شهرستان برکلی شورای گسترش منع رفت و آمد از طریق ژوئن 5

روز سه شنبه شهرستان برکلی جلسه شورای دیدم بحث داغ از دهها پلیس خشونت به عنوان اعضای شورا رای داده شده توسط یک

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

روز سه شنبه شهرستان برکلی جلسه شورای دیدم بحث داغ از دهها پلیس خشونت به عنوان اعضای شورا رای داده شده توسط یک حاشیه باریک به گسترش این شهر مقررات منع رفت و آمد سفارش.

پس از باز نظر عمومی که در اکثر نظر صحبت در مورد مسائل مربوط به خشونت های پلیس و نژادی و بی عدالتی که به تصویب شورای فضای باز ناهار خوری طرح برای شهر و 100.000 دلار صندوق به ارائه کمک های مالی برای کسب و کارهای محلی متاثر از خرابکاری.

نیمه باقی مانده از جلسه اختصاص داده شده به بحث بیش اخیر حکومت نظامی سفارشات.

Alameda County Sheriff گرگوری Ahern اجرا countywide مقررات منع رفت و آمد از طریق ژوئن 5. به زودی در این شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی اعلام کرد که شهر خود منع رفت و آمد از 8 p. m. به 5 صبح دوشنبه و سه شنبه. چند اعضای شورا و برکلی شهروندان ادعا که سفارش اولیه یک نفس بیش از حد از کلانتر قدرت اگر چه اکثریت اعضای شورا در نهایت پشتیبانی از گسترش این شهر مقررات منع رفت و آمد از طریق ژوئن 5.

برکلی اداره پلیس رئیس اندرو گرین وود گفت در جلسه تشریح فعالیت های جنایی در حال وقوع در شهر و استدلال برای تمدید حکومت نظامی.

گرینوود تاکید کرد که منطقه خلیج سیستم از کمک های متقابل است که در آن افسران در حال ارسال برای کمک به دیگر شهرها ادارات پلیس بوده است "غرق" در طول پنج روز گذشته از تظاهرات.

"آنچه ما از شما درخواست به رسمیت شناختن است که دامنه و مقیاس کمک های متقابل کار و فعالیت در رفتن در نتیجه فشار زیادی بر منابع" گرین وود گفت: در این نشست است. "این است که چرا حکومت نظامی سیستم مورد نیاز است."

ویلیامز-ریدلی تاکید کرد که حکومت نظامی موقت مرحله است که او گفت: در نظر گرفته شده است برای جلوگیری از شب فعالیت های جنایی در حالی که حفظ ارزش های آزادی بیان و مونتاژ. متعدد اعضای شورای و بسیاری از اعضای عمومی این ادعا که حکومت نظامی در نقض آزادی های مدنی.

از 20 نفر صحبت کرد که در نظر عمومی جلسه در مورد اندازه گیری 18 صحبت در مخالفت یا ابراز نگرانی در مورد منع گسترش در حالی که دو صحبت در حمایت از اندازه گیری.

Councilmember بن بارتلت گفت: از آنجا که او معتقد است که این شهر هنوز به اندازه کافی خطاب مسائل از دهها او نمی تواند حمایت از یک حکومت نظامی که گفته می شود به افسران پلیس به "عمده فروشی توانایی" به دستگیری مردم سیاه و سفید.

"در سراسر کشور ما شاهد آنچه به نظر می رسد مانند یک نقض حق مردم برای جمع آوری, و من می خواهم به مطمئن شوید برکلی نیست همدستی در که گفت:" Councilmember Rigel رابینسون که رای دادند در برابر گسترش منع رفت و آمد در این نشست است.

حدود 12:20 صبح پس از چندین پسوند و تعویق چند مورد از جمله حداقل دستمزد متمم و بودجه بحث شورای شهر رای دادند حکومت نظامی فرمت.

فرمت گذشت 5-4 با چندین زبان اصلاحات اجازه می دهد تا برای مردم سفر به و یا از کار برای پایان دادن به تظاهرات به زودی پس از 9 بعد از ظهر

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب