قصاب و پسر همچنان به رفتن در خدمات میان COVID-19 همه گیر

یک خانواده مبتنی بر کسب و کار با هدف پر کردن شکاف بین گیاهخواران و nonvegans قصاب پسر همچنان به خدمت دلتنگ راح

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

یک خانواده مبتنی بر کسب و کار با هدف پر کردن شکاف بین گیاهخواران و nonvegans قصاب پسر همچنان به خدمت دلتنگ راحتی مواد غذایی را به مشتریان خود در میان COVID-19 مقررات.

خواهر و برادر, اواز یا موسیقی دو نفری پیتر Fikaris و کریستینا Stobing باز قصاب و پسر در فوریه 2016 در خیابان دانشگاه. این دو خواهر و برادر بزرگ شده در رستوران کسب و کار کار در خانه پدر خود را, کسی که شام میخورد مایکل آمریکا گیاهی, کسی که شام میخورد.

نام رستوران توصیف مدرن و پسر یک قصاب که با وجود هوس از غذاهای او با تلاش برای زندگی پایدار تر شیوه زندگی است. قصاب و پسر در تلاش برای کمک به مشتریان خود را بهتر انتخاب برای این سیاره و بهداشت شخصی از طریق یک وگان منو.

برادر من "و من هر دو رفت وگان در حالی که پیش و متوجه شدم که ما می توانید تمام چیزهای مشابه ما می خواستیم برای دریافت وگان" Stobing گفت. "بنابراین ما فقط تصمیم به فقط بروید و آن را خود انجام دهد."

خدمت وگان نسخه از موارد مانند چیزبرگر و ترکیه ساندویچ رستوران ارائه می دهد مردم آشنایی از آنچه که آنها بزرگ شده, در حالی که داشتن حداقل اثرات زیست محیطی.

در ابتدا Stobing توصیف COVID-19 به عنوان یک "مشکل انتقال" است که آهسته کسب و کار توسط حدود 50٪. با اقدامات احتیاطی سلامت کسب و کار با اولویت ایمنی کارکنان آن و روشن به یک به طور کامل به سرویس.

"در حال حاضر که در فضای باز ناهار خوری باز کرده است تا مردم قادر به نشستن در خارج وجود دارد به طوری که واقعا خوب بوده است," Stobing گفت. "با این رکود ما تا به حال فرصت بیشتری برای آزمایش کنید و سعی کنید همه چیز."

Midpandemic, مارس 24 کسب و کار نیز افتتاح شد, خواهر, رستوران پادشاه ، در حالی که قصاب پسر caters به صبحانه و ناهار شاه را فراهم می کند وگان, ایتالیایی, گزینه برای شام.

هنگامی که مواجه با این گزینه از هر دو باز در طول یک بیماری همه گیر و یا اجازه دادن به این پروژه بروید Stobing و Fikaris تصمیم به رویارویی با چالش های.

"پادشاه را که واقعا در محیط داخلی و فضای غذاخوری به طوری که واقعا در یادگیری شده است روز به روز و تنظیم روز به روز بدانند چگونه برای بازگشایی به عنوان یک داخلی رستوران غذاخوری در یک برو جهان" Stobing گفت.

پادشاه را تنظیم کرده به به به مدل با در نظر گرفتن آیتم های منو که ساخته شد به نشستن در اطراف برای یک مدت زمان طولانی مانند دستباف اسپاگتی و شامی کباب.

مشتری نیک Squires که dined مختلف وگان رستوران ها در سراسر پنج کشور توصیف قصاب را به عنوان "بهترین وگان رستوران."

"در ده ها بار ما را عقب بوده است و ما باید میخ ما آیتم های مورد علاقه در منوی هر چند (به خصوص از آنجایی که آنها خود را تغییر همبرگر) واقعا وجود دارد هیچ بد گزینه های اینجا" Squires گفت: در یک ایمیل.

کسب و کار در حال حاضر پذیرش سفارشات آنلاین برای آیتم های منو و در فروشگاه خرید از بازار آن است.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن