دیده, شنیده & متاسفم نمی خواهد آن را انجام داده در نیویورک. ما نیاز به عدالت و برابری

نظرMontez D. پارکر دوم منتشر شده 1:27 PM EDT Jun 15, 2020در همان زمان سابق NFL quarterback khezri در زمان زانو

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

نظر

در همان زمان سابق NFL quarterback khezri در زمان زانو خود را به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت پلیس من در اردوگاه ویران کردن عراق با 12-مرد نیروی هوایی, تیم, یک زن و شوهر از هواپیماهای بدون سرنشین و یک اردوگاه پر از تفنگداران دریایی. من به یاد داشته باشید احساس پاره شده برای یک لحظه. من اینجا هستم برای مبارزه با این پرچم در حالی که khezri زانو زده برای یک علت من ایستاده 110 درصد است.

من به یاد داشته باشید مردم در سراسر جهان ضربه او شجاع عمل می کنند. در آن زمان دوستان و خانواده ام به نام من از خانه من گفتن که چگونه کودکان و نوجوانان در Vo-Tech دبیرستان تخریب وسایل نقلیه و املاک از بچه ها از رنگ در حالی که شعار که همه زندگی مهم است. نتیجه این عمل در Vo-Tech این بود که "بچه ها عذرخواهی کرد." این بود که به اندازه کافی ؟

پس از آن كارش انتقال از نیروی هوایی شده اند و خانه برای دو سال. در عرض این دو سال من تبدیل شده اند بسیار درگیر در نیویورک جامعه; کار به عنوان یک مدیر برای سالم مربع انجمن جامعه داوطلب با ریشه چمن سازمان برای تمیز کردن خیابان های شهر حضور داشتند برنامه ریزی کمیته ها و گروه های تمرکز. در آن زمان من شنیده رهبران از همه رنگ هشدار می دهند تصمیم گیرندگان در شهرستان نیویورک که ما را به دولت بازگشت از روابط اجتماعی است که با تجربه در نیویورک در دهه شصت اگر نیازهای سیاه و قهوه ای جامعه رفتن برآورده نشده.

در اینجا ما هستند.

از همه مهمتر از کجا ما از اینجا بروم ؟

به عنوان اواخر جیمز بالدوین اظهار داشت: "مردم به دام افتاده در تاریخ و تاریخ است به دام افتاده در آنها است."

ما به عنوان یک جامعه باید نگاه ما تاریخچه و مراحل را به جلو امروز به پیشرفت هم به عنوان یکی York!

این قیام در دهه 1960 تا به حال چندین عواقب. یکی به عنوان شناخته شده بود "سفید پرواز" بود که پرواز از مردم سفید بیرون از شهر نیویورک و در مرحله دوم بسیار زیبا سیاه و سفید جامعه در شهر ما گرفته شد توسط برجسته دامنه. درد از جوان سیاه و سفید خانواده از دست دادن خانه های خود را در دهه 1960 هنوز هم صحبت در مورد احساسات تلخ امروز.

اگر شما نگاهی به سوار کردن خیابان دانشگاه توسط Dentsply, شما هم اکنون می توانید در دیدن فضای سبز و پارکینگ که در آن خانه از آن زیبا سیاه و سفید, خانواده ها واقع شد. در حال حاضر این فرصت برای بازسازی آن جوامع با عشق آشتی درک و همکاری به عنوان سنگ بنای. در حال حاضر زمان برای شناسایی و در آغوش تاریخی سیاه جوامع و فرهنگ و مبارزه ما به عنوان یک راه رو به جلو است.

ما باید آدرس فقر و ثروت اختلاف در شهر نیویورک است. برنامه ریزی برای کاهش فقر می توانید صبر کنید نه بیشتر. به بهانه "ما نمی باید درآمد" دیگر دارای آب است. درآمد است که در اینجا اولویت نیست! آن شناخته شده است که میلیاردها دلار از investable خالص دارایی های ما در شهرستان است. در حال حاضر زمان برای تغییر روش کسب و کار انجام شده است در نیویورک شهرستان برای ایجاد یک جامعه مبتنی بر عدالت و شمول است.

این شهرستان با آن مواجه بار از حفظ county ساختمان. این ساختمان ها و خدمات باید حفظ شود در حالی که بخش زیادی از این شهر, خواص خالی باقی می ماند و untaxed. این شهرستان فقیرترین جمعیت کسانی که زندگی در شهر نیویورک باید خدمات پشتیبانی است که توسط همه استفاده می شود در شهرستان نیویورک. این است که چرا ؟ از همه مهمتر چرا هیچ برنامه ای برای معکوس کردن آن ؟ نباید بقیه شهرستان جبران شهرستان ما برای حمل یک بار سنگین برای چنین مدت زمان طولانی ؟ وقت آن است که برای امروز جامعه کسب و کار را انتخاب کنید تا که مشعل.

بیشتر ما خسته از وعده های خالی. آنچه که ما نیاز به برنامه ها و سیاست های تغییرات و جدول زمانی برای رسیدن به چنین تغییراتی است.

رهبران می گویند آنها می خواهند برابری و عدالت ما اجازه دیدن تنوع و شمول سیاست است که مسابقات آن وعده. اگر چه ما درک عبارات از عشق و همبستگی دیده شنیده و احساس متاسفم برای نمی خواهد آن را انجام داده در این زمان. آنچه ما نیاز داریم این است که برابری و عدالت برای مطابقت با سرعت نوآوری و دلار های مالیاتی ما قوی تر درآمده است.

به من نزدیک اواخر آبراهام لینکلن اظهار داشت: "تعهد چیزی است که تبدیل به یک وعده به یک واقعیت است." اجازه دهید ما متعهد به ساخت برابری حقوق صاحبان سهام شمول و رفاه صرف نظر از نژاد و جنسیت و قومیت و مذهب یا عقیده جدید عادی در شهرستان نیویورک.

Montez D. پارکر دوم نیروی هوایی کهنه که اکنون به عنوان مدیر اجرایی سالم مربع انجمن جامعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن