یک هفته از غم و اندوه و خشم

اگر شما نمی mad آن استفاده می شود گفت: بخشی از در شوخی شما باید پرداخت توجه است. این روزها دیگر یک شوخی است.

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

اگر شما نمی mad آن استفاده می شود گفت: بخشی از در شوخی شما باید پرداخت توجه است. این روزها دیگر یک شوخی است.

هفته گذشته بود lightyears فراتر از آن ، از دست رفته در تمام din, ایالات متحده بی سر و صدا بیش از 100,000 COVID مربوط به مرگ و میر و 40 میلیون اول وقت بیکاری برنامه های کاربردی. چه نوع از یک دین می تواند غرق کردن اعداد شبیه به آن ؟

می رسد مرگ یک پسر به نام جورج فلوید و مینیاپولیس پلیس که به کشته شدن او تقریبا یک هفته پیش. فلوید قتل برجسته—دوباره–به حدی که ما هنوز در حال پارو زدن در قایق های مختلف حتی اگر ما همه دست و پا زدن با هم در همان آب داغ. در میان فلوید آخرین کلمات "من نمی توانم نفس بکشم."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


همان گفته شده می تواند توسط همه 100,000 کشور COVID قربانیان هر چند به صورت بدیهی است که دلایل بسیار متفاوت. اما فلوید تا آنجا که هر کسی می داند که هرگز آزمایش مثبت برای ویروس. مرگ او مصرف بیش از حد از زانو در برابر فشار سیاه و سفید خود را گردن اعمال می شود توسط یک پلیس با سابقه 18 شهروند شکایت برای نزدیک به نه مشقت بار در دقیقه. سعی کنید به آرامی به شمارش 540. که چه مدت آن را در زمان. و برای بیشتر از سه دقیقه فلوید در حال حاضر گذشت.

او به مقاومت در برابر. او هرگز. و او دست به دستبند.

فلوید و پلیس—پس از اتهام قتل درجه سوم و قتل نفس—به نظر می رسد مشغول به کار با هم به عنوان bouncers برای همان شب باشگاه. هیچ نشانه ای وجود دارد این دو با یکدیگر می دانستند. پلیس سفید بود. او تا به حال شهرت بودن به خصوص تهاجمی در هنگام برخورد با مشتریان از رنگ. آن شناخته شده بود.

فلوید منتقل شده بود از هوستون به مینیاپولیس—یک NPR نوع حمل و نقل کردن کیسه از شهر که در آن گریسون کیلر را Prairie Home Companion سرچشمه—به نوبه خود زندگی خود را در اطراف. همه حساب او به نظر می رسد به انجام داده اند. پلیس که کشیده او را بیش مشکوک او ممکن است گذشت جعلی $20 bill. فلوید اتفاق افتاده بود 6' 7". و البته سیاه و سفید.

بدون شک هنگامی که کالبد شکافی به پایان رسید آن را به این نتیجه فلوید را علت مرگ به چیزی غیر از اختناق و خفگی. به عنوان اغلب اتفاق می افتد در چنین مواردی آن را به خوبی می تواند chalked به یک شرط از پیش موجود. یک مرد سیاه و سفید در ایالات متحده واجد شرایط به عنوان یک شرط از پیش موجود. بنابراین بیش از حد ما فقط به یادآوری است که آهسته دویدن و یا حتی تماشای پرنده–در حالی که سیاه و سفید است.

عکس: Daniel Dreifussمعترض در سانتا باربارا در زمان به خیابان دولت در اعتراض به قتل جورج فلوید اواخر جمعه شب.

و یا شاید فقط به دنیا آمد. فلوید متولد شد و در سال 1974 ده سال پس از LBJ امضا تاریخی حقوق مدنی قانون از سال 1964 110 سال پس از برده داری لغو شد و 24 سال قبل از باراک اوباما خواهد بود رئيس جمهور انتخاب شد. حتی با تمام این پیشرفت مردم سیاه و سفید هنوز هم بالاترین آمار مرگ و میر نوزادان در ایالات متحده و کمترین امید به زندگی. و بسیاری از دیگر معیارهای بین گهواره تا گور–پزشکی, آموزشی و درآمد—تخت خورد بیش از حد. مثل این است که به ضرب گلوله توسط پلیس.

شایان ذکر است که سانتا باربارا رئیس پلیس لری Luhnow با صدور بیانیه ای گفت که او "عمیقا آشفته توسط آقای فلوید مرگ" و اضافه کرد که آن را "قابل پیشگیری و باید اتفاق نمی افتاد." اجرای قانون او افزود: کمک به "حاشیه راندن بسیاری از گروه های محروم از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار." اجرای قانون او افزود: مسئول مطمئن شوید که اتفاق نمی افتد. پلیس Luhnow گفت: باید یک "وظیفه دخالت" وقتی که دیگر پلیس عمل "خارج از قانون است." آن بود که او گفت: "سیاست ما و ما تعهد اخلاقی."

Luhnow اولین زنی است که به عنوان سانتا باربارا رئیس پلیس. او ممکن است می دانم که یک یا دو چیز در مورد توفنده در برابر سقف شیشه ای. "زمین شیشه" اتفاقا این عبارت معمولا برای توصیف آنچه اتفاق می افتد به ریه ها از بیماران با پیشرفته COVID.

در زمانی که رئیس جمهور تشدید آپارتاید محتوای شعارهای خود از سوت سگ به گرگ سوت Luhnow اظهارات به ویژه خوش آمدید.

متخصصان سلامت روانی اغلب مشاور که خشم و اندوه همه تا لباس پوشیدن و با هیچ جایی برای رفتن. خوب ما باید یک تن از غم و اندوه به مقابله با. چگونه جهنم هر کسی می تواند نفس بکشد ؟

وجود خواهد داشت یک عمل برگزار شد در سانتا باربارا در مرکز شهر دادگاه در پاسخ به جورج فلوید کشتن در پنج شنبه, 31 مارس در 1 ساعت.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن