آنتونی فاچی: ۶۰ سال رهبری، از دادگاه گرفته تا COVID-19

ایستادن فقط در 5'7"، "ورزشی" اولین کلمه ای است که به ذهن می آید در هنگام توصیف دکتر آنتونی Fauci نیست. موهای آ

توسط NEWSWORLDS در 15 شهریور 1399

ایستادن فقط در 5'7"، "ورزشی" اولین کلمه ای است که به ذهن می آید در هنگام توصیف دکتر آنتونی Fauci نیست. موهای آشنای خاکستری-سفید او که ۷۹ سال او را همراهی می کند، او را نیز کاملاً «ورزشی» به تصویر نمی کشد. شاید "عاقلانه"، "متخصص بیماری های عفونی" یا "چهره پزشکی مورد اعتماد" بهتر متناسب با لایحه - به عنوان آنها باید.

فاچی در سال ۱۹۶۶ در کلاس خود از دانشکده پزشکی دانشگاه کرنل فارغ التحصیل شد و از آن زمان تاکنون انقلابی در تحقیقات در مبارزه با اچ آی وی/ایدز، ابولا و در حال حاضر COVID-19 انجام داده است. مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی از سال 1984، Fauci دارای صدای دلیل است که محاوره ای و آرامش بخش به عنوان کشور ما در reins از بیماری کشنده و یک دولت قطبی باقی می ماند.

اما برگزاری یک موقعیت رهبری جدایی ناپذیر چیز جدیدی برای فاچی نیست. در واقع این نقشی است که او بیش از ۶۰ سال است که در قلمرو ورزشی آغاز می شود. مدت ها قبل از رهبری ایالات متحده را از طریق همه گیر، "Fauch" کاپیتان تیم بسکتبال varsity دبیرستان رجیس سال ارشد خود را، برجسته شده توسط رهبری ترکیب 1-16 به پیروزی بر آمادگی فوردهام با استعداد و آن در حال حاضر NBA قابل توجه دانی والش.

هم تیمی سابق و رجیس آلوم جان زمن در پادکست با ای اس پی ان می گوید: «(Fauci) مسئول این وضعیت است - او هم تیمی هایش را هدایت می کند، نمایشنامه ایجاد می کند و او کسی است که در پایان بازی (چه زمانی) نزدیک می شود، شما می خواهید او توپ را داشته باشد.» "دورش تجمع کن و اون هر کاري از دستش برمياد انجام ميده تا بهت کمک کنه برنده بشي"

نه تنها فاچی روحیه تیم عالی را پرورش داد، بلکه استاتلین او هم خیلی شبی نبود. او در فصل پایانی خود به عنوان گارد پوینت میانگین ۱۰٫۲ امتیاز در هر بازی را به دست آورد و به خاطر مهارت های نمونه توپ زدن و دفاع مزاحم شناخته شده بود.

خوشبختانه برای ما، فاوچ در نهایت برای موسسه ملی بهداشت راه اندازی شد، به جای NBA. با این حال او همچنان طرفدار است.

در ۲۶ مارس، درست چند هفته پس از وضع دستور سرپناه کالیفرنیا و توقف ورزش، سه بار قهرمان ان بی ای و ستاره گلدن استیت واریرز استفان کاری میزبان فاچی برای یک جلسه پرسش و پاسخ در اینستاگرام لایو بودند. این دو در مورد چگونگی تفاوت ویروس کرونا با آنفولانزا و انواع مختلف اقدامات دوری اجتماعی که باید تمرین شوند، بحث کردند. بسیاری از جمله باراک اوباما از کاری به خاطر استفاده از پلت فرم خود برای گسترش اطلاعات دقیق COVID-19 به جمعیت شناسی که ممکن است در غیر این صورت به Fauci کوک نشده اند، ستایش کردند. برخی دیگر لذت در حلقه بسکتبال کوچک در کنار پشته کتاب ها و دیوار جوایز در پس زمینه Fauci در بر داشت.

"من دوست دارم که Fauci تا به حلقه در دفتر خود را. هنگامی که یک هوپر، همیشه یک هوپر بود.» آرش مرکزی روزنامه نگار ورزشی سابق لس آنجلس تایمز را توییت کرد.

علاوه بر حرفه بسکتبال داستان Fauci، کارشناس بیماری های عفونی به تازگی در بیس بال در مرحله ملی dabbled، انجام اولین زمین تشریفاتی برای فصل دلار آمریکا 2020 در واشنگتن دی سی، قبل از بازی بین اتباع واشنگتن و نیویورک یانکیز. با پوشیدن اتباع خود را جرسی و ماسک خود را، البته، Fauci بودن بر روی تپه مناسب بود، به عنوان بازکننده فصل ماه ها به دلیل COVID-19 به تاخیر افتاده بود. با این حال، او سریع خواهد بود به اعتراف است که او قادر به کانال همان موفقیت او در برابر والش سال پیش پیدا کرده بود. اگر چه هیچ طرفداران وجود دارد به شاهد بازی پرت در فرد، پیروان بیس بال و کاربران توییتر به طور یکسان به اشتراک گذاشته خنده پس از زمین بسیار کم و بسیار خارج خود را ویروسی شد.

فاچی پس از اینکه متوجه شد بشقاب خیلی دورتر از کاری است که فکر می کرد از آن تمرین کرده است، گفت: «به جای انجام حرکت عادی ام فقط لوب کردن توپ، که بهترین کار می شد، فکر کردم: اوه عزیزم، بهتر است اومف های مختلف زیادی را در آن قرار دهم.» و من اينکارو کردم . و ديدي چه اتفاقي افتاده . ... آن را به عنوان یک درایو خط به سمت پایه اول رفت."

اما زمین درست پایین وسط نمی توانست فیلمنامه سال 2020 از پیچ و تاب و چرخش بی سابقه مطابقت داشته باشد. توضیح طنزآمیز فاچی با شخصیت قابل توجه او همرنگ بود.

در حالی که بسکتبال (و بیس بال) حرفه ای خود را ممکن است پشت سر او باشد، Fauci مشخصات ورزشی خود را با زمان ناهار اجرا می شود برای شکستن روز کاری 19 ساعته خود را تایید کرده است. با سه ماراتن زیر کمربندش، از جمله بهترین شخصی ۳ ساعت، ۳۷ دقیقه در ماراتن سپاه تفنگداران دریایی ۱۹۸۴، به نظر می رسد که هیچ کاری فاچی نمی تواند انجام دهد.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن