سانتا باربارا رستوران می توانید حرکت بر روی پیاده رو

حرکت در پیچ و تاب سرعت سانتا باربارا شورای شهر عمل کرده و با اتفاق نادر اجازه می دهد تا صاحبان رستوران در سراس

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

حرکت در پیچ و تاب سرعت سانتا باربارا شورای شهر عمل کرده و با اتفاق نادر اجازه می دهد تا صاحبان رستوران در سراسر شهر به راه اندازی جداول در مجاورت پیاده رو و تغذیه به مشتریان خود در داخل و خارج.

رستوران ها نیز مجاز به استفاده از مجاور فضاهای پارکینگ و تعداد زیادی شناخته شده در حال حاضر در این نام تجاری جدید برنامه ریزی بومی به عنوان "parklets" — هر دو عموم و خصوصي. شورای شهر مدیر پل کیسی دست به ایجاد این اتفاق می افتد به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است — که می تواند به عنوان اوایل شنبه آینده آغاز سه روز یادبود آخر هفته.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این علامت سوال بزرگ در اینجا این است که چگونه به زودی فرماندار گاوین Newsom را به مقامات محلی چراغ سبز به تایید محیط داخلی و فضای باز ناهار خوری. که در حال حاضر مجاز بر اساس Newsom اقتصادی فعال شدن مجدد برنامه. اما با توجه به سرعت سریع تغییر حضور دولت در پاسخ به COVID بحران هر چیزی امکان پذیر است.

شورای برنامه عمل آمده از تعداد بی شماری بسته-درب گفتگو با ویژه نیروی کار برگزار شده توسط شهردار کتی Murillo برای پرش شروع به اقتصاد محلی به عنوان به زودی به عنوان فرماندار مجاز است. هفته گذشته شورای فوکوس قفل شده بود فقط در خیابان دولت با اکثریت واضح councilmembers مشتاق برای باز کردن خیابان دولت برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران در حالی که هدایت خودرو ترافیک به دیگر معابر. اما وظیفه نیروی رهبری Jason Harris, شهر جدید توسعه اقتصادی تزار که معتقد است چنین ساختاری تغییر است صبر کنید تا زمانی که به اندازه کافی ترافیک پا و مشتریان واقعی.

در حال حاضر او معتقد بود همه چیز در مورد پرتاب کسب و کار یک راه نجات است. سانتا باربارا گفت: به 400 رستوران ها و کافه ها که استخدام هزاران نفر از کارگران است. اگر 30 تا 40 درصد از آنها زنده نمی ماند — به عنوان اغلب پیش بینی شده که می تواند به این معنی ناقوس مرگ برای 120 به 160 رستوران های محلی.

عکس: ژان Yamamuraرستوران مانند تعقیب و گریز در مرکز شهر در انتظار چراغ سبز برای باز کردن در داخل و خارج برای ناهار خوری دوباره.

کلید هریس گفت که اطمینان حاصل کرد که عبور و مرور به حال یک حائل بین خود و میز و صندلی در پیاده رو توسط رستوران اپراتورهای. اگر پس از زمان مشتریان احساس به اندازه کافی امن برای بازگشت و سپس این شورا می تواند بحث در مورد بسته کردن بخشهایی از خیابان دولت.

این تغییر تمرکز از هفته گذشته نشسته بود و با جایگزین-حمل و نقل طرفداران با گروه هایی مانند ساحل (ائتلاف پایدار حمل و نقل) و سانتا باربارا دوچرخه ائتلاف که نگران است که هریس و شورای خطر هدر دادن یک لحظه تاریخی — پس از 30 سال لرزشی بحث — به ریشه reimagine خیابان دولت بیشتر به عنوان یک عابر پیاده و دوپا فضا.

Councilmembers, کریستن Sneddon خاص بودند تمایل به انجام هر دو در همان زمان. Sneddon تکرار نگرانی های ابراز شده توسط یک تعداد انگشت شماری از منتقدان که شک است که شهر پیاده رو — 20 فوت گسترده شد به اندازه کافی گسترده به جای میز و صندلی و مشتریان نشسته شش فوت دور از یک دیگر در حالی که همچنین ارائه فضای کافی برای عبور و مرور درختان, کشاورزان و قطب.

در نهایت شورا رای به رفتن سرعت کامل پیش رو در هر دو جبهه اما فقط کمی سریع تر در پیاده رو صندلی. آرا که به وضوح وجود دارد — و به شدت so — برای نزدیک کردن دولت و خیابان به ماشین و باز آن را به عنوان یک تفرجگاه عابر پیاده. تنها سوال — و آن را یکی از بزرگ — است که بلوک. برای نام خاص هستند 500 و 1200 بلوک از خیابان دولت, اما همچنین پشتیبانی شد 400, 1100 و 1300 بلوک از خیابان دولت. ریچارد Berti برجسته املاک و مستغلات مالک اغلب به شدت بحرانی از شهرستان سالن شهرسازی خواست با توجه به 600 بلوک نیز هست که در آن او نگه می دارد قابل توجه اموال.

Councilmember مایکل اردن تاکید کرد که این شورا اقدام تنها آغاز برای بسیاری از کسب و کار در تلاش برای زنده ماندن. آنها نیاز بسیاری از مجوزها را به مزیت اقتصادی ارائه شده توسط وعده صندلی در فضای باز و بسیاری از جدید دلهره آور بوروکراسی به پیمایش مانند دولت نوشیدنی الکلی کنترل و شهرستان بهداشت محیط بخش خدمات. تالار شهر نمی توانند بنشینند و تماشا به عنوان صاحبان کسب و کار و پیدا کردن راه خود را. "من نمی خواهم به کسب و کارهای شکست زیرا آنها نمی دانند به سوالات درست بپرسید," اردن گفت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن