شهرستان برکلی حسابرس به بررسی اداره پلیس نیروی انسانی و بودجه و

برای اولین بار در 11 سال شهرستان برکلی حسابرس را انجام ممیزی از برکلی اداره پلیس نیروی انسانی و بودجه. حسابرسی

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

برای اولین بار در 11 سال شهرستان برکلی حسابرس را انجام ممیزی از برکلی اداره پلیس نیروی انسانی و بودجه.

حسابرسی تشکیل شده است از یک تجزیه و تحلیل عمیق از بخش فعالیت های است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای اطلاع رسانی به توصیه های برای اداره پلیس برای پیاده سازی به منظور به طور موثر و کارآمد. شهرستان حسابرس بودجه توسط شورای شهر با بودجه مصوب هر سال است.

"ممیزی یک بررسی که به نظر می رسد در یک برنامه سرویس و یا عملیات" گفت: شهرستان برکلی حسابرس جنی وانگ. "هدف این است که برای شناسایی راه هایی که همه چیز را می توان بهبود یافته است."

وانگ افزود که در شهرستان های مختلف بخش های انتخاب شده در هر سال به حسابرسی مبتنی بر جامعه بهره و بحث و گفتگو با شورای شهر و همچنین کارکنان از جمله شهر manager.

شهرستان حسابرس را به طور مستقل انتخاب و تسلیم ممیزی برنامه ریزی هر سال مالی. برکلی شورای شهر به تصویب طرح اخیر طی آن 30 ژوئن نشست.

"داشتن حسابرس مستقل یک بخش ضروری از داشتن یک شفاف دولت شهر" گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín یک ایمیل به در. "در طول ماه گذشته جامعه ما خواهان راه ما می توانیم دوباره تصور عمومی ایمنی و من از شهرستان حسابرس جنی وانگ پله را در این کار مهم است."

برای آینده سال مالی اداره پلیس انتخاب شد و مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس منافع عمومی و شورای شهرستان.

به عنوان درخواست شده توسط Councilmember بن بارتلت و عضو جامعه حسابرسی را شامل تجزیه و تحلیل بشکه در تماس با داده ها به منظور مطالعه چه نوع تماس ها در آینده و این که آیا آنها به طور بالقوه می تواند منحرف شود به اشخاص دیگر.

"می تواند وجود دارد موارد که در آن برخی از نیازهای می تواند ارائه شده توسط دیگران" وانگ گفت. "من امیدوار هستم که تحلیل ما کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی شورای — که تصمیم گیرندگان در تصمیم گیری آگاهانه در مورد چه باید بکنید بعد در ارتباط با اداره پلیس است."

اطلاعات وارد شده در ممیزی خواهد شد مورد استفاده برای تدوین توصیه هایی برای بشکه در مورد چگونه به منظور بهبود عملکرد.

در حالی که شهر حسابرس نمی تواند اجرای این توصیه آنها به طور معمول اجرا شده توسط این اداره در سوال و یا توسط برکلی شورای شهر با توجه به وانگ.

"کار با موضوع کارشناسان بر این ما می توانید به دست آوردن و تجزیه و تحلیل داده ها مناسب است که به نفع جامعه ما مهم مکالمه ما به عنوان نگاه به آینده امنیت عمومی سیاست" Arreguín گفت: در یک ایمیل.

در حال حاضر شهرستان حسابرس است و در پایان دیگر ممیزی از جمله آنهایی که مربوط به برکلی خیابان ها و کتابخانه. وانگ افزود که BPD حسابرسی آغاز خواهد شد در چند ماه.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن