خواهد سانتا باربارا کانتی اندازه گیری جدید بازگشایی استاندارد ؟

به عنوان سانتا باربارا شهرستان رسما وارد فاز دو از فرماندار گاوین Newsom چهار مرحله به مرحله طرح به بازگشایی

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

به عنوان سانتا باربارا شهرستان رسما وارد فاز دو از فرماندار گاوین Newsom چهار مرحله به مرحله طرح به بازگشایی اقتصاد در جمعه آن نیز ضربه با ضربه غیر منتظره — فرماندار تازگی منتشر معیار به حرکت را از طریق فاز دو بودند شدیدتر از انتظار است.

"دولت جدید مقررات بسیار محدود تر از فرماندار ضمنی پیش از آن در هفته" 2nd District سرپرست گرگ هارت گفت: در یک جمعه در کنفرانس مطبوعاتی. "اولین و سخت ترین شرایط است که وجود دارد باید یک COVID-19 مرگ در شهرستان حداقل به مدت 14 روز. حقیقت غم انگیز این است که شده است وجود دارد یک دوره 14 روزه در شهرستان ما با هیچ COVID-19 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد."

اما یک پیچ وجود دارد. شیوع بیماری در لامپوک زندان فدرال تا حد زیادی کج تعداد کل موارد در این شهرستان است. هر چند شهرستان است که مسئول برای پیگیری و گزارش زندان موارد تنها اداره فدرال زندانها اقتدار به درمان آنها. تا کنون در زندان نبوده است شفاف با county, خانواده های زندانیان و یا خبرنگاران رسانه ها.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"در حالی که ما در بخش بهداشت و درمان همچنان به سعی کنید و کمک به مدیریت شیوع ما همواره رد شده توسط مقامات زندان," هارت گفت.

بر اساس تازه ترین گزارش اداره فدرال زندانها وب سایت لامپوک زندان فدرال تاکنون 823 زندانیان که آزمایش مثبت از 2,704 مجموع زندانیان. دو نفر از آنها اند از ویروس. نیز وجود دارد که 25 کارکنان زندان گزارش داد که آزمایش مثبت برای ویروس. هر چند تسهیلات ارائه داده ها در آزمون مثبت و تعدادی از زندانیان که به بهبود آن نیست و انتشار اطلاعات در مورد بستری شدن در بیمارستان و نه حتی به زندانیان' خانواده و یا عمومی وزارت بهداشت.

هارت گفت که او در حال همکاری با کنگره Salud کربجل و سناتور دایان فاینستاین و کامالا هریس به کار برای به دست آوردن دسترسی به زندان و پیدا کردن آنچه که اتفاق می افتد, و اضافه کرد که این زندان را محرمانه است "نگران کننده است."

او گفت که او خواسته است سناتور ایالت هانا-بث جکسون و Assemblymembers Monique لیمون و اردن کانینگهام به لابی فرماندار اجازه می دهد تا سانتا باربارا کانتی اندازه گیری می شود در برابر بازگشایی استاندارد بدون از جمله زندان شیوع آمار و ارقام.

او اضافه کرد که در حالی که تنها چند روستایی شهرستان در دولت خواهد شد به احتمال زیاد در دیدار با فرماندار جدید, انتظارات, هجوم منظور باز کردن کسب و کار سریع تر مانند Modoc, ساتر و یوبا سیتی شهرستانهای باید است نه یک گزینه روی میز برای شهرستان سانتا باربارا.

"برخی از مقامات منتخب در سراسر کشور استدلال کرده اند که استان ها باید به سادگی سرپیچی فرماندار سفارش و انجام آنچه آنها می خواهند" هارت گفت. "فرماندار Newsom امروز خاطر نشان کرد دولت های محلی است که در حال حاضر بیش از محدودیت های خود را در سطح ایالت اقامت در خانه سفارش که قرار دادن آنها در معرض خطر میلیاردها دلار از مالی بازپرداخت در فاجعه کمک بودجه."

دکتر هنینگ Ansorg همچنین به روز رسانی در شهرستان وضعیت با COVID-19 موارد است. او گزارش داد دو اضافی مرگ و میر — هر دو در لامپوک. یک فرد ساکن در شهرستان بردسير و در 60s خود را با شرایط بهداشتی اساسی و دیگر فردی بود که یک زندانی در زندان بود و در 70s خود را با شرایط بهداشتی اساسی و جمعه درگذشت.

در علاوه بر این به دهم و یازدهم مرگ و میر Ansorg گزارش 311 بیشتر موارد همه به جز یکی که زندانیان در زندان است. غیر از زندان مورد فردی است که ساکن در سانتا ماریا.

به طور کلی Ansorg گزارش وجود دارد 1,032 تایید موارد COVID-19 در سانتا باربارا کانتی 582 که در زندان فدرال در لامپوک; 450 که جامعه موارد و 463 که به طور کامل بهبود یافتند. او همچنین خطاب مرموز اختلاف بین شهرستان گزارش از آلوده زندانیان و اداره فدرال زندانها گزارش شده است.

"ما گزارش اعداد است که ما کنترل بیماری تیم هستند قادر به پردازش ظهر در هر روز داده شده" Ansorg توضیح داد. "همانطور که ما در حال دریافت مقدار زیادی از داده ها از زندان است و به ناچار مصرف بسیار طولانی برای پردازش تمام اطلاعات است."

او همچنین افزود که از آنجا که هر سه جامعه تست سایت را باز کرده اند و در حال آزمایش هر روز از جمله تعطیلات آخر هفته پس از شماره بالاتر آلوده اعضای جامعه خارج از زندان به زودی منعکس شده در روزانه گزارش مورد.

اما در "خبر خوب" هارت گفت: برخی از کسب و کار خرده فروشی شروع به باز کردن برای بلند کردن و تحویل امروز — کوچک اما معنی حرکت در مسیر درست است. او گفت: لباس فروشگاه, کتاب, فروشگاه اسباب بازی, فروشگاه, فروشگاه های موسیقی و گل نیمه باز برای کسب و کار در شهر است. او را تشویق ساکنان به تماس با یکی از کسب و کار و نظم چیزی را انتخاب کنید تا در این آخر هفته.

"من تا به حال بسیاری از قلب wrenching گفتگو با صاحبان کسب و کار محلی که چسبیده به این امید که کسب و کار خود را برای زنده ماندن این لحاظ تاریخی دشوار اقتصادی زمان" هارت گفت. "... من معتقدم که بسیاری از ما نمی توانید صبر کنید برای حمایت از ما محلی کسب و کار و کارکنان خود را."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن