها به عنوان یک سازنده، بلکه به عنوان یک سازنده زن نیز می شناختند.

وقتی فارغ التحصیل شدم، در سال 2013، شورت پیشنهاد داد که من را به عنوان دستیار خود استخدام کند. من تمایلی به پذیرش انتشار ندارم: با قاطعیت به بهبود پایدار جدید خود متعهد بودم، نگران بودم که انتقال زمانم به طور کامل به جدول کلمات متقاطع نشانه عود بیماری باشد. اما من کابل‌ها را رد کردم - پازل‌ها ≠ بی‌اشتهایی ≠ بی‌اشتهایی ≠ عود - و دست به کار شدم. چهار روز در هفته، سوار قطار مترو-نورث از شهر به پلزانتویل، نیویورک می‌شدم تا به شورز در دفتر خانه‌اش بپیوندم، اتاقی مملو از جدول کلمات متقاطع زودگذر و احاطه شده توسط فهرست‌های راهنما، بقایای روزهای او قبل از ویرایش در Google. می‌دانستم که از نوعی اقدام مثبت CrossWorld سود می‌برم: بسیاری از مردان جوان بودند که جدول کلمات متقاطع را پربارتر از من خلق می‌کردند، تعداد انگشت شماری از آنها حتی صراحتاً می‌خواستند «ویل شورت بعدی» باشند. اما اگر ملاقات من در بار سیاسی بود، تولید من هم همینطور.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن