چرا من به عنوان خوانده شده 'مستقل'

تایلر هیدن مقاله "چگونه اغلب فراموش سانتا باربارا پلیس با استفاده از زور استفاده جنسی کند ؟" مثال بسیار خوبی چ

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

تایلر هیدن مقاله "چگونه اغلب فراموش سانتا باربارا پلیس با استفاده از زور استفاده جنسی کند ؟" مثال بسیار خوبی چرا من و بسیاری از دوستان من خواندن و اشتراک مستقل; به شوخ طبعی: کوتاه و مختصر و همه حقایق و هیچ سیاسی متهم نظر کامل قابل انتشار به موقع تایپی رایگان و نرخ بهره بالا به هر کس که زندگی می کند و/یا بازدید سانتا باربارا.

هر کس باید به عنوان خوانده شده آن دو بار برای گرفتن احساس برای چگونه ما با اداره پلیس محلی عمل می کند. قضات و وکلا; سیاستمداران و کسانی که تحت تاثیر ما نیاز به دانستن این اطلاعات به تصمیم گیری آگاهانه در مورد چگونه به بحث در مورد این موضوع از پلیس و سوء رفتار در انتظار قانون جدید توسط مقامات محلی است.

پس از خواندن هیدن عالی قطعه من تبدیل به صفحه: 12 و نیک ویلز مقاله بود به همان اندازه عالی با معمول خود طنز نظر اضافه شده است. با هم دو مقاله یک پرایمر برای هر کسی که می خواهد به دانستن اطلاعات.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن