3 تیم NBA است که نمی توان در اورلاندو به سازمان دیده بان برای فصل آینده

به عنوان NBA اینچ نزدیک به 30 جولای راه اندازی مجدد در اورلاندو فلوریدا در حال پرواز نظرات در مورد 22 دعوت تیم

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

به عنوان NBA اینچ نزدیک به 30 جولای راه اندازی مجدد در اورلاندو فلوریدا در حال پرواز نظرات در مورد 22 دعوت تیم آماده به مبارزه برای قهرمانی. چه در مورد تیم های که در حال رفتن به اورلاندو ، از هشت تیم هستند که خانه برای بقیه تابستان در اینجا میدارد من برای فصل آینده است.

ذکر شریف: Atlanta Hawks

اگر چه آنها به پایان رسید 2019-20 مبارزه با گردابی 20-47 رکورد شاهین نقاط قوت به ویژه در میان استعدادهای جوان. فقط در فصل دوم خود را Trae جوان بود همه ستاره استارتر که به طور متوسط مجنون 29.6 امتیاز در هر بازی به همراه 9.3 کمک در بازی. جوان را تنها بهبود با تجربه تر. کم مایل به قرمز, د'Andre شکارچی و کوین Huerter — بقیه تیم جوان هسته — همچنین پتانسیل به جامد همکاران هر چند آتلانتا نیز به بانک عامل آزاد یک تجارت و یا پیش نویس به نگه داشتن ساختمان.

این تیم احتمالا باید بالا-پنج انتخاب در پیش نویس این سال, اما با افزایش ستاره جان کالینز به احتمال زیاد درخواست حداکثر تمدید قرارداد این توانایی خود را به پس از دیگر عوامل در آینده ممکن است محدود شود. اگر چه Hawks هنوز هم در تابستان آینده تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند به Collins حداکثر معامله او گفت: "همیشه می خواهم به آن را انجام داده در حال حاضر (نه) بعد از" و بازها باید به شدت در نظر داشتن او را در سراسر به عنوان آنها فرود آمد بزرگ نام رایگان عامل در در حالی که. نیازی به گفتن نیست آتلانتا زیادی بدانند برای انجام این تابستان اما این تیم پتانسیل درخشش.

ذکر شریف: مینه سوتا تیمبرولوز

تیمبرولوز ساخته شده است سر و صدای زیادی در این سال تجارت مهلت تعویض سابق شماره 1 انتخاب کنید اندرو ویگینز و یک زن و شوهر از پیش نویس میدارد برای همه ستاره گارد d'angelo راسل. کارل-آنتونی شهرها و راسل شماره 1 و شماره 2 میدارد در سال 2015 هستند دوستان زیادی که ایجاد می کند بسیار عالی شیمی در دادگاه است. آنها نیز هر دو از طریق بسیاری از از دست دادن در این لیگ خواهد بود و بسیار گرسنه منجر به تیمبرولوز به برخی از مقدار مورد نیاز postseason موفقیت است.

اگر چه شهرها و راسل انتقاد شده است برای عدم تلاش در دفاع و مینه سوتا کمی دارد اما جاش Okogie پشت سر آنها تیمبرولوز گره خورده برای بهترین شانس در شماره 1 انتخاب کنید که می تواند کمک به جوان خود هسته است. با راسل و شهرهای مینه سوتا خواهد مسائل را با قرار دادن توپ در سبد, اما آن را قطعا نیاز به تقویت دفاع از آن به ادعا. تیمبرولوز باید مقدار زیادی در بشقاب خود را, اما آنها دارای پتانسیل برای ایجاد برخی از سر و صدا در سال آینده.

Golden State Warriors

رزمندگان من شماره 1 انتخاب کنید از تیم های دعوت نشده به اورلاندو — اگر چه آنها تا به حال یک سال به دلیل صدمات خود فهرستی است که هنوز هم بسیار کشنده است. با وجود Kevin Durant رایگان آژانس خروج آنها هنوز هم دو بار MVP لیگ Stephen Curry و کلی تامپسون که مسلما بهترین تیرانداز از تمام زمان و دفاعی بی باک. نه به ذکر است بازی بسکتبال نسخه از یک چاقوی ارتش سوئیس در Draymond سبز. با قهرمانی خود شجره نامه و قابلیت انطباق با هر ترکیب این سه سر هیولا توانمند است.

علاوه بر این اگر او به نیست زندگی به اعتیاد تازه وارد Wiggins است که هنوز هم بسیار جامد نویسندگان داشتن طور متوسط 21.8 امتیاز 5.1 ریباند و 3.7 کمک در بازی در این سال به همراه یک مناسب و معقول 44.7% تیراندازی در صد. او همچنین نشان داده است بسیاری از وعده در پایان دفاعی در این سال و با کوچکتر نقش در این تیم او می تواند یک کمک کننده به جای داشتن برای کمک به حمل بار است.

طلایی دولت دیگر امیدوار کننده نقش بازیکنان مانند اریک Paschall بود که در حال حاضر جامد مشارکت کننده به عنوان یک تازه کار به طور متوسط 14 امتیاز در هر بازی در نزدیک به 50% تیراندازی. Marquese Chriss که به طور متوسط اوج حرفه ای در نقاط پرتاب ریباند و کمک در طول این فصل است که یک بازیکن دیگر رزمندگان می توانید بر روی تعداد. گلدن استیت نیز گره خورده است برای بهترین شانس برای دریافت شماره 1 انتخاب در سال جاری پیش نویس و با آن عمق آن نیز دارایی های خود را برای بهبود فهرست. با فرض اینکه همه بازیکنان خود را سالم ماندن در فصل آینده رزمندگان یک بار دیگر خواهد بود یک نیروی محسوب می شود.

جاستین کیم می نویسد: برای خرس بایت. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب