کمی مانند خانه

این نامه ای است که برای حمایت فرهنگی, بازاریابی و تبلیغات معامله گر جو محصولات. پس از حرکت به سانتا باربارا شش

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

این نامه ای است که برای حمایت فرهنگی, بازاریابی و تبلیغات معامله گر جو محصولات. پس از حرکت به سانتا باربارا شش سال پیش من مکرر این فروشگاه در منطقه و Goleta هفتگی. برای من در حال رشد در آرژانتین در دهه 70 و 80 به معنای خرید نان در نانوایی گوشت در قصابی و تولید در سوراخ کوچک در دیواره حفاری در یک سنگ فرش خیابان بلوک های دور از خانه. من کمک خواهد کرد که مادر من با یک سبد پر از کالا را برای ما وعده های غذایی روزانه. وجود دارد هیچ فریزر یا premade مواد غذایی.

به طور طبیعی, امروزه, من می خواهم خیلی جای جست و خیز عمده supermakets و مغازه در TJ است. در حالی که آن را ارائه نمی شود من دقیقا آنچه که من زندگی می کردند و لذت می برد در گذشته آن را به من می دهد لذت پیدا کردن آنچه که من نیاز به در کوچک رنگارنگ و محیط زیست دوستانه است. من به خصوص لذت بردن از خود را قومی برچسب "معامله گر خوزه" و "معامله گر Giotto است" از آنجا که در حال فراگیر. در واقع من می خواهم برای دیدن بیشتر مانند "Che پنیر Regiannito از آرژانتین است." من افتخار خواهد بود — جرم نیست.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب