'یک مکان امن': برکلی ساکنان نگه vigils برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند ماده

در حمایت از جامعه و جوامع رنگ یک ad hoc در حالی است که vigils هر جمعه که به افراد مسن و افراد معلول این فرصت ر

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

در حمایت از جامعه و جوامع رنگ یک ad hoc در حالی است که vigils هر جمعه که به افراد مسن و افراد معلول این فرصت را به شرکت در تظاهرات اخیر.

چهار سازمان از جمله کارن Cagan و Netsy Firestein را قرار داده vigils هم هر جمعه پس از آغاز ماه ژوئن با توجه به Cagan. او افزود که این vigils به معنای ایستادن در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش است.

"آن را طراحی شده برای سالمندان و افراد معلول ... بودند که به دنبال نوع دیگری از اعتراض اجتماعی که در آن فاصله حفظ شد," Cagan گفت.

دو vigils هر حال حدود 250 نفر در آن حضور داشتند. سومین شب زنده داری برگزار شد ژوئن 19 تا به حال حدود 80 شرکت کنندگان با توجه به Cagan.

اگر چه جمعیت عمدتا متشکل از افراد مسن و افراد معلول Cagan گفت: او را دیدم بسیاری از خانواده ها و افراد جوان در تاریخ اخیر شب زنده داری.

Cagan افزود که او امیدوار را ببینید, چگونه vigils حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"ما عمدتا امیدوار است که مردم و افرادی که درایو توسط دیدن که ما در حال ایستاده در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و حمایت از سیاه و سفید و دیگر جوامع رنگ" Cagan گفت.

این سازمان در ابتدا برنامه ریزی شده vigils برای چهار جمعه ها در ماه ژوئن اما Cagan گفت: تا زمانی که وجود دارد دیگر تظاهرات اتفاق می افتد که در آن اجتماعی فاصله ممکن است آنها مایل به ادامه به ارائه "یک جای امن" برای مردم در برکلی به شرکت.

Cagan اضافه شده است که او فکر می کند مهم این است که مردم باید یک محل که در آن آنها می توانند با حمایت از این جنبش در برابر نژادی و بی عدالتی است.

این گروه که نوشت "دعوت" برای هر شب زنده داری در ماه ژوئن گسترش آگاهی از رویدادها با درخواست شرکت کنندگان برای به اشتراک گذاشتن این تظاهرات در رسانه های اجتماعی و برچسب زدن به جنبش برای زندگی سازمان است.

دعوت نیز بسیار شرکت کنندگان را تشویق به پوشیدن ماسک در هنگام حضور در علاوه بر این به لحاظ اجتماعی فاصله.

این گروه برگزار خواهد شد یکی دیگر از شب زنده داری ژوئن 26.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب