ورزش حرفه ای شروع به برداشتن گام های به دور از استفاده نامناسب بومی آمریکا آرم

نام من است Kiana تلما و 11 نامه را تشکیل می دهند که نام من نمایندگی که من به عنوان یک کل: یک فرد با فیلیپینی,

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

نام من است Kiana تلما و 11 نامه را تشکیل می دهند که نام من نمایندگی که من به عنوان یک کل: یک فرد با فیلیپینی, میراث, عشق به ورزش و یک راز استن حساب توییتر برای ریحانا.

هنگامی که مردم را یکی دیگر از نام آن استفاده می شود به عنوان راهی برای شناسایی و نشان می دهد آشنایی. هنگامی که مردم شروع به استفاده از نام به عنوان یک راه به طور مستقیم هدف قرار دادن یک فرد یا گروه برای تضعیف شدید, مسخره یا توهین به آنها آن است که نه تنها نامناسب بلکه از نظر اخلاقی اشتباه است.

به عنوان ایالات متحده به طور مستقیم در برابر مشکلات خود را با نژاد پرستی بسیاری از مبارزات را شروع کرده اند برای به دست آوردن توجه و حرکت است. مبارزه فراگیر تر پذیرش و احترام محیط زیست برای جامعه و دیگر جوامع از رنگ است که توسط رهبری صدای طرفداران محلی و مقامات سیاسی به طور یکسان. یک مثال از چنین تغییرات فرهنگی است که فشار برای تیم های ورزشی حرفه ای بازنشسته استفاده از آنها بومی آمریکا نام کثافت و یا آرم.

برای سال های بسیاری از آمریکایی های بومی رهبران را مورد انتقاد جهان ورزش برای استفاده از فرهنگ خود را در یک بی احترامی راه است. از داشتن کثافت نژادپرستانه کاریکاتور به پایگاه نام تیم در قومی تهمت یا کلیشه بسیاری از آنها در نهایت تبدیل شدن به آگاهی بیشتری از این بی احترامی در ارتباط با سوء استفاده از فرهنگ بومی آمریکا است.

طولانی سر رسیده گفتگو در نهایت به دست آورد کشش جمعه وقتی NFL را ردسکینز واشنگتن اعلام کرد که آنها "به انجام یک بررسی کامل از این تیم نام" زیر یک بیانیه از فدرال اکسپرس یک اسپانسر اصلی این تیم است که دارای حقوق نامگذاری برای آن ورزشگاه و همچنین روز قبل از.

"ما ابلاغ به تیم در واشنگتن درخواست ما است که آنها را تغییر نام تیم" فدرال اکسپرس گفت: در آن بیانیه است.

فدرال اکسپرس منتشر شد بیانیه خود در پاسخ به فشار از 87 شرکت های سرمایه گذاری و سهامداران همسو با ردسکینز که تهدید به اخراج خود می پردازد اگر نام تیم تغییر نکرده است. این سازمان با ارسال سه نامه های جداگانه به مدیران عامل Nike, پپسی و فدرال اکسپرس — همه سهامداران در این تیم — تماس در هر یک از آنها به "خاتمه آن کسب و کار و روابط عمومی" با حق رای دادن چون از معانی منفی مرتبط با نام آن است.

با خبر از نام تیم که مجددا خرده فروشان مانند هدف خارج شده و dick's Sporting Goods کشیده Redskins کالا از فروشگاه های آنلاین. از روز شنبه لینک به Washington Redskins پوشاک در این شرکت ها وب سایت های بازگشت نیست نتایج.

تلاش برای تغییر Redskins' موهن نام مورخ می تواند به عنوان دور برگشت به عنوان 1971. هر چند این تیم صاحب دن اشنايدر شده است قاطعانه در مورد تغییر نام گروه های بومی آمریکا باید به طور مداوم تحت فشار قرار دادند این تیم برای تغییر از طریق دعاوی و اعتراضات است. تنها اخیر نژادی حساب در سراسر کشور به ارمغان آورده امکان واقعی برای آمریکایی های بومی به تغییر آنها به مدت طولانی منتظر است.

بسیاری از طرفداران حق رای دادن ابراز نظرات خود را در رسانه های اجتماعی از جمله واشنگتن کارفرمایی Dwayne هاسکینس که در حمایت از تغییر و حتی حمایت جایگزینی نام دم قرمز از طریق توییتر. این نام را به افتخار نام مستعار از تاسکیگی نیروی هوایی اولین گروه از سیاه و کارائیب متولد خلبانان جنگنده که بخشی از ارتش ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم است.

برخی از این قبیل به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موافق نیست با این تجدید نظر در ورزش جهان و مخالف این گونه حرکات ، در توییتر او انتقاد تیم با نام اشاره به فرهنگ بومیان آمریکا برای در نظر گرفتن تغییرات و متهم آنها را از "تلاش می شود به لحاظ سیاسی درست است."

آن را نه تنها واشنگتن است که حرکت به بازبینی آن نام اما. دیگر تیم های ورزشی است که اکو همان اهانت آمیز احساسات مانند MLB را Cleveland Indians, در حال حرکت به سمت محکوم کردن استفاده از آنها از آمریکایی های بومی مرتبط با تصاویر نام یا علامت است که دیده می شود به عنوان توهین آمیز.

تری Francona کلیولند را مدیر به خبرنگاران گفت: روز شنبه که او فکر می کند از آن زمان به تغییر نام تیم.

"من می دانم که در گذشته زمانی که از من خواسته بودند در مورد این که آیا آن را به نام ما و یا رئیس Wahoo, من فکر می کنم من معمولا جواب و می گویند من می دانم که ما هرگز تلاش برای بی احترامی. و من هنوز هم احساس می کنید که راه" Francona گفت: به سی ان ان. "اما من فکر نمی کنم که به اندازه کافی خوب جواب امروز. من فکر می کنم از آن زمان به جلو حرکت کند. آن را بسیار دشوار است موضوع. همچنین ظریف است."

پس از 2018 فصل این تیم حذف آن "رئیس نبراسکا" آرم نژادپرستانه کاریکاتوری از یک بومی آمریکایی شخصیت از لباس خود را.

در حالی که آن ریشه های اولیه معلوم نیست و آن reconsiderations کمی دیر کلیولند ساخت امیدوار کننده گام های احترام به فرهنگ بومی آمریکا فقط در همان راه واشنگتن است.

تیم های دیگر است که باید به دنبال کت و شلوار هستند Kansas City Chiefs آتلانتا بریوز, the Chicago Blackhawks به Florida State Seminoles و یوتا Utes.

در میان این جنبش در سراسر کشور از پاک کردن دلیل حساس نمادهای اگر چیزی به عنوان ساده به عنوان در حال تغییر یک نام تجاری به ارمغان می آورد عشق و صلح و مثبت به دیگران و جامعه به سختی وجود دارد یک دلیل که چرا نباید آن را تغییر داده است.

وجود دارد یک خط خوب بین یک نام مستعار و نژادی لکه دار و تقلید یک فرهنگ است که تحمل بسیاری از سختی ها و رنج در دست استعمار قطعا می افتد تحت دومی. در حالی که این کشور به نظر می رسد در گام برداشتن به سوی یک بیشتر پذیرش و فرهنگی حساس محیط زیست همیشه به یاد داشته باشید که در حالی که چوب و سنگ ممکن است شکستن کسی و در استخوان کلمات و نام-تلفن هم — و نه فقط در راه شما فکر می کنم.

Kiana تلما Devera می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن