نیم میلیارد بیت کوین در محل دفن زباله از دست رفت

[ad_1] به عنوان یک مهندس سیستم، او می دانست که چگونه یک پروژه را سازماندهی کند و در طول سال ها استراتژی پیچید

توسط NEWSWORLDS در 16 آذر 1400
[ad_1]

به عنوان یک مهندس سیستم، او می دانست که چگونه یک پروژه را سازماندهی کند و در طول سال ها استراتژی پیچیده ای را برای یافتن هارد دیسک ایجاد کرد. او با سرمایه گذاران بالقوه ملاقات کرد و در نهایت با دو تاجر اروپایی که موافقت کردند از عملیات بازیابی حمایت کنند، به توافق رسید. هاولز تنها حدود یک سوم درآمد را دریافت خواهد کرد. او به مبلغ بسیار بالاتر امیدوار بود. بالاخره پول مال او بود. به یاد می آورد که به او گفتند: «جیمز، اینطور نیست. او همچنین با شرکت هایی که می توانند حذف هدفمند محل دفن زباله را انجام دهند، مشورت می کند. او به طور فزاینده ای متقاعد می شود که این یک مسیر واقع بینانه است. (او به من گفت: "آنها احتمالاً در یک فصل از Gold Rush: Alaska خاک بیشتری از آنچه برای این عملیات لازم است حمل می کنند.") ژانویه گذشته، نامه ای از Ontrack دریافت کرد که نشان می داد دستگاه احتمالاً می تواند بازیابی شود و پس از مدیر محل دفن زباله نیوپورت، که معماری محل دفن زباله را برای او توضیح داد، بازنشسته شد، هاولز او را به عنوان یک متخصص استخدام کرد.

در اوایل سال جاری، زمانی که ارزش هر بیت کوین از سی و پنج هزار دلار و دارایی هاول از دویست و هشتاد میلیون دلار فراتر رفت، او پیشنهاد عمومی داد تا به نیوپورت بیست و پنج درصد کاهش درآمدی را که می‌توان برای آن اختصاص داد، ارائه کرد. کووید-19 صندوق حمایت. شهر پیشنهاد او را نپذیرفت. هاولز شکایت کرد: «نگرش شورا حساب شده نیست، فقط منطقی نیست گارد امنیت. در اینترنت، مفسران عموماً با وضعیت هاول همدردی نمی کردند. پوستری در وب سایت WalesOnline می گوید: "احمق گمشده تو". دیگری نوشت: «این بهترین تعریف از «بازنده» است و افزود: «من تعجب می‌کنم که این مرد چگونه تا بزرگسالی زنده مانده است».

برای هاولز این یک نوبت بسیار ظالمانه بود که نتوانست با مقامات نیوپورت ملاقات جدی داشته باشد، حتی اگر شاید مشهورترین ساکن شهر شده بود. او فکر می کرد که با کندن بیت کوین به پسر کوچک ضربه می زند. اکنون مشخص بود که حداقل در نیوپورت، پسران کوچک هنوز قدرتی ندارند. او به من گفت: "این تیم محلی خودم است که مرا لعنت می کند!" "اینها بانکدار نیستند، اینها مردم راه دور نیستند - اینها کسانی هستند که من با آنها بزرگ شدم و با آنها زندگی کردم."

در ماه مه گذشته، بالاخره هاول در زوم با دو مقام شهری که یکی از آنها مسئول خدمات بهداشتی و زباله نیوپورت بود، ملاقات کرد. او مودبانه به پیشنهاد او برای بازگرداندن بیت کوین بدون هزینه برای شهر گوش داد، اما قانع نشد. همانطور که او به یاد می آورد، او به او اطلاع داد: "می دانید، آقای هاولز، مطلقاً هیچ اشتهایی برای ادامه این پروژه در شورای شهر نیوپورت وجود ندارد." وقتی جلسه به پایان رسید، او گفت که اگر اوضاع تغییر کند با او تماس خواهد گرفت. ماه ها سکوت در پی آن بود. (سخنگوی شورای شهر به من گفت که مجوز رسمی برای این سایت اجازه "کاهبرداری" را نمی دهد.)

اوایل پاییز امسال برای دیدن هاولز در نیوپورت رفتم. تقریباً یک سال است که بیشتر در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با هم صحبت می کنیم و پیام می دهیم. او به نوبه خود گریزان و تدافعی بود و اغلب خود را به عنوان یک آزادیخواه سایبری تزلزل ناپذیر نشان می داد. تکنولوژی جهان بینی او را شکل داده است. در یک نقطه از او پرسیدم نظرش در مورد رمان ثابت چیست؟ کووید -19 واکسن ها. او پاسخ داد: «چیزی که از دنیای فناوری اطلاعات آموختم. . . هرگز نسخه اول را دریافت نکنید. "ژانویه گذشته، زمانی که کارگزاری های آنلاین معاملات سهام GameStop را برای جلوگیری از افزایش قیمت محدود کردند، هاولز به من نوشت:" این یک بار برای همیشه در مقابل همه کسانی که بازی را تماشا می کنند نشان می دهد. (زندگی) کاملاً و کاملاً در برابر پسر کوچک قرار گرفته است.» در حالی که ما دوستانه بودیم، ارزش بیت کوین در آوریل به شصت و سه هزار دلار افزایش یافت، سپس در ماه جولای به سی هزار دلار کاهش یافت و سپس دوباره افزایش یافت.

در 21 اکتبر، روزی که به نیوپورت رسیدم، ارزش بیت کوین به اوج جدیدی رسیده بود: نزدیک به شصت و هفت هزار دلار. هاولز با شلوار جین و یک سویشرت تازه از لونزدیل در ایستگاه از من استقبال کرد. او بیست سال است که یک BMW کانورتیبل را رانندگی می کند که قبل از روزهای بیت کوین خریده بود. او كوچك و سالم است، با مدل موهاي محو و نيمه ريش قهوه اي روشن. به طور کلی، اثر مختصر و توانایی بود.

لحظه ای بعد از اینکه در یک کافه نشستیم، او گوشی خود را بیرون آورد و اپلیکیشنی را که برای پیگیری دارایی هایش استفاده می کرد به من نشان داد. در بخش "سکه های مصرف نشده" ارزش فعلی بیت کوین او بود: 533,963,174 دلار. او خاطرنشان کرد روز قبل، بیست میلیون دلار درآمد داشته است. ما پنکیک ولزی داشتیم و او با پول پرداخت کرد. وی توضیح داد: استفاده از کارت های اعتباری تا حدی به مخالفان اجازه می دهد اگر منظور من را بدانید.

سپس به گشتی در نیوپورت رفتیم و او با یافتن اشیاء گمشده از تاریخ شهر برای من گفت، موضوعی که در مورد آن بسیار مطلع بود. همانطور که ما از رودخانه Usk عبور می کردیم، او اشاره کرد که در سال 2002، در حالی که شهر در حال ساخت یک مرکز هنری جدید در سواحل خود بود، کارگران یک کشتی بادبانی ایبری قرن پانزدهمی را حفر کردند. روز بعد از موزه محلی آثار باستانی بازدید کردیم، جایی که او یک دیگ پخت و پز را به من نشان داد که احتمالاً متعلق به یک سرباز رومی بود که در مزرعه ای نزدیک دفن شده بود. از بقایای شکسته شده اثری از سکه ها جاری می شود. هاولز آنها را با هارد دیسک مدفون خود مقایسه کرد، سپس خود را اصلاح کرد: سکه ها اصلا شبیه بیت کوین نبودند. او توضیح داد که گاهی اوقات فرستادگان و واسطه‌ها مقداری فلز گرانبها را می‌برند تا مشکلات پردازش معاملات را بپردازند. او گفت: «مردم سکه ها را دزدیدند. درصد نقره در سکه های رومی به کاهش خود ادامه داد و باعث تورم غیرعادی شد. او گفت: «این شبیه کاری است که بانک‌های مرکزی امروز انجام می‌دهند. او به من اطمینان داد که استفاده گسترده از بیت کوین از چنین فروپاشی اقتصادی جلوگیری می کند.

به زباله دان رفتیم. این یک فضای بوکولیکی بین خور و اسکله بود، جایی که سال ها پیش کشتی ها با زغال سنگ ولز بارگیری می شدند. دریکس بیکار ایستاد. هاول به شوخی گفت "دشمن" برای رسیدن به زباله دان، مجبور شدیم از برخی ادارات شهری عبور کنیم. نیوپورت احساس ناپایداری می کرد: تابلوهای محو شده روی مشاغل کوچک، زمین خالی که زمانی کارخانه ها در آن قرار داشتند. در حین رانندگی، هاول متعجب بود که چرا مقامات محلی به او اجازه ندادند گنجش را حفر کند. او پیشنهاد کرد که محل دفن زباله مقررات زیست محیطی را رعایت نکرده است و حفاری بخشی از محل دفن زباله می تواند شهر را ناراحت کند و آن را در برابر پرونده های قضایی آسیب پذیر کند. او پرسید: "چه کسی می داند چند پوشک بچه کثیف در آنجا دفن شده است؟"

او به منطقه ای رفت که فکر می کرد احتمالا هارد دیسکش در آنجا خواهد بود. از دروازه باز رد شدیم و روی سکوی سنگفرش توقف کردیم. این فضای خالی بزرگ به نظر می رسید که برای نوعی توسعه صنعتی شهر در نظر گرفته شده بود، اما هاولز می خواست که ابتدا به عنوان ستاد فرماندهی پروژه حفاری او عمل کند. ما رفتیم بیرون. او گفت: "این طرح B-21 نام دارد." "چند بیت کوین وجود دارد؟" بیست و یک میلیون! "

خورشید می درخشید، یک پدیده غیرعادی در ولز در پاییز. او به یک شیب حدود صد فوتی از آن اشاره کرد: در بالای آن یک تپه با سنج هایی قرار داشت. او با هیجان به من گفت: کل مساحتی که می خواهیم حفاری کنیم دویست و پنجاه متر در دویست و پنجاه متر در پانزده متر است. «این چهل هزار تن زباله است. غیرممکن نیست، اینطور نیست؟"

پس از بازدید ما از زباله، هاولز من را به خانه دعوت کرد تا بتوانم ارائه پاورپوینتی را که او در زوم کارمند نیوپورت ارائه کرده بود ببینم. او به من گفت که بودجه پروژه او پنج میلیون پوند است، اما "جا برای بودجه اضافی وجود دارد." او تخمین زد که یک خدمه بیست و پنج نفره می توانند کار را در نه ماه تا یک سال به پایان برسانند. همانطور که او صحبت می کرد، سگش روبی جلوی پای ما می دوید. قبل از اینکه اسلایدها را به من نشان دهد، به خیابان رفتیم تا از نزدیکترین فروشگاه آبجو و چیپس بخریم. او چند سال پیش صندوق را برای پذیرش بیت کوین آماده کرده بود، اما این کار جواب نداد. هاولز در حالی که شانه هایش را بالا می اندازد گفت: «هیچ کس جز من از آن استفاده نکرد. او به صاحبش دو پوند و یک پوند داد که از دیدار قبلی مدیون بود.

به خانه اش برگشتیم. یک ساعت بیت کوین طلایی و سیاه روی دیوار اتاق نشیمن بالای رایانه او وجود داشت. دستانش متوقف شد. هاولز دارایی خود را بررسی کرد. آن روز بیست و دو میلیون دلار افتاد، اما او نگران نبود. او گفت: «من این انتظار را داشتم. "وقتی با این سرعت شلیک می شود، همیشه باید انتظار داشته باشید که کمی پایین بیاید. در واقع، من انتظار دارم که خیلی بیشتر پایین بیاید.»

او ارائه پاورپوینت را بارگذاری کرد و اسلایدی به نام «اعضای کنسرسیوم» بیرون کشید. آواتار هاول با یک کلنگ و یک کیسه طلا در مرکز قرار داشت. اسلاید دیگری فلوچارت فرآیندی را نشان می‌دهد که طی آن هارد دیسک به او بازگردانده می‌شود: کامیون‌های کمپرسی اقلام را از گودال به یک قیف می‌برند، که آنها را به یک تسمه نقاله می‌رساند، که از آن "مواد از زیر یک بزرگ عبور می‌کند." اشیاء سیستم تشخیص سه بعدی برای شناسایی تمام اشیاء روی هارد دیسک برای بازیابی دستی. آشکارساز شی یک دستگاه اشعه ایکس مجهز به نرم افزار هوش مصنوعی بود. هاولز به من گفت: "او ممکن است یک اسلحه را در یک کامیون ببیند!" تمامی لاشه ها بر روی کامیون های 40 تنی بارگیری می شوند و سپس با توجه به ترجیحات نیوپورت، دوباره دفن، سوزانده می شوند یا به چین ارسال می شوند.

گفتم مطمئنا راه آسان تری وجود دارد. تمام هدف بیت کوین این بود که نامشهود بود. او به دنبال 8000 بیت کوین بود و آنها محصول یک الگوریتم کامپیوتری بودند. این موضوع اطلاعات عمومی بود که شخصی مالک آنهاست. چرا سیستم را به همان روزی که هاولز سکه هایش را حفر کرد و به او اجازه داد دوباره آنها را حفر نکنید، اجرا نکنید؟

ما اینجا هستیم تا شاهد مرد شدن جیکوب باشیم که امروز صبح به مدت چهار ساعت روی ایکس باکس خود فریاد زد.
کارتون مدز هوروات

هاولز عقب نشینی کرد. او گفت که پیشنهاد من او را به یاد بدترین لحظه در تاریخ ارزهای دیجیتال می اندازد. در سال 2016، مدیران یک پلتفرم ارزهای دیجیتال رقیب، اتریوم، موافقت کردند که معادل شصت میلیون دلار را به یکی از دارندگان ارز پس از سرقت پول از طریق آسیب‌پذیری در کد سیستم بازیابی کنند. در آن زمان، هاولز علناً با این تصمیم مخالف بود - او در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی کریپتو بسیار فعال بود - و هنگامی که صاحبان اتریوم به دو گروه تقسیم شدند، او در کنار کسانی قرار گرفت که از تایید بازگشت خودداری کردند. هاولز با اشتیاق قابل توجهی به من گفت: "فقط برای ثبت، اگر کسی بیاید و بگوید: "ما می توانیم پانصد میلیون شما را با این کار به دست آوریم"، من می گویم "نه، متشکرم." زیرا اگر آنها می توانند این کار را برای سکه های من انجام دهند، پس می توانند این کار را برای سکه های همه انجام دهند. و بعد، اگر دولت بخواهد سکه های کسی را مصادره کنند، حدس بزنید چه؟ آنها هم می توانستند این کار را انجام دهند."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن