'یک نقطه روشن در تاریکی زمان: برکلی مقرون به صرفه پروژه مسکن می شکند زمین

برکلی راه, پروژه, بزرگترین مقرون به صرفه و بی خانمان مسکن توسعه پروژه در شهر برکلی تاریخ زمین شکست ceremonious

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

برکلی راه, پروژه, بزرگترین مقرون به صرفه و بی خانمان مسکن توسعه پروژه در شهر برکلی تاریخ زمین شکست ceremoniously صبح روز سه شنبه.

همکاری بین پل مسکن و برکلی غذا و مسکن و پروژه های توسعه واقع شده است در سال 2012 برکلی راه و ارائه خواهد شد 89 خانه های مقرون به صرفه به کم و بسیار خانواده های کم درآمد و 53 دائمی حمایتی مسکن آپارتمان را که قبلا بی خانمان ساکنان و 12 انتقالی تخت برای بی خانمان جانبازان با توجه به Calleene Egan, مدیر اجرایی برکلی مواد غذایی و پروژه های مسکن است.

فضا را شامل می شود در خانه پزشکی و خدمات بهداشت روانی و همچنین به عنوان یک جامعه آشپزخانه و فضای غذاخوری برای ساکنان برای به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی و ارائه پشتیبانی می کند.

با توجه به Terrie نور, مدیر اجرایی پیشین برکلی مواد غذایی و مسکن, پروژه, این پروژه برای اولین بار ارائه شده در سال 2003 است.

"ما همیشه می خواستم این ساختمان با خدمات یکپارچه همه چیز در یک مکان" نور گفت: در این رویداد است. "ما می خواستیم یک ساختمان با خالص پشتیبانی می کند."

اگان افزود که هدف از این پروژه به مردم را تجربه بی خانمانی با هم به ارائه تجربیات به اشتراک گذاشته شده و تشویق و امید است.

شهرستان برکلی Councilmember کیت هریسون به نام پروژه "برنده-برنده" را برای مرکز شهر برکلی ساکنان.

"این پروژه یک نقطه روشن در تاریکی زمان" هریسون گفت: در این رویداد است. "به عنوان ساکنان ما در حال رفتن به پیدا کردن که خیابان های ما در حال شکل بهتر چون ما یک محل برای مردم قرار دارد."

هریسون اضافه شده است که توسعه در نظر گرفته شده است "حمل و نقل-اولین پروژه" — مسکن واحد هستند و تنها دو بلوک دورتر از ایستگاه بارت.

براد Wiblin معاون اجرایی رئیس جمهور از پل مسکن گفت: این پروژه به عنوان یک خدمت "توسعه اقتصادی موتور." او تخمین می زند که این پروژه ایجاد خواهد شد صدها نفر از ضروری مشاغل ساخت و ساز.

"به تحویل مسکن که مقرون به صرفه را که قبلا بی خانمان افراد و یا به پایین درآمد خانواده ها واقعا طول می کشد یک مشارکت" Wiblin گفت: در این رویداد است. "شهرستان شده است فوق العاده شریک است."

با توجه به برکلی مواد غذایی و مسکن پروژه وب سایت ساختار تکمیل خواهد شد در سال 2022.

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب