برکلی افسران پلیس گزارش تغییرات در زندگی روزانه در طول همه گیر

پناهگاه-در-محل فرمان صادر شده توسط شهر برکلی در ماه مارس برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 تا خالی به طور

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

پناهگاه-در-محل فرمان صادر شده توسط شهر برکلی در ماه مارس برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 تا خالی به طور معمول در خیابان های شلوغ شهر و پردیس, کاهش, پلیس تماس برای خدمات و تغییر زندگی روزمره از افسران وظیفه.

در حالی که UCPD سخنگوی Sgt. Nicolas هرناندز گفت: ماموران در بخش خود را دنبال روال کار در پردیس شبیه به کسانی که قبل از همه گیر برکلی سخنگوی اداره پلیس افسر بایرون سفید گفت: برای مقابله افسران "تقریبا همه چیز تغییر کرده است."

کار شیفت شروع به تغییر برای BPD افسران در زمانی که گروه شروع به کار برنامه ارائه می دهد که یک جریان چرخشی دو هفته پناهگاه در محل با توجه به سفید است.

کار برنامه اجازه می دهد تا یک افسر به کار چهار 12.5 ساعت در شیفت هفته اول کار سه 12.5 ساعت در شیفت دوم هفته و دو هفته آینده به پناهگاه در محل. سفید افزود که این گروه در حال حاضر در ماه دوم از این کار برنامه ریزی.

با توجه به انواع اقدامات در نظر گرفته شده برای حفظ فاصله فیزیکی بین مردم از جمله فاصله افراد در طول پلیس جلسات.

"ما همچنین باید گشت وسایل نقلیه به خصوص تعیین شده برای زندانیان" سفید گفت. "کسانی که وسایل نقلیه شده اند به خصوص مجهز به محدود کردن گردش هوا بین ماموران و زندانیان."

UCPD ماموران در ادامه به گشت زنی در زمینه محوطه دانشگاه و ساختمان به عنوان اغلب به عنوان آنها قبل از همه گیر به گفته هرناندز. یکی از چیزهایی که تغییر کرده این است که این سطح از افسران احتیاط به عنوان آنها در حال حاضر پوشیدن ماسک و شستن دست های خود را بیشتر به طور منظم.

هرناندز در مقایسه با زمان ترک دانشگاه به دانشگاه در طول تابستان جلسات هنگامی که وجود دارد معمولا کمتر دانش آموزان ثبت نام شده در کلاس.

با توجه به سفید بشکه افسران را صادر نمی کند هر گونه استناد به افراد با پوشیدن ماسک یا نه تمرین های اجتماعی فاصله. او گفت: آنها امیدوارم که آنها نمی خواهد که برای اجرای این اندازه گیری.

"من می دانم آن را سخت هنگامی که آن را یک روز زیبا و شما می خواهید به بیرون بروید و با دوستان خود — ما همه مردم" سفید گفت. "اما امید ما این است که آیا درست برای محافظت از بقیه شهرستان و بقیه بشریت است."

هرناندز اشاره کرد که UCPD است با تمرکز بر آموزش به افرادی که ممکن است توصیه های زیر برای کمک به جلوگیری از گسترش این بیماری است.

با توجه به هرناندز اگر چه پردیس ممکن است احساس و نگاه متفاوت با آن خالی سالن ها و خیابانها UCPD به حجم کار است و در نهایت ماند همان.

"من تصور کنید که مانند هر کس دیگری افسران ما احساس اضطراب از عدم قطعیت" سفید گفت. "هیچ کس در 100 سال تجربه کرده است و هر چیزی شبیه به این اما هر روز ما در حال تلاش ما بهترین را برای شهروندان امن تحت این شرایط است."

تماس با اولیویا گنزالز-بریت در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Oliviagbritt.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن