CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom راه اندازی COVID-19 تماس با ردیابی برنامه

کالیفرنیا در حال حاضر در سطح ایالت COVID-19 تماس با ردیابی برنامه های آگاهی عامه به نام کالیفرنیا متصل به عنوا

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

کالیفرنیا در حال حاضر در سطح ایالت COVID-19 تماس با ردیابی برنامه های آگاهی عامه به نام کالیفرنیا متصل به عنوان اعلام شده توسط کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom جمعه.

این برنامه جدید شامل 10,000 آموزش تماس با ردیاب که تماس و متن افرادی که تست مثبت برای COVID-19 و مردم آنها ممکن است در معرض و همچنین رادیو, تبلیغات, تابلوهای تبلیغاتی و چند زبانه ویدئوها در چگونه به سرعت گسترش COVID-19. با توجه به آزادی مطبوعات از Newsom دفتر توسعه این برنامه بخشی از طرح در نهایت به راه اندازی مجدد اقتصاد و بازگشایی دولت است.

"ما همه مشتاق به بازگشت به کار و بازی کند و به همین دلیل ما درخواست کالیفرنیا برای پاسخ به تماس زمانی که آنها خود را در محلی عمومی وزارت بهداشت با برقراری ارتباط از طریق تلفن ایمیل و یا متن" Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "که عمل ساده از پاسخ دادن به تماس ها می تواند صرفه جویی در زندگی و کمک به نگه داشتن خانواده های ما و جوامع سالم است."

بهداشت عمومی کارگران را اتصال کالیفرنیا با محرمانه تست پزشکی خدمات و راهنمایی های خود در انزوا و تماس با ردیاب نمی خواهد برای درخواست اطلاعات مالی شماره امنیت اجتماعی و یا وضعیت مهاجرت با توجه به آزادی مطبوعات.

وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و سلامت عمومی ادارات UCSF و UCLA آموزش تماس با ردیاب.

"ما گرد هم آوردن بهترین ذهن در بهداشت عمومی دانشگاه و صنعت خصوصی برای طراحی یک برنامه است که می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به COVID-19 در همه جوامع ما" گفت: سونیا Angell دولت افسر بهداشت و مدیر وزارت امور خارجه از سلامت عمومی است.

کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی, پایه, Twitter, Facebook و دیگر بنیادها و شرکت های کمک به مبلغ 5.1 میلیون دلار به صندوق آگاهی عمومی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن