بهار نواب به عنوان استاد دانشگاه برکلی associate dean, مدیر اجرایی,

به عنوان یک "رهبر قوی" و "شدید مدافع" بهار نواب شروع انتصاب وی به عنوان دانشگاه برکلی دانشیار دین از دانش آموز

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان یک "رهبر قوی" و "شدید مدافع" بهار نواب شروع انتصاب وی به عنوان دانشگاه برکلی دانشیار دین از دانش آموزان و مدیر اجرایی ASUC اتحادیه دانشجویی در مارس 1.

منصوب شده توسط دین از دانش آموزان آفتابی لی نواب گفت که او می خواهد به تمرکز بر افزایش ثبات مالی درگیر شدن دانش آموزان و فارغ التحصیلان احیای فضاهای مشترک و پرداختن به نگرانی های ایمنی از طریق این موقعیت است.

"من عمیقا متعهد به همکاری با UC برکلی آوازی دانشجویی رهبری همراه با اعضای هیات علمی و کارکنان برای تحقق بخشیدن به پتانسیل واقعی این اتحادیه دانشجویی," نواب گفت: در یک ایمیل. "من باور دارم در پیدا کردن خلاق و دلسوز راه حل برای مسائل دشوار از جمله ایمنی و امنیت, بالا بردن نیازهای اساسی خدمات و به رسمیت شناختن گسترده تر از مقدار مورد نیاز فرهنگ تغییر در چگونگی رویکرد ما به تصمیم گیری کسب و کار."

با توجه به آدم Orford جمهور فارغ التحصیل, مجمع, یا,GA, نواب همچنین قصد دارد به تمرکز بر روی ارائه خدمات به عنوان بسیاری که ممکن است عملا و به عنوان یک چشم انداز بلند مدت بازگشایی خرس لانه خرگوش و غیره میخانه پردیس رستوران و میخانه واقع در کنار Eshleman سالن.

Orford همچنین گفت که او امیدوار است این اتحادیه دانشجویی تغییر خواهد کرد به در آوردن کسب و کار بیشتر مانند اپل و Sephora, تحت نواب رهبری است.

نواب به عنوان موقت دستیار دین از دانش آموزان و مدیر اجرایی اتحادیه دانشجویی از ماه اوت سال 2019. او GA رئیس جمهور از سال 2011 تا 2013 بود و در ASUC اتحادیه دانشجویی هیئت مدیره زمانی که او یک دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس.

در علاوه بر این به عنوان دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی دانشیار مدیر بیمه و توسعه کسب و کار نواب مسئول دانش آموز در طرح بیمه سلامت و ایمن سازی برنامه. او همچنین رهبری تلاش برای عوض کردن تانگ مرکز داروخانه با توجه به لی.

در سال گذشته نواب ریاست پایین Sproul هزینه کمیته که مدیریت دانش آموز هزینه 35 دلار در هر ترم به منظور بهبود امکانات اطراف Sproul پلازا.

"ما خیلی خوش شانس بود که بهار به طور دائم در این نقش رهبری در دین از دانش آموزان, اتاق کار, نمونه کارها" لی گفت: در یک ایمیل. "او به نمایش گذاشته شده است بسیار عالی رهبری در مدیریت ASUC اتحادیه دانشجویی از طریق بی سابقه ای بار ... من هیجان زده برای دیدن او همچنان در این سمت در خدمت و حمایت از ASUC و جامعه دانشگاه."

نواب به عنوان "متمرکز ملاحظه و زحمتکش" توسط GA داخلی معاون رئیس جمهور لیز لاولر و به عنوان یک "رهبر قوی" و "شدید مدافع" توسط کن Lohatepanont صندلی از ASUC اتحادیه دانشجویی هیئت مدیره.

لی همچنین اشاره کرد که در حالی که نواب در خدمت او موقت و موقعیت این سال گذشته او پیمایش بحران از جمله سقوط قطع برق و سوئیچ به خدمات مجازی.

ملوین Tangonan یک ASUC سناتور و معاون اجرایی رئیس جمهور منتخب گفت: او را با نواب برای از بین بردن برخی از بار مالی تشکل های دانشجویی و به منظور بهبود پردیس ایمنی با همکاری با UCPD.

"این واقعا صحبت می کند حجم فقط دیدن او در فضاهای مانند (مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی) و Eshleman سالن و یا او را از رفتن به مجلس سنا در جلسات و صحبت کردن در مورد اتحادیه دانشجویی." Tangonan گفت. "این نمونه اولیه از او چگونه است در خارج وجود دارد برای دانش آموزان برای دیدن و به ارائه که فضا برای آنها برای ایجاد یک گفت و گو به اطمینان حاصل شود که دانش آموز ما تجربه به دانشجویان دوره لیسانس برآورده می شود از طریق فضاهای که ما می بینیم."

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن