آریل گور 'ما بودند جادوگران است ادبی مقاومت

شب افتاده است و آریل گور او می گوید دختر Maia یک داستان قبل از خواب -- اما آن را قطعا هیچ پری. او می خواند به

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

شب افتاده است و آریل گور او می گوید دختر Maia یک داستان قبل از خواب -- اما آن را قطعا هیچ پری. او می خواند به نوزاد از "خواهر خارجی: مقالات و سخنرانی های" توسط Audre Lorde آمریکایی فمینیست و نویسنده که به متن اختصاص داده شده است که برای کلاس خود است.

"چه کلمات شما هنوز دارید ؟ چه چیزی شما نیاز به می گویند؟" آریل می خواند.

های مختلف مناسب است ؟ و این صمیمی صحنه فقط یک نگاه اجمالی از نامتعارف روح بافته شده از طریق گور را تا سال 2017 رمان "ما جادوگران."

گور یک دانشگاه برکلی alumna, صنایع دستی یک معنی تکه تکه کار است که بیانگر مبارزات خود را به عنوان یک مادر, کالج, دانشجو, نویسنده مشتاق و فرد در فقر است. شانس هستند انباشته علیه و پرتاب بر او.

بخش رمان و بخشی از خاطرات این نوع از کار خود نیست بنابراین عادی است. آن را نیز تشکیل شده از عکس های شرح داری که بسیاری از آنها رایگان فرم. گور معافیت کنوانسیون در هر کدام راه.

یک شکل خاص با عنوان "چیزهایی که قرمز علاوه بر Scarlet Letter." دو-فاصله لیست دهانه دو صفحه و شامل "گیلاس" "شیطان" "مادر من ناخن" "فتنه انگیزی" و "سقوط بازارهای سهام." در اینجا او یک نشان از شرم و diversifies معنای آن را در حالی که همچنین ساخت و لبه تیز زنانه قدرت است.

و در یکی از رمان آخرین صفحات پس از فارغ التحصیلی از کالج میلز در اوکلند کالیفرنیا گور ایجاد یک تصویر از چیزی جز یک بیانیه از او وام دانشجویی حساب. آن را می خواند:

"تعادل فعلی: $127,862

اصلی مبلغ وام: $32,000

نرخ بهره: 8.25%"

وجود ندارد و همراه با متن را به عنوان او نشان می دهد خوانندگان خود را مبارزه مالی point-blank; خالی نیم صفحه خیره پشت در خواننده است.

مقاومت طول می کشد شکل نه تنها در سبکی منحصر به فرد خود را انتخاب بلکه در راه است که او ادغام داستانهای تخیلی. گور هنرمندانه نوار قدرت از این داستان های سنتی به عنوان او در استخدام آنها به عنوان آلت در خود.

با استفاده از یک تکرار استعاره از Rapunzel در برج گور بارها و بارها لمس در موضوع زن به دام افتادن. در طول کار های مختلف وجود دارد موارد که در آن گور ظاهرا نشان می دهد که یک مجموعه خاص از شرایط هستند می خواهم که از یک برج است که مجموعه ای از شرایط است و در گیر و که او ایجاد نکرد.

اما شاید انقلابی ترین از همه است گور را صریح قصد برعکس Freytag هرم سنتی ساختار داستان است که شامل افزایش عمل و اوج. این عمل به عنوان یک چالش مستقیم به چارچوب او قرار است برای نوشتن در.

این ویژگی از رمان معرفی شده است به عنوان گور است یادداشت برداری و مربی تساوی هرم روی تخته سیاه. گور به خودش فکر می کند "بود تصویر روی تخته سیاه نیست بدیهی است که آلت تناسلی مرد؟" در آن لحظه او تصمیم می گیرد برای خودش که داستان او نمی خواهد دنبال این مدل است.

و او نگه می دارد و خودش را به آن.

گور رمان جدا شده است به چهار کتاب: پرتوی تعمیق اقدام مقاومت و شرایطی به هیچ وجه با عنوان شرم نظریه. پس از آخرین صفحه از کتاب دوم است که تصویری از یک هرم معکوس است. او می نویسد که این مرحله از کار او این است که "شاید یک اوج اوج تا آنجا که پتانسیل فضا است."

وجود قدرت های بزرگ در این ساختاری تصمیم گیری آن را به عنوان به طور موثر قطاری کثیف و ریشه دوانده طبیعت از وضع موجود. پس از همه, او می آموزد از این هرم در دانشکده تحصیلات تکمیلی — دانشگاه برکلی در واقع -- یک محل است که به معنای به گسترش دانش خود را.

گور می گوید خوانندگان رد از جامعه او تجارب بلکه رو باز آن است. او پروب جهان اطراف خود می رسد و ریشه که رد او متولد شده است از به عنوان یک چارچوب بزرگتر به طور فزاینده ای unravels.

وجود دارد گفت در سیاست: "هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب هدر برود." گور دارای طراحی زیبا بیان خود در truest معنی واقعی این ایده به تصویر کشیدن او بحران در راه است که آنها را به عدالت است.

و البته یک موضوع غالب در "ما جادوگران" است خرافات است. این که آیا آن را طلسم کیت او اقدام به خرید از botanica یا محلی جادوگر-تبدیل-گوزن او مصاحبه برای یک مقاله گور آشنایی جادوگری قدرتمند مشروعیت. او هل مرزهای واقعیت با سحر و جادو خود را که اشکال به کمک مالی او بسیار واقعی قدرت است.

گسترده قرار داده و او بحران Freytag هرم. او بحران یک ساختار داستان برگرفته از یک قلمرو است که نه او. و بنابراین او گسیختن آن برای ایجاد خود hexing از همه انتظارات. این رمان پاره پاره اما در یک whimsically عمدی بدم.

این رویکرد به هنر بسیار مهم است برای یک تفکر عمیق در مورد آنچه که آنها تجربه و احساس می کنید و سپس اصیل رو به جلو قرار داده که فقط. خلاقیت تنها می توانید تا کنون زمانی که فکر کردن خارج از جعبه اما گور با او بعدی-سطح ادبیات-جادوگری تبدیل جعبه بیش از به طور کامل و اشکال آن را به چیز دیگری. او ایجاد این هنر, البته برگ فضا برای ما ،

تماس با کاترین کمپ در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب