علی در مقابل هلمز یا علی در مقابل زمان؟: '30 به مدت 30', volume 1 قسمت 4 روکش

این چهارم جولای آخر هفته پر شده بود فقط در مورد همه چیز من می تواند هرگز تصور کرده اند: هیچ, کباب کردن ممنوع ز

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

این چهارم جولای آخر هفته پر شده بود فقط در مورد همه چیز من می تواند هرگز تصور کرده اند: هیچ, کباب کردن ممنوع زیادی از اجتماعی فاصله و به دور از عقب پایان هیچ آتش بازی.

من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم تجربه ایالات متحده در تعطیلات بدون هر گونه انفجار اما همیشه وجود دارد یک بار برای همه چیز.

من اینجا هستم تا به شما برخی از امید, هر چند من همکار آمریکایی ها — امید که می رسد هر جمعه به شکل خود من تفسیر در برخی از بزرگترین لحظات در تاریخ ورزش.

این نوع امیدوارم که من را نمی خواهد به دور از شما اما رک و پوست کنده آن را نیز نوعی از امید است که در مهلت در نیمه شب در یک شنبه.

وجود دارد استرن موظف به رعایت و من به شما اجازه نمی کردن.

بنابراین برای این و بسیاری از دلایل دیگر همچنان به پوشیدن ماسک و دنبال اجتماعی فاصله پروتکل های. امید است که هموطنان آمریکایی خود را نیز انجام بخشی خود را بنابراین ما می توانیم آن کباب و روشن رنگ انفجار در پشت.

به عنوان برای چهارمین قسمت?

بیایید پس از آن.

جلد 1 قسمت 4: "محمد و لری"

امتیاز: 7.9/10

من در زمان به توییتر قبل از نوشتن این قطعه در محمد علی در مقابل لری هولمز مبارزه برای پرش شروع الهام بخش من و در من خوراک بودند برخی از Ali به نقل از حسن نیت ارائه میدهد از Bleacher Report. یکی واقعا با من گیر کرده.

"این فقط یک کار. چمن رشد می کند, پرندگان, پرواز, امواج پوند شن و ماسه. من ضرب و شتم مردم."

به اندازه کافی منصفانه آقا — همه ما باید یک کار و معدن به وبلاگ در مورد تلاش های خود را حتی اگر آنها در تضاد با کلمات خود را. من نمی پیدا کردن تمام "قافیه و معماهای" بحث زباله از علی بسیار سرگرم کننده است.

قابل توجه? قطعا — من هنوز هم نمی تواند پیدا کردن یک کلمه به قافیه با رنگ نارنجی اما من مثبت علی با تمام prosey خودنمائی می تواند پیدا کردن در مورد پنج.

من نمی دانم اگر فیلمسازان یا بوکسورهای ضربه تمام یادداشت ها حق در این مستند برای من به عنوان آقای مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را مبارزه با تقریبا هر نشانده در فوتبال از آخرین قسمت انجام داد.

که می شود گفت در اینجا ما در قسمت چهارم به دنبال در دو فوق العاده ای قهرمان مشت زنان و مردان در داخل و خارج از حلقه.

سطح رفاقت این است که چشم ما اغلب نمی بینم امروز در ورزش و ستایش می کنم فیلمسازان برای ارائه به بینندگان با آن است.

بدون در نظر گرفتن این مبارزه بود و آرزوی مرگ برای علی.

من نمی دانم هر بوکسور بازنشسته یا نه که در 38 سال با میل و رغبت گام به یک حلقه با دفاع از شورای جهانی بوکس سنگین وزن قهرمان.

مایک تایسون اذیت کردن یک بازگشت اما در برابر قهرمان جهان فعلی تایسون خشم? هیچ شانس.

هولمز تنها ارائه 6 میلیون دلار به عنوان آن titleholder به عنوان اگر او نوعی توسری خور در حالی که علی ارائه شد 8 میلیون دلار و یک شات در عنوان. که شکاف غیر قابل باور است.

علی تا به حال به وضوح از دست رفته یک گام جسمی و ذهنی.

خود دکتر Ferdie Pacheco حتی اذعان کرد این چپ و اردوگاه خود را در سال 1977 با توجه به علی (ع) تصمیم به ادامه مبارزه حتی با توجه به روشن روان کاهش است.

هلمز اما تقریبا آرام است که او 6 میلیون دلار به ضرب و شتم یک مرد تقریبا در 40s خود را.

با تماشای این مبارزه در حمام قبل از بازی آن را آشکار است که هلمز بود سریع تر و قوی تر و مجهز تر را به نفع خود. علی درایو بود قابل تحسین و رزومه کاری خود را مصون اما ساده و بی تکلف ذهنیت که می تواند او را در هلمز است که در آن من را سرزنش آنهایی که نزدیک به او.

این واقعیت است که او همه را متقاعد به باور او واقعا می تواند ضرب و شتم هلمز است که غیر واقعی به من اما با او بودن مشهور او آن را هیچ جای تعجب مردم فشار خواهد همه چیز را آنها می تواند از او برای سود.

Cornerman ولی محمد گفت: حتی در دوربین است که به اعتقاد او علی بود و معادل آن در مهارت برای یک بوکسور 10 (بله 10) سال جوانتر از حضرت علی در زمان مبارزه — زانو-slapper از بزرگی نسبت.

واقعا وجود دارد نه زیادی برای گفتن در مورد هلمز که از قضا یک موضوع همه مورد بحث در این فیلم مستند است. او یک قهرمان زندگی خود افسانه ای چلنجر در سایه و او هرگز رسیده ارتفاعات ستارگی که علی انجام داد.

به دلایل من نمی توانم درک هلمز توجیه کرد که چرا او نمی باید موردتوجه با شرح طولانی از خانه او ساختمان توضیح هر ابعاد از عمارت طرح در جزئیات. هلمز' فقدان یک سرگرمی حضور در خارج از حلقه ؟ بررسی کنید.

در جولای سال 1980 چند ماه قبل از مبارزه با علی کاملا شکست خورده خود را عصبی exam اما پاک شد به هر حال توسط نوادا ورزشی کمیسیون.

امروز, این, البته, بزرگ بدون هیچ اما هی وگاس! مردم می خواستند مبارزه خود را حتی اگر کسی مغز در خطر است.

دو هفته قبل از مبارزه با علی unsoundly تجویز داروهای تیروئید که او به شدت سوء استفاده منجر به صدای زنگ اول.

این آغاز پایان محمد علی بوکسور graced با استعداد ژرف و هذیان بزرگی و عظمت.

مبارزه با شب بالاخره آمد و به هیچ کس تعجب — به جز شاید ولی محمد — علی محو شد.

یک سال بعد علی بازنشسته شد. کمتر از سه سال بعد او توسعه بیماری پارکینسون و مردم شروع به تعجب می کنم اگر آن را یک نتیجه از هلمز مبارزه است.

آه ... آره ؟

شاید من خطر مبارزه سنگین وزن جهان قهرمان در حال حاضر به جای در 38. من احتمالا می خواهم هرگز احساس من دوباره چهره اما 8 میلیون دلار هنوز برای تلفن های موبایل خیلی خوب است.

و من تقریبا فراموش کرده — هلمز همچنان یکی از بزرگترین میدانی مبارزان از تمام وقت و خوب انجام شده است در حال حاضر.

نمی تواند دروغ, هر چند — او سخت است به یاد داشته باشید.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب