مک دونالد کارگران در شرق خلیج اعتصاب بیش از COVID-19 نگرانی

در جولای 9, بیش از 10 مک دونالد کارکنان در برکلی به پایان رسید خود را در اعتصاب به تقاضای شرایط کاری امن تر در

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

در جولای 9, بیش از 10 مک دونالد کارکنان در برکلی به پایان رسید خود را در اعتصاب به تقاضای شرایط کاری امن تر در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این اعتصاب شامل 33 کارکنان دیگر در اوکلند با توجه به GoFundMe صفحه حمایت از اعتصاب کنندگان. آنها خواستار یک دو هفته ای پرداخت می شود دوره قرنطینه شرکت-پرداخت هزینه های پزشکی, آموزش برای COVID-19 شیوه های ایمنی مناسب تجهیزات حفاظت شخصی و تمیز کردن عمیق از فروشگاه. اعتصاب کنندگان همچنین خواستار بسته شدن و فاضلاب آلوده فروشگاه.

با توجه به GoFundMe صفحه 11 کارگران از مرکز شهر برکلی مک دونالد فروشگاه دارای آزمایش مثبت برای این بیماری همراه با اعضای خانواده خود از جمله یک کودک.

با وجود این کارگران اتهامات لری Kamer یک سخنگوی غرفه مدیریت که صاحب و عمل Shattuck خیابان مک دونالد گفت: شعبه امن است.

"رستوران شده است عمیق-تمیز چند بار واجد شرایط در خارج از پیمانکار" Kamer گفت: در یک ایمیل. "ما در ارتباط نزدیک با شهر برکلی و دیگر مقامات در مورد بهترین شیوه برای نگه داشتن مشتریان و کارکنان امن در طول این بیماری همه گیر."

او افزود که مناسب تجهیزات حفاظت فردی — یکی از اعتصاب کنندگان' خواسته شد در محل قبل از اعتصاب.

Kamer نیز گفت: این اعتصاب شده اند پرداخت 15 دلار یک ساعت پس از اکتبر سال 2018 بود که یکی دیگر از تقاضا و در حال حاضر پرداخت می شود $16.07 یک ساعت.

با توجه به GoFundMe صفحه این کارگران گفت که گفته خود را به ماسک از سگ پوشک و لاستیکی قبل از اعتصاب. مدیریت نیز به اتهام ارائه قهوه فیلترها را به عنوان تجهیزات حفاظت فردی زمانی که منابع زد.

"مک دونالد است که درمان ما مانند سگ" ادعا کارگر دلیا وارگاس در GoFundMe صفحه. "ما نمی خواهیم برای مرگ خود همبرگر بنابراین ما در حال رفتن در اعتصاب برای محافظت از خودمان و خانواده ما و جوامع ما است."

در طول این اعتصاب شرکت کنندگان برگزار می شود تا 33 سایه ها که به نمایندگی هر یک از کارگران در اعتصاب است. به نقل از جمله "ما سگ" شد و همچنین نقاشی بر روی سایه ها.

شهردار برکلی جسی Arreguín گفت: او از کارگران توانایی برای حمایت ایمن و بهداشتی.

"شهر به طور فعال نظارت بر مک دونالد و هر کسب و کار است که تا به حال مثبت COVID-19 موارد و ارائه منابع برای جلوگیری از گسترش بیشتر," Arreguín گفت: در یک ایمیل. "مردم باید احساس امنیت در محیط کار خود."

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن