ما می توانند یاد بگیرند که از کشورهای اسکاندیناوی و پاسخ به COVID-19 UC برکلی کارشناسان می گویند

کشورهای اسکاندیناوی گرفته اند رویکردهای بسیار متفاوت از ایالات متحده در پاسخ به COVID-19 pandemic — نمونه ایال

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

کشورهای اسکاندیناوی گرفته اند رویکردهای بسیار متفاوت از ایالات متحده در پاسخ به COVID-19 pandemic — نمونه ایالات متحده می تواند از یادگیری با توجه به دانشگاه ،

UC برکلی کارشناسان ملاقات روز شنبه به عنوان بخشی از جریان "برکلی مکالمات: COVID-19" سری به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل خود را از این بیماری همه گیر پاسخ که کشورهای اسکاندیناوی — دانمارک, فنلاند, ایسلند, نروژ و سوئد — به کار گرفته اند. با توجه به دانشگاه, مدرس دانشگاه, رابرت, رشته, کشورهای اسکاندیناوی هستند خوب مطالعه موردی برای ایالات متحده و تبدیل شده اند به طور قابل توجهی کمتر "کوچک" و "همگن" طی پنج نسل است.

رشته اضافه شده است که بر خلاف باور نوردیک کشورهای سرمایه داری مانند ایالات متحده فقط با انواع مختلف سرمایه داری.

"کلمه" سوسیالیسم " اغلب انداخته می شود خارج وجود دارد در ایالات متحده — و من نشان می دهد و نه سردستی," رشته گفت: در طول این رویداد. "این Nordics هستند گذاران, اما آنها به انتخاب را به حرکت برخی از فعالیت های خود را در خارج از حوزه بازار و به جای ارائه آنها را به طور عمومی برای همه شهروندان است."

این تفاوت در چه کشورهایی را انتخاب کنید برای ارائه خدمات تاثیر بزرگ است, به ویژه هنگامی که در مقایسه با شمال اروپا متحده سلامت آمار به ایالات متحده آمریکا با توجه به دانشگاه بهداشت عمومی دانشيار ان کلر. ایالات متحده صرف یک مقدار بالاتر در مراقبت های بهداشتی بیش از هر کشور دیگری می کند و در عین حال آن را تا میزان بالاتری از بیماری های مزمن و چاقی — که افزایش جمعیت حساسیت به COVID-19 — از هر دو کشور دانمارک و سوئد انجام کلر گفت.

این تفاوت بین کشورها است که با این واقعیت است که دسترسی به مراقبت های بهداشتی به شغل برای بسیاری از آمریکایی ها در ساخت پیش بینی رکود اقتصادی موثر تر با توجه به رشته.

"در یک pretax و قبل از انتقال بر اساس این سیاست این جوامع نگاه نابرابر از نظر درآمد به عنوان در ایالات متحده گفت:" لورا تایسون, پردیس کسب و کار و سیاست های عمومی استاد در طول این رویداد. "آنچه در این جوامع را در پرداخت مالیات و همه از این سیاست ها این است که آنها ساخته شده ایم نابرابری پست سیاست های خود را بسیار کاهش می یابد."

با توجه به کلر سوئد ویژه مجزا مورد در طول بحران به عنوان آن است به تصویب رسید پناهگاه در محل سفارشات و یا گسترش آزمایش به جای امید بستن برای منزوی کردن افراد مسن و کسانی که بیمار از سالم و اجازه می دهد این بیماری به گسترش در سراسر سالم و جوان جمعیت برای ایجاد گله ایمنی.

او افزود که در مقابل دانمارک متوقف شد آن فعالیت های اقتصادی و جدا شده اما این کشور را آغاز کرده است برای بازگشایی شده است. کلر به طور خاص اشاره کرد که چگونه آن را از سر گرفت در فرد تحصیل.

کلر گفت که او فکر می کند آن است که خیلی زود به تعیین که سیاست درست است و آنهایی که شکست خورده اند اما افزود که ایالات متحده تا حد زیادی به یادگیری از کشورهای دیگر پیشرفت به اطلاع آینده سیاست ها و روش ها از بازگشایی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب