بدون تحریم فیستا کروزر اجرا تساوی صدها دوچرخه سوار

با وجود تلاش های آخرین بار توسط مقامات بهداشت عمومی شهرستان برای لغو سالانه سالانه فیستا کروزر اجرا در پاسخ ب

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

با وجود تلاش های آخرین بار توسط مقامات بهداشت عمومی شهرستان برای لغو سالانه سالانه فیستا کروزر اجرا در پاسخ به COVID-19 همه گیر، چند صد سوار دوچرخه هنوز هم ساخته شده دو پایه جشن با زحمت حرکت کردن در تاریخ 9 اوت از پایه Stearns Wharf به ساحل Goleta و Isla ویستا. این چهلم سال یاست که یکشنبه سوار شدن به عنوان یک علامت نقطه گذاری با روحیه و بدون تحریم به بالابردن وقیافه فیستا تاسیس تر سانتا باربارا انجام شده است.

پلیس تخمین زده شده سوار شدن در 200; برگزار کننده رویداد رکس استفانز -- که در حال حاضر در 30 Cruiser اجرا می شود -- گفت : او شمارش 500 سوار در ساحل Goleta. در این سال، سواری به طور قابل توجهی کوچکتر از سال گذشته بود، با این حال، که در وزن 2500 سوار.

پلیس حفظ حضور کم کلید مراقب در سراسر، نه اسکورت سواران و نه صدور هر گونه استناد در سال جاری است. سواري فقط يک تماس براي خدمت داره

استفانز گفت که او یک مسیر جایگزین در به جا از سنتی یکی از خیابان ایالتی، گرفته شده در سال قبل، برای جلوگیری از درگیری های بالقوه در بلوک 500 خیابان ایالتی ابداع شده است. که بلوک در حال حاضر به تمام دوچرخه ها و اسکیت بورد مسدود شده است به دلیل شکایت در برابر برخی از سواران که از آن استفاده کرده ام برای راه اندازی چرخ های گسترده. استفانز اظهار غرور کرد که هیچ یک از سواران به خیابان ایالتی رفت؛ اگر در غیر این صورت رفته بود، او نگران، تمام تپرتکه خیابان ایالتی ممکن بود به تمام دوچرخه سواران تعطیل شده است.

استفانز گفت که او ناموفق به دنبال کمک از مقامات دولتی برای تعطیلی این رویداد است. او اظهار داشت که دستورالعمل های دور از اجتماعی همیشه توسط کسانی که در سوار - به خصوص در طول استراحت در ساحل Goleta - که در آن او تخمین زده تنها نیمی از شرکت کنندگان ماسک می پوشید رعایت نمی شود. برخی از پرخاشگرانه تر و پر زرق و و هواست wheelie -poppers، او اذعان کرد، سوار به ترافیک ورودی در خیابان چاپالا، هر چند بدون حادثه.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن