UC برکلی دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی منتشر COVID-19 تست داشبورد

UC برکلی دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی و یا UHS اعلام کرد انتشار آن از یک COVID-19 داشبورد دوشنبه که نمایش تس

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

UC برکلی دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی و یا UHS اعلام کرد انتشار آن از یک COVID-19 داشبورد دوشنبه که نمایش تست داده ها در "زمان واقعی است."

برای عموم قابل دسترس از UHS یا پردیس, وب سایت, خودکار, داشبورد, نشان می دهد تعداد کل آزمون ها تعداد زیادی از مردم تست شده و کل موارد مثبت از UHS با توجه به UHS سخنگوی تامی Cate.

"این قطعا به طوری که ما قادر خواهد بود برای پیگیری این روند و مردمی قادر به دیدن روند بیشتر در زمان واقعی" Cate گفت. "آن را در حال حرکت از یک دستی به یک فرآیند خودکار."

اگر چه در حال حاضر وجود دارد یک ردیاب در پردیس را COVID-19 صفحه که گزارش موارد مثبت را نشان نمی دهد, داده روند. داشبورد قادر به پیگیری روزانه و هفتگی روند و بیشتر در تراز با دیگر سازمانهای بهداشتی' داشبورد از جمله شهر برکلی داشبورد با توجه به کیت.

داده های نقشه ها تعداد کل تست های داده شده به دانشجویان و کارمندان و دیگران. در حال حاضر بزرگترین بخش از داده ها است که از دانش آموزان است. نتایج آزمون صرفا بر اساس روش واکنش زنجيرهای پليمراز سواب آزمایشات انجام شده در UHS و نه COVID-19 ایمنی آزمون با توجه به کیت.

"این نوع از استاندارد بیشتر راه چگونه مثبت COVID موارد در حال گرفتن گزارش از" کیت گفت. "این نوع از آوردن ما به استاندارد است."

چون UHS انجام تعدادی از انواع مختلف تست یکی از اصلی ترین چالش هایی که ایجاد داشبورد بود جمع آوری تمام داده ها را به یک مکان با توجه به کیت. کیت همچنین گفت: علاوه بر تست برای COVID-19 علائم UHS نیز تجویز آزمایش برای حمایت از پروژه های تحقیقاتی.

علاوه بر این UHS است همکاری با دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت عمومی را ایمن پردیس ابتکار با توجه به دانشکده بهداشت عمومی وب سایت.

کیت گفت: داشبورد خواهد بود یکی از ابزار های بسیاری است که دانشگاه می تواند با استفاده از در هماهنگی با شهر برکلی و آالمدا کانتی عمومی وزارت بهداشت. او افزود که دانشجویان و استادان ممکن است آزمایش در شهر یا شهرستان مراکز تست و یا تحت بیمه ای خود را.

"ما می دانیم که قطعا وجود دارد راه های دیگر برای آزمایش" Cate گفت. "این واقعا یک عکس به عنوان یک ابزار است که استفاده خواهد شد."

داشبورد نیز جای انواع مختلف تست سقوط از جمله تست برای کسانی که علامتی و نظارت تست برای کسانی که بدون علامت کیت گفت.

UHS تصمیم نگرفته است که آیا اطلاعات بیشتر نقاط مانند بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر خواهد شد و اضافه شده به داشبورد اما وجود خواهد داشت چیزهای مختلفی را برای گزارش در آینده کیت اضافه شده است.

"این تکامل می تواند با نیازهای همه" Cate گفت. "ما خوشحال به آن نوشته شده و وجود دارد. این نشان می دهد که بیشتر در زمان واقعی برای همه, که در آن ما هستید."

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب