'یک, واقعیت تلخ': آینده Juneteenth جشن به منعکس کننده زمان لحظه

روز جمعه دو رویدادهای برنامه ریزی شده اجازه خواهد داد که برکلی ساکنان به جشن Juneteenth سالانه بزرگداشت رهایی

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

روز جمعه دو رویدادهای برنامه ریزی شده اجازه خواهد داد که برکلی ساکنان به جشن Juneteenth سالانه بزرگداشت رهایی بردگان سیاه در سال 1865.

این جشن شامل Juneteenth تظاهرات سازماندهی شده توسط سیاه و سفید جوانان برای مردم آزادی و یا BY4PL و سالانه برکلی Juneteenth جشنواره است. در حالی که این تجمع برگزار خواهد شد در اوکلند را DeFremery پارک جشنواره در فرد جمع آوری شده است لغو شد.

در سال های گذشته این جشنواره را به خود جلب کرده بین 1000 و 5000 نفر است. با توجه به خطر COVID-19 گسترش این جشنواره کمیته برگزاری تصمیم گرفت به جای سنتی جمع آوری با یک nonlive آنلاین, رویداد طی چند روز.

Delores Nochi کوپر عضو این جشنواره را سازماندهی کمیته گفت: مقالات آموزشی و سایر مواد مربوطه خواهد بود ارسال شده در جشنواره Facebook صفحه از 13 ژوئن تا ژوئن 19.

"ما می خواستیم به انجام چیزی بیشتر ماندگار این سال, بنابراین ما تصمیم بر انجام آنلاین تفسیر به جای زوم رویداد" کوپر گفت.

با توجه به کوپر اخیر ناآرامی های مدنی و جنبشهای اعتراضی کمک به تصمیم گیری این کمیته به ویژگی های کار از هنرمندان و نویسندگان در این سال آنلاین Juneteenth جشن.

کوپر همچنین گفت: از زمان ناآرامی های برجسته هر دو در امریکا نژادی پیشرفت و میل به بیشتر تغییر دهید.

"ما می خواستیم به استفاده از این رویداد به عنوان یک راه برای نشان دادن واقعیت تلخ است که ما به عنوان یک مردم در حال تجربه در حال حاضر و تا چه حد ما هنوز به" کوپر گفت.

کوپر افزود که سازمان دهندگان می خواهم به بازگشت به یک فرد جشن در Juneteenth سال آینده اگر اجتماعات بزرگ مطرح نیست یک تهدید سلامت.

BY4PL یک گروه شرح داده شده توسط آن سازمان به عنوان یک جنبش رو به رشد در افراد جوان را با استفاده از تاریخی اهمیت Juneteenth برای پاسخ به زمان نژادی و نابرابری. این گروه قصد دارد برای برگزاری یک اوکلند تظاهرات در 4 p. m. روز شنبه را با توجه به خشونت پلیس و نژادی و نابرابری.

"فراگیر ما موضوع حفاظت از همه سیاه و سفید زندگی می کند — که شامل سیاه, LGBTQ+ زندگی سیاه و سفید متفاوت abled زندگی و بی خانمان زندگی" گفت: Lauryn کمپبل یک سازمان برای BY4PL.

کمپبل افزود که یک لیست کامل از خواسته ها منتشر خواهد شد در روزهای آینده در انتظار این تجمع است.

در یک بروشور برای Juneteenth اعتراض علنی در رسانه های اجتماعی BY4PL استفاده شعارهایی مانند "ما به صورت رایگان?" "من بعدی ؟" و "خاموش گردن ما!" برای تاکید بی عدالتی که Juneteenth اعتراض را به دنبال آدرس.

"ما تصمیم به برگزاری یک رویداد در Juneteenth به جشن سیاهی تشخیص کار رهبران است که قبل از ما آمده اند و اذعان چقدر کار وجود دارد سمت چپ برای ما باید واقعا رایگان" کمپبل گفت:.

تماس با Mattias Hoz در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @hozmattias.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن