شاهدانه سهم

من کاملا نا امید به یاد بگیرند که بحث برانگیز چند میلیونر صاحب کارخانه شراب سازی بلر پنس و یک گروه به نام Sant

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

من کاملا نا امید به یاد بگیرند که بحث برانگیز چند میلیونر صاحب کارخانه شراب سازی بلر پنس و یک گروه به نام Santa Barbara, شهروندان مسئول شاهدانه در واقع تحت پیگرد شهرستان و محلی مزرعه شاهدانه مالک. پوچ و ریاکارانه. بسیاری از ما که رای دادند برای پایان دادن به ممنوعیت شاهدانه چرا که ما متوجه دولت می تواند در حال حاضر تنظیم یک صنعت است که تا به حال هرگز شده است تنظیم شده و مالیات یک صنعت است که هرگز مشمول مالیات. همه در حالی که ایجاد یک محیط که در آن با کیفیت بالا و صادق و سخت کوش مردم کسب و کار می تواند به رسمیت شناخته شده و پاداش برای پیروی از قوانین ایجاد شغل خوب — مانند یکی از من کار برای یک شاهدانه کشتکار — تحریک اقتصاد دادن به جامعه و تولید درآمد جدید برای این استان و شهرستان است که به نفع همه کالیفرنیا — صرف نظر از اینکه آیا آنها یا در برابر حشیش است.

تعدادی از مشارکتهای محلی شاهدانه کسب و کار در حال ساخت سرسام آور است. به گفته های اخیر UCSB شاهدانه تاثیر اقتصادی مطالعه برخی از این خدمات عبارتند از; هزاران نفر از, جدید, مشاغل با درآمد بالا و به معنای واقعی کلمه صدها میلیون دلار صرف شده را با کسب و کارهای محلی مانند فروشگاه های سخت افزار و تجهیزات شرکت های خودرو نمایندگی های بیمه پیمانکاران, ماشین, نمایندگی, رستوران ها, فروشگاه های خرده فروشی و در و در. نه به ذکر است پیش بینی $16.5 میلیون دلار (سال مالی 2018/2019 و 2019/2020) در پرداخت مالیات به طور مستقیم به شهرستان و بسیاری از میلیون ها نفر به دولت است.

اگر آقای پنس و دیگران در ارتباط با ضد شاهدانه گروه می خواهم برای دیدن چندین هزار نفر از ساکنان شهرستان از مشاغل صدها میلیون دلار حذف از اقتصاد شهرستان و $20-plus میلیون دلار درآمد مالیاتی رفتن به سمت بهره مندی از همه زندگی در اینجا پس از آن من حدس می زنم آنها منافع شخصی و سنگین تر بودن از مزایای غیر قابل انکار از این صنعت همه ما باید درک.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن