دادستان کل ناراحت Pa. قانونگذاران فاش نمی COVID-19 موارد اما نمی خواهد بررسی

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 4:41 PM EDT 28 مه سال 2020هیچ کیفری در مورد داشتن COVID-19 با توجه به پ

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

هیچ کیفری در مورد داشتن COVID-19 با توجه به پنسیلوانیا دادستان کل جاش Shapiro.

در روز پنج شنبه شاپیرو تایید کارکنان خود را نمی خواهد بررسی نگرانی دولت ایران با اعضای خانه که تا به حال اعلام نشده مثبت COVID-19 نتایج آزمون به همکاران.

"هر روز کارگران خط مقدم خود قرار داده و در راه آسیب است به ارائه خدمات ضروری و ایمنی خود را بستگی به حمایت قوی در دسترس بودن و استفاده از PPE و مشترک نجابت و شفافیت خود را از کارگران همکار مدیریت و مشتریان. این ناامید کننده است به شنیدن این اتهام که این استاندارد بود ملاقات کرد در دولت خانه" شاپیرو در بیانیه ای گفت.

شاپیرو تصمیم در پاسخ به دموکرات که خواستار تحقیق و تفحص است.

روز چهارشنبه وزارت امور خارجه تشکر. برایان سیمز (D-فیلادلفیا) منتشر Facebook Live تصویری انتقاد جمهوریخواهان رهبری برای عدم افشای اطلاعات در مورد کاربرانی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله Rep. اندرو لوئیس از Dauphin County است.

بعد Rep. Kevin J. بویل (D-فیلادلفیا) و دموکراتیک صندلی برای خانه دولت کمیته با ارسال نامه ای به Shapiro را خواستار یک تحقیق رسمی.

مرتبط با: وزارت امور خارجه تشکر. برایان سیمز ریپ ایران با اعضای سکوت پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

در روز پنج شنبه چندین دموکرات ها از جمله دولت آمریکا به مردم ایران ، تیم کارنی (D – Chester, Delaware) و دولت تشکر. جو Ciresi (D-مونتگمری) ابراز حمایت از تحقیقات.

"ما دریافت کرده اند درخواست برای انجام تحقیقات جنایی توسط چند تن از اعضای دولت ، در حالی که من خود را درک سرخوردگی و نگرانی تحقیقات جنایی است موجه نیست ما بر اساس بررسی اولیه," شاپیرو گفت.

شهرستان بیش از حد دولت Rep. جاش سوپ کلم یک جمهوری خواه نشسته در خانه قضائیه و مشروب کنترل کمیته با Lewis, اما او گفت: "آنها تا به حال نه در فرد ملاقات کرد از ماه مارس.

"خوشبختانه من تا به حال هر گونه تماس با او," سوپ کلم گفت.

سوپ کلم رد دموکراتیک اتهامات که لوئیس' بیماری شناخته شده ساخته شده به جمهوری خواهان گفت که او آموخته لوئیس تست مثبت تنها از گزارش روز چهارشنبه.

مرتبط با: Harrisburg اعتراض تساوی نزدیک به یک هزار درخواست گرگ به بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا

مرتبط با: Lebanon County شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ به عنوان دیگر شهرستان در پنسیلوانیا انجام داده است

"وجود دارد تعداد کمی از مردم که در واقع می دانستند" Kail گفت که دیگر تکرار توافق اعضای اصرار دارد که لوئیس به دنبال دستورالعمل قرار داده CDC و گرگ دولت.

یکی دیگر Beaver County, جمهوری, دولت, Rep. جیم مارشال همچنین گفت که او غافل از لوئیس' وضعیت تا زمانی که او صحبت می کرد با یک دموکرات از همکاران در روز چهارشنبه.

مارشال, که گفت که او تا به حال هیچ تعامل با لوئیس گفت: لوئیس بود موظف به همه اعضای خانه مورد مثبت خود را تست به عنوان به خوبی به عنوان عمومی به دلیل حرکات خود را در خارج از ساختمان کاپیتول.

"هنگامی که شما در حال یک مقام انتخابی شما دیگر حریم خصوصی" مارشال گفت. "من فکر می کنم آن را برای شما ساخته شده است."

کنگره هرگز بسته به قانونگذاران در اوج شیوع بیماری و بسیاری از جمهوری خواهان سوپ کلم شامل, شده است در سفر به Harrisburg به جای کار و رای گیری از راه دور از مناطق خود.

خانه جمهوریخواه حزبی سخنگوی استفان ما گفت: ایران با پروتکل های آینه آن توصیه شده توسط CDC و گرگ دولت.

اگر وجود دارد که تایید مثبت مورد دستورالعمل های تماس برای آگاه ساختن هر کسی که تا به حال شده در "تماس نزدیک با فرد آلوده که به عنوان تعریف شده است در عرض 6 پا برای مدت حداقل 10 دقیقه در 48 ساعت قبل از علائم آشکار شد.

هر کسی که توسعه علائم آموزش داده شد به اطلاع منابع انسانی و گفت: به خود منزوی برای 14 روز از زمانی که علائم ایجاد می شود.

ما گفت: یک فرد "تاریخچه پزشکی یا بیماری" است تحت حفاظت قانون پس از دستگیری چند حزبی "خواهد بود شکستن قانون اگر ما اعلام کردیم هر چیزی در مورد (Lewis') پزشکی وضعیت و یا حتی اطلاعات است که می تواند منجر به او شناسایی شود. او تصمیم گرفت خود را به آزمون عمومی است."

همچنین ما گفت که دوره 48 ساعته "شایان ذکر است" چرا که لوئیس بود "تنها در پایتخت برای یک دوره کوتاه از زمان است که در آن پنجره."

در نتیجه تماس با ردیابی شد "به راحتی تایید" ما گفت.

"14-روز انزوا دوره برای کسانی که در معرض به پایان می رسد این بعد از ظهر, بنابراین ما خوشحالیم که با توجه به دستورالعمل ها و پروتکل ها کار کرده" ما گفت.

جزئیات AG شاپیرو کل عبارت زیر:

هر روز کارگران خط مقدم خود قرار داده و در راه آسیب است به ارائه خدمات ضروری و ایمنی خود را بستگی به حمایت قوی در دسترس بودن و استفاده از PPE و مشترک نجابت و شفافیت خود را از کارگران همکار مدیریت و مشتریان. این ناامید کننده است به شنیدن این اتهام که این استاندارد آشنا نیست در این دولت ،

ما را دریافت درخواست برای انجام تحقیقات جنایی توسط چند تن از اعضای دولت ، در حالی که من خود را درک سرخوردگی و نگرانی تحقیقات جنایی است موجه نیست ما بر اساس بررسی اولیه. کنگره کارکنان دولت و اعضای خانه با نگرانی در مورد COVID-19 تماس با ردیابی و قرار گرفتن در معرض باید تماس مستقل رئیس کارمند دولت و مجلس و در ادامه به دنبال راهنمایی از وزیر بهداشت.

این مهم است که مقامات دولتی منجر شود به عنوان مثال و نشان دادن نجابت رایج در طول این بحران در پی دستورالعمل های بهداشتی و شفاف با همکاران خود و وزارت بهداشت. عدم عمل می کنند با این نجابت قرار می دهد دیگران در معرض خطر ابتلا و گسترش دوره از زمان ما باید به مبارزه با این بیماری همه گیر.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

Beaver County Times خبرنگار J. D. نثر کمک به این گزارش.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن