اریک آدامز می گوید که او یک سوئگر دارد. چه چیز دیگری آنجاست؟

[ad_1] اریک آدامز صبح روز دوشنبه در خارج از مدرسه ابتدایی برانکس، در یکی از اولین حضورهای عمومی خود به عنوان

توسط NEWSWORLDS در 18 دی 1400
[ad_1]

اریک آدامز صبح روز دوشنبه در خارج از مدرسه ابتدایی برانکس، در یکی از اولین حضورهای عمومی خود به عنوان شهردار نیویورک، سخنان به یاد ماندنی را بیان کرد. وی گفت: وقتی شهردار استکبار دارد، شهر هم استکبار دارد. همه سیاستمداران مشتاق به دست گرفتن قدرت هستند، اما آدامز گفته است که غرور او هدف شهرداری خاصی دارد. وی گفت: «رهبری باید این اعتماد را داشته باشد. این چیزی است که در شهر گم شده است.» البته این شهر فاقد شغل، مراقبت از کودکان، مراقبت های بهداشتی کافی، احساس عادی بودن است - لیست گمشدگان طولانی است. آنها می توانند نیویورک را درمان کنند کووید بلوز؟ آدامز اولین سیاستمداری نیست که سعی در مبارزه با بحران انرژی دارد. جانت فلانر در گزارشی در پاریس نوشت: «امروز، بیش از هر زمان دیگری، حکومت نوعی روانشناسی کاربردی نیویورکر در سال 1948، زمانی که پاریسی های پس از جنگ هنوز قهوه خود را از بازار سیاه می خریدند و رویای نان سفید را در سر می پرورانند. امید باید برای مردم تبلیغ شود.

با این حال، هیچ سیاستمداری در تاریخ در طول دوره خود به خود بالیده است. مردم از آن خسته می شوند. به نظر می رسد آدامز این را می داند. دو ماه پیش، در حالی که در فیلم The Late Show با استفان کولبرت بازی می کرد، از تصمیم خود برای بیرون ماندن تا دیروقت برای مهمانی با افراد ثروتمند و مشهور در روز انتخابات دفاع کرد. او گفت: "اگر قرار است شب با پسرها معاشرت کنی، باید صبح با مردها بلند شوی." سوال برای آدامز این است: بعد از تاب چه چیزی می آید؟ او صبح با مردان چه خواهد کرد؟

یکی از ضربه‌هایی که به بیل دی بلازیو، شهردار در حال خروج، وارد شد، این بود که پس از یک جریان اولیه موفقیت، توجه خود را از دست داد. در یک مقطع، او تمام راه را به آیووا رفت تا نامزد ریاست جمهوری شود. اما او از ماه عسل اولیه خود استفاده می کند. پیش دبستانی جهانی، حداقل دستمزد پانزده دلار در ساعت، پایان دادن به توقف و نگرانی - بسیاری از خوبی های میراث د بلازیو در روزهای عالی او انجام شد. هنوز هیچ برنامه یا سیاستی به این بزرگی برای آدامز وجود ندارد. او در اولین سخنرانی خود به عنوان شهردار که پس از لغو برنامه های افتتاحیه شخصی در شب سال نو به صورت دیجیتالی ایراد کرد، گفت: "ما دو سال بحران دائمی را پشت سر گذاشتیم." این تصمیم سال نو ما خواهد بود: ما تحت کنترل بحران نخواهیم بود. در عوض، ما این شهر را هر روز با اقدامات ریز و درشت بهتر خواهیم کرد. «این هفته، آدامز علاوه بر گشایش انتخابات برای پست‌های کلیدی مدیریتی و بیش از ده‌ها حضور تلویزیونی، فرمان اجرایی را برای کاهش جریمه‌های شهری برای خردسالان امضا کرد. شرکت‌های تجاری، به فرماندار کیتی هوچول در راه‌اندازی طرحی برای پلیس‌ها و "متخصصان سلامت روان" برای پاکسازی متروی شهر برای جرم و جنایت و بی‌خانمان‌ها پیوستند و از در دسترس بودن بودجه اضطراری برای بیمارستان‌های شهر برای مبارزه با موج Omicron خبر دادند.

در حالی که Omicron از شهر عبور می کند، بیمارستان های محلی هم با تعداد فزاینده موارد و هم با کمبود گسترده کارکنان دست و پنجه نرم می کنند. در حال حاضر بین هفتاد و پنج تا هشتاد درصد از تخت‌های بیمارستانی شهر اشغال شده است، این تعداد پیش از ناپدید شدن Omicron انتظار کارکنان افزایش می‌یابد. روز چهارشنبه، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیمارستان Elmhurst در کوئینز، Ann Williams-Izom، معاون شهردار مسئول بهداشت و خدمات انسانی، بودجه جدید را به عنوان یک ابتکار بزرگ برای دولت جدید ارائه کرد. در حالی که آدامز پشت سر او روی صندلی نشست، او به خبرنگاران گفت: "او پیش ما آمد و گفت که یک نقشه می خواهد." او می‌خواست طرحی بزرگ و جسورانه داشته باشد و می‌خواست به همه نیویورکی‌ها نشان دهد که ما اینجا با آنها هستیم. این پول از بودجه شهر نیامده است. 27 میلیون دلار از گلدمن ساکس دریافت شد، که موافقت کرد این مبلغ را در قالب وام به بیمارستان‌های به اصطلاح شهر که به فقیرترین نیویورکی‌ها خدمات می‌دهند، ارائه دهد. یکصد و یازده میلیون دیگر پولی بود که آدامز اجازه داده بود برای بیمارستان‌های دیگر شهر خرج کند و سپس از آژانس مدیریت اضطراری فدرال درخواست بازپرداخت کند. آدامز از شرکت گلدمن ساکس تشکر کرد. او گفت: "این یک مشارکت خوب بین جامعه و شرکت است." ما از سایر مؤسسات مالی می خواهیم که همین کار را انجام دهند».

آدامز خط باریکی را دنبال می کند کووید. او می‌خواهد در شهری که تعداد موارد به شدت در حال افزایش است، صف‌های آزمایشی در اطراف بلوک‌های آپارتمانی پخش می‌شود، و مدارس، رستوران‌ها و مشاغل دیگر در تلاش برای باز ماندن هستند، اقدام و پاسخگویی نشان دهد. او همچنین بدیهی است که می خواهد صفحه همه گیری را ورق بزند. وی در سخنرانی افتتاحیه خود گفت: ما اکنون ابزارهایی برای زندگی با ویروس و سالم ماندن داریم. "لذت بردن از نمایش برادوی، فرستادن فرزندان خود به مدرسه، بازگشت به دفتر - اینها اعلامیه های اطمینان هستند که شهر ما متعلق به ماست." اصرار او بر باز گذاشتن مدارس انتقاد معلمان و والدین خسته را برانگیخته است. حضور در مدارس در سراسر شهر در این هفته به شدت کاهش یافته است. آدامز شرط می بندد که بدترین درد Omicron نسبتاً سریع از بین خواهد رفت و بهترین روزها ممکن است هفته ها باشد. مقامات بهداشتی که داده‌های آفریقای جنوبی و انگلیس را تجزیه و تحلیل می‌کنند، جایی که امواج Omicron زودتر از نیویورک برخورد می‌کنند، حمایت محتاطانه‌ای از این موقعیت ارائه می‌کنند. امیدوارم حق با آنها باشد.

یکی از زمینه هایی که آدامز در آن اصرار بیشتری داشت پلیس بود. در طول مبارزات انتخاباتی اصلی، او می خواست با فعالان اصلاحات عدالت کیفری مبارزه کند و به عنوان یک افسر پلیس سابق، به سرعت نظرات کسانی را که هرگز یونیفرم نپوشیده بودند، رد کرد. این غرایز در هنگام ورود به مدیریتش در او باقی ماند. او از استفاده از انزوا در سیستم زندان های شهر دفاع کرد و انتخابش به عنوان رئیس جدید اداره اصلاح و تربیت مورد استقبال کارکنان عادی قرار گرفت که غیبت های دسته جمعی آنها از مجتمع زندان جزیره رایکرز در تابستان گذشته به وخامت وحشتناکی منجر شد. آدامز با این استدلال که پلیس مؤثر هم به عناصر «پیش‌بینی‌پذیر» و هم «غیرقابل پیش‌بینی» نیاز دارد، آدامز همچنین به حمایت از بازگشت واحدهای «جنایتکار» شهری با لباس‌های غیرنظامی، که افسران آن‌ها قبل از منحل شدن واحدها در سال 2020 در تعداد نامتناسبی از تیراندازی‌های مرگبار دست داشتند، ادامه داد. و با این حال، حتی در مورد این مسائل، اختصار جدیدی پدیدار شده است. او در یک میزگرد در مورد خشونت با اسلحه در پاسخ به سوالی درباره واحدهای غیرنظامی گفت: «در طول مبارزات انتخاباتی، باید به همه این سؤالات پاسخ می‌دادم. "من الان یک کمیسر پلیس دارم."

یکی از کهنه‌کارهای سیاست شهری این هفته به من گفت که سرنخ‌هایی در مورد اینکه آدامز چگونه می‌توانست شغل جدیدش را اداره کند، تابستان گذشته زمانی که او در یک بازی متس شرکت کرد به دست آمد. او به جای پرتاب اولین زمین - نوعی ریسک کوچک، ریسک بزرگی که اغلب سیاستمداران با آن روبرو هستند - پسرش جردن کلمن را مجبور کرد توپ را پرتاب کند. آدامز یک شکارچی بود. استو لوسر، استراتژیست دموکرات و سخنگوی سابق مایکل بلومبرگ می گوید: «او کاملاً از شر خطر خلاص می شود. "این شهردار نیویورک است."

البته لحظاتی از مشکلات اولیه وجود داشت. نامزد مورد نظر آدامز برای شهردار شکست خورد و او مجبور شد از رون توروسیان که یکی از راهنماهای او برای ثروتمندان و مشهوران بود، فاصله بگیرد. در اوایل این هفته، اشاره ای که آدامز به «کارگران کم مهارت» کرد که «مهارت های آکادمیک برای نشستن در یک دفتر گوشه ای» را ندارند، باعث تمسخر چپ شد. صبح روز جمعه، فیلیپ بنکس سوم، افسر سابق پلیس نیویورک که در جریان تحقیقات فساد فدرال در سال 2014 استعفا داد، اعلام کرد که آدامز او را معاون شهردار در بخش امنیت عمومی منصوب کرده است - اقدامی که مطمئنا در روزهای آینده توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. .

اما در بیشتر موارد، آدامز اولین هفته خود را به عنوان مردی گذراند که سرانجام شغل رویایی خود را پیدا کرد. در شب سال نو، آدامز در حالی که برای کار با خبرنگاران وارد مترو می شد، دو مرد جوان را دید که با هم درگیر شدند و از روی سکو با شماره 911 تماس گرفت. او قبل از معرفی خود در پایان گفت و گو گفت: «من حمله ای در حال انجام دارم.» «آدامز، شهردار آدامز».


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب