داشتن خانه هوشمند و هرچیزی که باید از هوشمندسازی بدانید

منزل هوشمند یک سیستم الکترونیکی است؛ که وضعیت منزل را ادراک کرده و از طریق اینترنت و نرم‌افزارهای یگانه خود، ا

توسط NEWSWORLDS در 28 آبان 1401
منزل هوشمند یک سیستم الکترونیکی است؛ که وضعیت منزل را ادراک کرده و از طریق اینترنت و نرم‌افزارهای یگانه خود، اجازه مدیر آنان را در اختیار شما می‌گذارد. همانطور که پیش خیس همگفتیم زیرسازی ها و تجهیزاتی برای تولید یک منزل هوشمند نیاز می باشد در ادامه توضیحمختصری درباره این موضوعات بیان می کنیم. انواع هوشمندسازیساختمان بی ام اس بر اساس دسته تجهیزات و ارتباط تجهیزات هوشمندسازی مهم نیز تفاوت دارند. گرمایش آب به میزانی که در خانه هوشمند هیربد فصول گرم آزاردهنده نباشد و در فصول سرد قابلیت و امکان به کار گیری از استخر وجود داشته باشد اصلی زیاد بالایی دارد. کنترل مرحله آب استخر، تسویه آب و نورپردازی از دیگر چالش‌های داشتن استخر و استفاده از آن است. به همین استدلال حتی مهم گم نمودن تگ ان اف سی ورود به خانه، می‌توانید اهمیت رمز عبورتان درب را گشوده کرده و تگ خویش را غیرفعال فرمایید تا در صورتی که شخص دیگری غالب به یافتن تگ ورود به منزل شما شد، قوی به به کار گیری از آن نباشد. دسته‌بندی نشده که در حوزه هوشمندسازی ساختمان عمل میکند دیدن کنید یا این که به جهت مشورت مهم کارشناسان ما در نمایندگی محصولات هوشمند یوکا در نوآوران هوشمند تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین انتخاب ممکن را در همین راستا داشته باشید. در هر سیستم هوشمند، به جهت تجزیه و بررسی و کارایی آخری به داده ها محل ورود سیستم نیاز داریم. در خانه هوشمند bms حسگرها داده ها را از گوشه و کنار اطراف جمع‌آوری و به سیستم مرکزی ارسال می‌کنند. معرفی تمام روش‌های هوشمندسازی ساختمان از جمله منزل هوشمند بی‌سیم و هوشمندسازی ساختمان اهمیت کابل کشی. به منزل هایی که در آن‌ها وسایل و ابزارهای متعدد از طرز کانال اینترنت خانگی به یکدیگر مرتبط بوده و قابلیت کنترل آن ها از طریق موبایل در هر مکان و روزگار به شکل لحظه ای یا این که از پیش برنامه ریزی شده وجود دارد، خانه هوشمند می گویند.

کنترل از خط مش دور

خیلی تعجب بر انگیز نمیباشد که خانه‌های هوشمند می‌توانند اساسی الویت‌های کابران تطبیق پیدا کنند. برای مثال، به محض اینکه به خانه رسیدید، در گاراژ شما باز خواهد شد، چراغ روشن خواهد شد، بخاری آغاز به سوختن مینماید و آهنگ‌های گزینه علاقه شما در اسپیکرهای هوشمند آغاز به نواختن خواهند کرد. یکی از از مزایای به کارگیری از اتوماسیون خانگی مهیا کردن ادب ذهنی به جهت صاحبان منزل میباشد و به آن‌ها اجازه می‌دهد خانه‌های خود را از منش بدور محاسبه کنند، و اهمیت خطراتی مانند فراموش نمودن خاموشی قهوه ساز یا گشوده گذاشتن درب رویارویی کند.
  • از سوی دیگر دوربین‌های هوشمند وظیفه ذخیره‌سازی را بر عهده می‌گیرند و سهولت استفاده را فراهم می‌کنند.
  • به هیچ وجه مدیر ترافیک شبکه و مدیر خانه را در یک قطعه مشقت بار افزار ادغام نکنید.
  • در خانه هوشمند از سنسورهای حرکتی برای واضح و خاموش شدن لامپ‌ها به کارگیری می‌شود.
  • حتی اگر در منزل فرد سالمندی وجود داشته باشد، خوشخواب‌های اساسی سنسور فشار وجود دارند که می‌تواند خبر بدهد شخص گزینه لحاظ صبح در زمان همیشگی از جای خود بلند شده یا این که نه.
به همین منوال به هتلی/ ویلا/دفتر کاری که هوشمند سازی انجام شده باشد به ترتیب هتل هوشمند هتل هوشمند/ویلا هوشمند/دفترکار هوشمند می گوییم. لامپ ها خاموش و یا این که نورشان کاهش شود، پرده سپید سناریو زیر آمده جهت ارائه مهیا شود. در طریق هایی که ارتباط بین سنسورها، کنترلرها و عملگرها از شیوه کابل برقرار می شود از پروتکل هایی نظیر BACnet ،M-bus ،KNX ،Modbus به عنوان پروتکل های هوشمند سازی اصلی سیم به کار گیری می شود. ⇐ اصلی استفاده از ماژول های HVAC می قدرت در اختیار گرفتن سیستم گرمایش و سرمایش را از نحوه رشته کویل در اختیار گرفتن نمود. علاوه بر واضح و خاموش کردن روشنایی، می‌توانید به آنان برنامه زمانی دهید، آن‌ها را در گروه‎‌های مختلف جور بندی و سناریوهای متنوعی را به جهت کاربری‌های مختص تمجید نمایید. کلیه دستگاه‌های هوشمند سازی شده به وسیله لوکسین در یک محفظه گرافیکی فارسی، به آسانی در دسترس اعضا گوشی‌های اندروید و IOS قرار می‌گیرند. در منزل هوشمند لوکسین برای برقراری امنیت از رمزنگاری دو طرفه استفاده میگردد و حیاتی بالاترین مرتبه امنیتی از داده ها شما نگهداری می‌شود. با داشتن منزل هوشمند می‌توانید از کل نقاط جهان به منزل خود متصل گردید و آن را در اختیار گرفتن کنید. به جهت در دست گرفتن دستگاه‌هایی که مهم به کار گیری از دو شاخه به الکتریسیته متصل می‌شود. مناسب به کار گیری به جهت آباژور، چای ساز، بخاری برقی و بقیه دستگاه‌هایی می باشد که مهم انقطاع و وصل الکتریسیته پر‌نور و خاموش می‌شود.

پرده برقی

با همین حال، سیستم‌های اتوماسیون خانگی تا حدودی به عامل ماهیت فنی خود، به جهت تبدیل شدن به جریان کلیدی کارایی کرده‌اند. بعضی از اشخاص حیاتی فناوری خلل دارند یا اهمیت اولی ناراحتی از آن دست می‌کشند. سازندگان خانه‌های هوشمند بر بر روی کمتر پیچیدگی و بهبود تجربه کاربری عمل می کنند تا آن را برای اعضا در هر دسته و سطح های فنی لذت بخش و سودمند کنند. همچنین اگر اجاره نشین باشید و از هوشمندسازی بیسیم استعمال کنید، به آسانی می توانید سیستم را به خانه جدیدتان منتقل کنید.

تجهیزات هوشمند سازی باشگاه ورزشی

می‌توانید دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار را (مثل دماپاها، چراغ‌ها، قفل‌ها، و دوربین‌ها) ازطریق تلفنتان به‌سرعت کنترل کنید. سوای گشوده کردن هیچ برنامه‌ای می‌توانید آنها را روشن یا خاموش نمایید و بعضا تنظیمات را تغییر و تحول دهید. چیزی که در درحال حاضر حاضر بر روی آن تبلیغ می شود سیستم هایی مستقل مثل سیستم های کنترل روشنایی و ترانه است. اگرچه در حالا حاضر سیستم مدیر هوشمند ساختمان یا BMS برای بهینه سازی مصرف انرژی اساسی تهیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی توسعه و گسترش داده شده اند، اما اتصال آنها به اینترنت اشیا هنوز به طور کامل انجام نپذیرفته است. بعضی از سیستم‌های هوشمند سازی با سیم کار میکنند و نیاز به سیم کشی دارند. به جهت قرار دادن مانیتورهای لمسی یا این که پرده برقی و یا چیزهایی از همین قبیل استعمال می‌شود.

شال مبل چیست؟ | کاربرد شال مبل در دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل

آپارتمان هوشمند خانه‌ای هست که امکانات رفاهی هوشمند، راه‌حل‌های اتوماسیون ساختمان و رئیس میزان دارایی را در یک سیستم ساختمان متصل ادغام می‌کند. همین دستگاه‌ها تمامی به هم متصل میباشند و از طرز internet اشیا اصلی یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. آپارتمان هوشمند در شکل اجرای استراتژیک می‌تواند به تولید تعادل فی مابین امنیت و راحتی یاری کنند.

خانه هوشمند بیل گیتس: Xanadu 2.0

به یاری این لایه عضو قادر خواهد بود نیازهای خویش را به خانه هوشمند اعلام کند. دستوراتی مثل واضح یا خاموش نمودن یک لامپ یا هر وسله الکتریکی دیگر. نام این لایه را رابط کاربری گذارده ایم، شامل تجهیزاتی می باشد که عضو می تواند از روش آن عملیات کنترلی گزینه لحاظ خویش را اعمال کند. یک عدد از مهمترین مزایای خانه هوشمند، ساخت آرامش خاطر به جهت صاحبان خانه میباشد و به آنان همین قابلیت و امکان را می دهد تا از رویکرد بدور خانه های خویش را ذیل حیث داشته باشند و همه دستگاه ها و وسایل را در دست گرفتن کنند. ترموستات های هوشمند به کاربران این قابلیت را می دهند تا دمای منزل را برنامه ریزی، چک کردن و از رویکرد بدور کنترل کنند. این دستگاه ها همچنین رفتارهای صاحبان منزل را می آموزند و به طور اتومات تنظیمات را تغییر می دهند تا بیشترین راحتی و کارایی را سیستم صوتی هوشمند برای ساکنان آماده کنند. ترموستات های هوشمند همینطور می توانند مصرف انرژی را گزارش کرده و قادرند به کاربران یاداوری کنند تا فیلترهای تهویه را عوض نمایند. اصلی فناوری منزل هوشمند، می اقتدار دستگاه را به طور بهینه در اختیار گرفتن نمود تا امنیت، راحتی و بهره وری انرژی برای صاحبان خانه مهیا شود. سیستم ها و دستگاه های منزل هوشمند اغلب با نیز فعالیت می کنند، دیتا ها را اساسی یکدیگر به اشتراک می گذارند و اقدامات را بر شالوده ترجیحات کاربران انجام می دهند. درصورتیکه از internet قابل‌اعتماد به کارگیری نشود و رمز عبور قوی به جهت اتصال به وسایل هوشمند اتخاذ نگردد موجب هک می‌شود. هنگام تهیه شام، می‌توانید ویدئویی HD از بچه‌های خود را در ایوان پشتی ببینید. همچنین می‌تواند در شکل بازبودن پنجره یا این که بازماندن درب یا این که نشت آب در زیرزمین به شما اطلاع دهد. چراغ‌های دکوراتیو، نماکاری‌های، نور مخفی‌ها، RGB و تکنولوژی‌های مانند آن در این قابلیت جای دارند. ۴- حسگرهای حرارتی هنگامی که در اطراف خانه شما حرکتی احساس شود، هشداری ارسال کرده و حتی می‌توانید تفاوت دربین انسان و حیوان را تشخیص دهید. اما استاندارد‌های بی سیم عمده مناسب خانه هایی هست که امکان تغییر تحول سیم کشی در آن‌ها وجود نداشته و به نوعی ساخته شده به حساب می‌آیند. کارگزاری و خط مش اندازی آسان است، و درصورتیکه نیاز به ایجاد یک سناریوی جدید وجود دارد، به آسانی از یک بلوک منطقی مازاد برای این کار به کارگیری کنید. تا به امروز، در فروش می توانید اکثری از سیستم های غیرمتمرکز را پیدا به نقل از سایت مجله ای نمایید که از حیث کارایی و طراحی مختلف هستند. این گروه شامل یک مرکز کنترل، یک سنسور باز، یک سنسور نشتی، یک دوربین فیلمبرداری و یک رله برای یک سوئیچ دو باند برای واضح و خاموش نمودن چراغ تلفن هوشمند است.

مشاوره اهمیت متخصصان شرکت آب و خاک سازان

هوشمندسازی منزل به‌صورت بی‌سیم به کابل‌کشی یا این که تغییر تحول سیم‌کشی دیرین نیاز ندارد. قبل از مبادرت به داشتن خانه هوشمند خوب تر هست مهم کارشناسان و متخصصان در این حوزه مشورت کنید. چون ممکن است به‌خاطر عدم آشنایی تجهیزات مطلوب نیازهایتان و ساکنین خانه یا این که محل کار، تجهیزاتی را انتخاب نمایید که به آنها نیاز نداشته باشید و هیچ زمانی از آن ها استعمال نکنید و تنها بودجه خود را بدور بریزید. یکی از از مهم‌ترین فاکتورهای گزینش گجت برای داشتن خانه هوشمند، هزینه و قیمت جنس یا خدمات است. سیستم رئیس هوشمند ساختمان BMS، نوعی از فناوری جدید جهان در همین صنعت میباشد که درراستای بهبود رئیس یکپارچه گجت‌های منزل هوشمند ساخته شده است. صرفه‌جویی در مصرف انرژی ساده‌ترین و درعین‌حال مهم‌ترین راهکار برای بهبود این وضع و اوضاع است. متداول ترین طرز برای کارکردن دوشاخه های هوشمند در زمانی که بیرون از منزل هستید، استعمال از برنامه ای است که به طور منظم به جهت دسترسی به آن ها استفاده می کنید. اپ های هوشمندی که اهمیت google Home، Alexa و بقیه دستیاران مجازی فعالیت می نمایند نیز در دسترس هستند. بخش اعظم پریز های هوشمند موجود در بازار می توانند از روش به دور کنترل شوند، حتی اگر کاربر به نتورک وای فای مشابه منزل متصل نباشند. به کلمه دیگر، پریز های هوشمند را به تیتر یک گیرنده در دست گرفتن از راه و روش دور در حیث بگیرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن