نگرش ماده

من عمیقا سپاسگزار کشیش دکتر دیوید مور برای قدرتمند خود را نقد هر دو صریح و همدست اقدامات و نگرش ما محلی سفید ک

توسط NEWSWORLDS در 8 تیر 1399

من عمیقا سپاسگزار کشیش دکتر دیوید مور برای قدرتمند خود را نقد هر دو صریح و همدست اقدامات و نگرش ما محلی سفید کلیساها به سمت سیاه شهروندان زندگی می کنند که در میان ما.

به عنوان مادر یک فرد آفریقایی-آمریکایی دختر و پسر از دو آفریقایی-آمریکایی برادرزاده من می توانید به گواهی مربوطه وجودی تجربه درد و غم و اندوه و سردرگمی است. در علاوه بر این به عنوان یک یهودی من نیز می تواند تایید حضور مهربان رفتار در بخشی از سفید بنیادگرایان مسیحی که اجازه دهید من می دانم از درک خود را که عهد جدید است و جایگزین قدیمی, در نتیجه نافی اعتبار دین عبری و یهودی تجربه.

مسالمت آمیز و احترام همزیستی بین مسلمانان و دیگران مبتنی بر مسیحیان سفید به طور کامل استقبال جهانی تنوع در یک روح واقعی فروتنی پذیرش و تمایل به واقعا راه رفتن در کفش از برادران و خواهران ما.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب