قرمز شیر رایگان شربت خانه مواد غذایی کمک مردم در طول بیماری همه گیر. آن را مجبور به تعطیل

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 5:46 PM EDT Jun 13, 2020یک شربت خانه مواد غذایی محلی در شیر سرخ را مجبو

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

یک شربت خانه مواد غذایی محلی در شیر سرخ را مجبور به تعطیل فعالیت خود را در ماه جولای.

جری Pilachowski اجرا می شود شیر سرخ کوچک رایگان شربت خانه مواد غذایی و روز جمعه نوشت در Facebook صفحه ای که شربت خانه است که مجبور به تعطیل در جولای 3.

در پست خود گفت: "برخی از 'نگران' شهروندان شکایت کرده اند به شهرستان & به منطقه نیویورک پلیس منطقه ای است. آنها گفتند: ما یک مزاحم ما مانع ترافیک و ایجاد ترافیک ایمنی خطر."

پست خود را دریافت توجه بسیاری از مردم در Facebook. بسیاری از آنها ضمن تشکر از او را برای کمک به جامعه و دیگران بودند نا امید و ناراحت است که شربت خانه را مجبور به تعطیل کردن.

واقع در 3265 کیپ هورن جاده Pilachowski را کنار شربت خانه آغاز شده و حدود سه ماه پیش.

یک روز او تصمیم گرفت به خرید یک چادر و خرید برخی از مواد غذایی و هنگامی که او ساخته شده یک Facebook پست در مورد شربت خانه که زمانی که مردم شروع به نشان می دهد تا.

"من چک با ویندزور شهرستان قبل از ما حتی آغاز شده و با شربت و آنها به من گفتند که از این منطقه نبود من ملک من نمی نیاز به یک مجوز" او گفت:. "مردم از ویندزور شهرستان شد بسیار خوب آنها به ارمغان آورد یک دسته کامل از مخروطهای نارنجی رنگ برای کمک به ترافیک."

ظاهرا برخی از افراد تا به حال موضوع را با شربت خانه در کنار جاده.

"پلیس منطقه ای تماس شهرستان و اجازه دهید آنها را می دانم که آنها را به بیرون می آیند اما این شهرستان گفت: آنها قرار بود به مراقبت از آن" Pilachowski گفت. "به طوری که زمانی که از شهرستان به من گفت که ما را مجبور به تعطیل کردن."

Pilachowski گفت که مردم پارک اتومبیل خود را در سراسر بزرگراه و راه رفتن به یا رها کردن کمک های مالی و یا انتخاب کنید تا مواد غذایی.

"از آنجایی که ما آغاز شده و ما هرگز تا به حال تصادف و مردم را مطمئن ساخته شده است که آنها آگاه باشید از محیط اطراف خود," او گفت:. "ما چیزی رسمی در نوشتن اما این شهرستان گفت: ما نیاز به یک تاریخ برای پایان دادن به این و ما تصمیم گرفتیم در جولای 3."

شربت خانه اجرا می شود از دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر زمانی که Pilachowski ساخته شده در این پست در مورد شربت خانه مجبور به تعطیل بسیاری از مردم رسیده به او برای دیدن اگر او می خواست به حرکت در شربت خانه خود را محل.

"این شگفت انگیز است برای دیدن بازخورد است که من فقط در یک دوره کوتاه از زمان," او گفت:. "اما آن را دشوار است برای پیدا کردن محل مناسب برای راه اندازی در, و مطمئن شوید که ما به دنبال منطقه بندی مورد نیاز و سایر قوانین است."

شربت خانه غذا کمک کرده است تا بسیاری از مردم برای سه ماه گذشته Pilachowski گفت و او لذت می برد که وجود دارد برای مردم در جامعه است.

"این شگفت انگیز است برای دیدن چگونه بسیاری از مردم ما در حال کمک به," او گفت:. "من شنیده ام داستان های مختلف از بسیاری از افرادی که بدون پول و کار و آنچه که ما در حال انجام است کمک به آنها را در راه های بسیاری."

کسب و کارهای محلی متوجه شده اند چه Pilachowski انجام شده است را در جامعه و به آنها کمک کرده اند با اهدای مواد غذایی است.

بیشتر: COVID-19 پاسخ صندوق فرصتی برای حمایت از همسایگان ما در نیاز

بیشتر: نیویورک شهرستان, خانه سالمندان بزرگ COVID-19 شیوع — 48 مورد از مارس 25

Pilachowski گفت: او می داند که بار سخت برای برخی از مردم در حال حاضر و این چیزی است که جامعه نیاز دارد.

"این بیماری همه گیر شده است دشوار برای بسیاری از مردم و از آن مهم است برای آنها را به می دانم که وجود دارد مردم در جامعه که می خواهند برای کمک به در هر راه ممکن است," او گفت:.

Pilachowski ادامه خواهد داد به شربت خانه مواد غذایی در حال اجرا تا جولای 3.

"هیچ چیز در حال رفتن به اتفاق می افتد تا هفته آینده تا آنجا که پیدا کردن یک محل جدید," او گفت:.

اگر او قادر به پیدا کردن یک محل جدید Pilachowski گفت که شربت خانه مواد غذایی ادامه خواهد داد برای خدمت به جامعه.

"تا زمانی که مردم در حفظ و آینده ما قصد داریم به ادامه کمک به آنها خدمت می کنند," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب