مشاوره برای رشد

کار به کشت باغبان خانه که می خواهید به یادگیری در مورد خاک پایدار, محوطه سازی, گیاه و درخت مراقبت و رو به رشد

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

کار به کشت باغبان خانه که می خواهید به یادگیری در مورد خاک پایدار, محوطه سازی, گیاه و درخت مراقبت و رو به رشد خود را با میوه ها و سبزیجات, UC استاد باغبان از سانتا باربارا شهرستان در حال 163 روت و 74 در حال حاضر فعال داوطلبان آموزش دیده برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را با جامعه.

آنها از تمام جنبه های زندگی. "کلاس من تا به حال دانش آموزان فقط از UCSB و بازنشستگان در دهه هفتاد خود گفت:" استاد باغبان امی میفیلد. "همه ما عاشق ما دوره سقوط در همه چیز مربوط به گیاهان از اساتید برتر از UC Davis و رودخانه."

هنگامی که آنها به دست آورده ایم و برخی از باغ دانش و کمک به دیگران است و یک جزء کلیدی از استاد باغبان برنامه. "کار داوطلبانه در جامعه ما یک اتصال به مردم و گیاهان" گفت: Mayfield. "من رفتن به محل را به داوطلب است که جامعه تلفنی زیرا هر سوال باعث می شود من استفاده از مغز و مهارت های پژوهشی برای پیدا کردن پاسخ. من عاشق کمک به در هری پاتر شب در کتابخانه های عمومی بیش از حد."

در حالی که این گروه در حال حاضر رعایت فاصله فیزیکی آنها نیز "تشویق مردم به اولویت سلامت جسمی و روانی توسط باغبانی و داوطلبان هنوز ایستاده برای پاسخ به سوالات از طریق کمک" گفت: Danica نزول خود را با استاد باغبان هماهنگ کننده برنامه. داوطلبان در دسترس هستند برای کمک به از طریق تلفن ([805] 893-3485) و یا ایمیل (anrmgsb@ucanr.edu) و نزول پیشنهاد ارسال عکس همراه با سوال. "عکس از مشکل و جزئیات بیشتر در مورد گیاه خود را در تاریخ و محیط زیست مانند آبیاری و کود دهی, برنامه روزانه و قرار گرفتن در معرض آفتاب و محل بر روی اموال خود را مفید هستند."

نه همه مشکلات به راحتی قابل حل: در اوایل سال جاری سانتا باربارا باغ وحش موی دم اسبی کف دست (که بیشتر از نزدیک مربوط به yuccas از کف دست) تبدیل سیاه و سفید در صدر. "مشکل ؟ آبپاش در این زمینه پشت سر آنها خواهد رسید و آنها را با آب در روز باد می وزد" گفت: Taber. "این بود آشکار تشخیص را برای باغ وحش باغبانی کارکنان به دلیل آبپاش نیست هدف در موی دم اسبی کف دست و باد نامرئی نامنظم زور است."

این برنامه که بخشی از UCSB فرمت برنامه برای هر کسی که علاقه مند در پر رونق باغ طراحی شده است به "توانمند سازی باغبان خانه به کمک خود را با به اشتراک گذاری دانش و منابع مهم هستند که به صورت خاص خود را باغبانی چالش ها" گفت: Taber.
در حال حاضر در روند تطبیق با ارائه آموزش آنلاین استاد باغبان ارائه فشرده دروس عملی در باغبانی, خاک و تغذیه گیاه, آفات و بیماری ها و کنترل آنها گیاه و مدیریت و تشخیص گیاه مشکلات و همچنین به عنوان های مختلف امداد رسانی عمومی حوادث. گفت: Mayfield "این بهترین بنگ برای جفتک انداختن خود را اگر شما مانند مردم و گیاهان و دانش!"

ببینید cesantabarbara.ucanr.edu/Master_Gardener.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب