4 دلیل که چرا شما در حفظ و گرفتن خون دماغ

شما ممکن است مستعد ابتلا به خون دماغ. تقریبا در بینی خود را و شروع به چکه و شما باید به عجله به حمام. البته آن

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

شما ممکن است مستعد ابتلا به خون دماغ. تقریبا در بینی خود را و شروع به چکه و شما باید به عجله به حمام. البته آن را در واقع به صورت تصادفی. وجود دارد ممکن است بسیاری از دلایل که چرا شما به نظر می رسد بیشتر خون دماغ در تابستان. برای کمک به شما در آماده شدن, در اینجا چند تا از این دلایل ممکن است.

دیدم یک فرد

مانند در یک انیمیشن, اگر شما کسی را دیدم که شما در بر داشت جذاب درست قبل از اینکه بینی خود را شروع خونریزی که ممکن است باعث. آن را حتی بیشتر احتمال دارد در صورتی که فرد با پوشیدن نحیف لباس شنا. بنابراین اگر شما مستعد ابتلا به این نوع خون دماغ شدن, سعی کنید برای رفتن به ساحل و یا اگر شما باید به در نظر گرفتن یک بسته. آن را نگه دارید از گرفتن یک بینی خونین.

پرداخت بیش از حد

یک اصطلاحی وجود دارد که زمانی که شما پرداخت بیش از حد شما در حال پرداخت از طریق بینی. این است زیرا اگر شما overpay شما فقط ممکن است توسعه یک خون دماغ شدن. پس, دفعه بعد شما را به یک معامله مالی و بینی خود را و شروع به خونریزی شاید شما باید یک نگاهی از نزدیک در چه مقدار شما پرداخت می شود. اگر شما کشف شما مستعد ابتلا به این نوع خون دماغ سعی کنید برای خرید هر چیزی بیش از تابستان است. ممکن است وجود دارد برخی از چیزهایی که برای مدرسه که به علت این نوع خون دماغ شدن, اما حداقل شما می توانید از آن در طول تابستان است.

سر در ابرها

هر دو تحت اللفظی و مجازی ارتفاع می تواند باعث خون دماغ می دهد. اتصال نیست به طور کامل روشن اما خود خیال بافی می تواند باعث خون دماغ مانند بالا در کوه ها می کند. بنابراین سعی کنید به ماندن برای جلوگیری از این, علت خون دماغ.

فکر می کردم بیش از حد سخت

وجود استعاره در فیلم و تلویزیون و رسانه های دیگر از شخصیت است که توسعه یک خون دماغ شدن بعد از استفاده از قدرت روانی خود را. آنها با استفاده از مغز خود را بیش از حد قاطعانه باعث می شود که بینی خود را به قطره خون. هیچ یک از ما قدرت روانی اما اصل هنوز هم اعمال می شود. اگر شما فشار بیش از حد بر مغز خود را, شما ممکن است خون دماغ می دهد. شما حتی ممکن است متوجه شما در حال انجام آن; بعد از همه, مدرسه اماکن مقدار زیادی از فشار بر روی مغز است. این تابستان شما ممکن است اجازه دهید مغز شما ذوب به نقطه که در آن برخی از ساده افکار بیش از حد سخت را برای شما که مسئولیت رسیدگی به. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از این نوع خون دماغ شدن, شما می توانید در مورد آن در یکی از دو راه: یا شما انجام برخی از تحصیل یا تحقیق به مغز خود را به عقب به مردن و یا اجتناب از هر چیزی فکری همه با هم. انتخاب با شما است.

خون دماغ می تواند آزار دهنده و بدون هیچ زحمتی. سعی کنید با استفاده از این راهنمایی برای کمک به خود و اجتناب از موقعیت های که در آن شما ممکن است دریافت کنید. تابستان است و به معنای سرگرم کننده است. شما نباید به صرف بخشی از آن را محکم خود بینی و امید به خونریزی در همه چیز.

این یک طنز مقاله نوشته شده صرفا برای مقاصد سرگرمی.

تماس با زکریا نش در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب