به عنوان Pa. باز می شود تا بازگشایی کلیساها برای سرویس یکشنبه دیگران ادامه با سرویس آنلاین

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 5:21 PM EDT 28 مه سال 2020به عنوان پنسیلوانیا در ادامه به اقدامات برای

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

به عنوان پنسیلوانیا در ادامه به اقدامات برای بازگشایی سراسر کشور کسب و کار شروع به باز دوباره و محدودیت های در حال برداشته.

زمانی که رژیم صهیونیستی. Wolf صادر stay-at-home سفارشات بسیاری از کلیساها و دیگر اماکن عبادت واگردانی به خدمات آنلاین برای اطمینان از امنیت و سلامت مردم.

اما در حال حاضر برخی از کلیساها درب را باز کرده اند و اجازه داده اند در فرد خدمات در حالی که همچنان به تمرین های اجتماعی فاصله.

این دو جمله می تواند ترکیب شود: Calvary مقدس کلیسا در هانوفر توسعه دقیق ایمنی طرح خود را برای دوباره باز کردن در مارس 17.

کشیش Dom Aquilino هیجان زده بود به کلیسا پشت هم برای کمک هزینه تحصیلی. هر چند عبادت نمی تعامل جسمی او هنوز هم با خوشحالی به دیدن مردم بیرون می آید.

"هنگامی که ما تا به حال بر روی 17th, این یک نکته مثبت برای دیدن افرادی که برای حضور در, سرویس," او گفت:. "چه ما در حال تلاش برای انجام آن باشد به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است و به عنوان حساس به نگرانی های وجود دارد خارج وجود دارد به عنوان آنجا که ممکن است."

بیشتر: اسقف نشین از هریسبورگ به سر و روزانه یکشنبه توده ها در هفته های آینده

Aquilino مردم را تشویق به ادامه برای تماشای سرویس های آنلاین اگر آنها احساس نمی امن است.

زمانی که Aquilino و دیگر رهبران کلیسا شروع به دیدن این آمار مورد تأیید پایین رفتن آنها شروع طوفان مغزی ایده های مختلف از چگونه برای پیدا کردن یک راه امن برای از سرگیری جلسات.

"همکار من شبان انجام بسیاری از تحقیقات و نگاه به آنچه در کلیساهای دیگر انجام شد و آنها با تمام بسته پیشنهادات خود را به ببینید که چگونه ما می تواند حرکت رو به جلو" Aquilino گفت.

هنگامی که رژیم صهیونیستی. Wolf اعلام کرد که نیویورک شهرستان خواهد حرکت به زرد فاز Aquilino فکر کردم این امر می تواند یک ایده خوب برای نگه داشتن فرد در خدمات.

ساختمان کاملا باز به عنوان فرد خدمات تنها چیزی که کلیسا ارائه شده است در حال حاضر.

ایجاد تغییرات در کلیسا

دیو Markle مدیر مرکز کلیسا تا به حال به انجام برخی از مرتب کردن در پارکینگ کلیسا و در داخل کلیسا به طوری که مردم می تواند به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل که در محل قرار داده شد.

"ما با هم همراه پارکینگ تیم فراهم می کند که جهت به افرادی که برای سرویس" Markle گفت. "قبل از خدمات ما مخروط نمایش داده شده در پارکینگ بنابراین مردم باید حس جهت که در آن به رفتن به عنوان آنها به دنبال دستورالعمل از ما پرداختند."

یکی از چیزهایی است که کلیسا در حال انجام است مطمئن شوید که وجود دارد محدود است تماس, زمانی که مردم برای باز کردن درب به داخل کلیسا.

"ما اعضای کلیسا در محل در ورودی تا مردم در آینده لازم نیست که برای حفظ و باز کردن درب" Markle گفت. "ما واقعا می خواستم به مطمئن شوید که ما بهترین های ما برای اطمینان از همه ایمنی است."

هنگامی که مردم وارد کلیسا آنها باید این گزینه از رفتن به پناهگاه و یا تربیت بدنی. در ورزشگاه Markle راه اندازی میز و صندلی که در آن مردم حداقل 6 فوت از هم جدا.

"اگر مردم تصمیم به رفتن به دبیرستان ما یک پروژکتور و آنها می توانند به تماشای این خدمات در حالی که هنوز در ساختمان" Markle گفت.

بیشتر: نیویورک شهرستان, کلیسا, دارای اولین درایو در خدمات عبادت در میان coronavirus

در داخل محراب pews در حال شکنجه کردن هر دیگر پیو به فضای churchgoers از هم جدا و ارائه جمع آوری می شوند زمانی که آنها برای اولین بار وارد ساختمان می باشد.

کشیش Aquilino گفت: او می داند که برخی از مردم هنوز هم احساس نمی راحت جلسه حضوری و آنها حق دارند برای اطمینان از ایمنی خود را.

"هنگامی که ما برای اولین بار افتتاح شد تا تعداد زیادی از مردم که با حضور سرویس نمی شد همان است که قبل از همه چیز اتفاق افتاده است," او گفت:. "اما ما خوشحال شده است برای دیدن مردم در آینده به بخشی از خدمات ما."

برخی از کلیساها هنوز هم آنلاین انجام خدمات

برای زمان حال حاضر خدمات هنوز در حال ارائه شده است.

علامت Fitch کشیش LCBC کلیسا در Springettsbury شهرستان است که به دنبال به جلو به داشتن ساختمان باز دوباره.

"رویکرد ما این است که تصمیم به دوباره جمع آوری در ساختمان های ما به عنوان دولت/سازمان بهداشت دستورالعمل اجازه می دهد تا مردم احساس راحتی با جمع آوری با هم در گروه های بزرگتر و استفاده از ماسک و یا اجتماعی فواصل انتخاب شخصی و زمانی که جمع آوری در فرد فراهم می کند یک تجربه بهتر از آنچه که ما می تواند ارائه آنلاین" فیچ گفت: در یک ایمیل.

Fitch می داند که همه کلیساهای مختلف و ساخت بهترین تصمیم را برای جماعت.

"ما می دانیم که وجود دارد شرایط مختلف و عوامل هر یک کلیسا را در نظر آنها را به عنوان برنامه در زمان مناسب برای آنها به بازگشایی و ما می دانیم که زمان را نگاه متفاوت از کلیسا به کلیسای" او گفت:.

بیشتر: کلیسای ما - و شده است - باز.' اما نه برای داخل ساختمان خدمات. نه تا زمانی که آن را بی خطر

مسیح کلیسای لوتری در نیویورک گفت: آن را ادامه خواهد داد برای انجام خدمات آنلاین. کلیسای آیا برنامه ای برای ارائه تعطیلات مدرسه کتاب مقدس در طول تابستان است.

کلیسا تصمیم به تعویق انداختن برنامه آن را اجرا خواهد کرد از ژوئیه 12-16.

در Calvary مقدس کلیسا آنها را همچنان به حرکت رو به جلو با احتیاط و ادامه خواهد داد برای نظارت بر COVID-19 وضعیت نزدیک و تنظیمات را به عنوان لازم است.

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. این روزها او نیز با تمرکز بر مسائل مربوط به ایمان در عصر coronavirus. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن