Allegheny County, تعطیل, میله, رستوران ها برای 1 هفته

آسوشیتد پرس منتشر شده 4:24 PM EDT Jul 2, 2020HARRISBURG, Pa. (AP) — با افزایش coronavirus موارد انتظار می رود

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

HARRISBURG, Pa. (AP) — با افزایش coronavirus موارد انتظار می رود به رشد پنج شنبه, Allegheny County, صفحه اصلی به پیتسبورگ و 1.2 میلیون نفر تحمیل یک هفته تعطیلی از میله, رستوران ها و قمار و تمام تجمعات بیش از 25 نفر است.

منظور این است که به اثر را پس از نیمه شب جمعه, شهرستان, بهداشت, مدیر, Dr. Debra بوگن در بیانیه ای گفت:.

این حرکت به عنوان پنسیلوانیا به گزارش روز پنج شنبه به بالاترین سطح خود یک روز در مجموع تایید coronavirus موارد از آنجا که ممکن است و Allegheny County گزارش بالاترین یک روز در مجموع مثبت آزمون است که مقامات به نام بزرگتر از حد انتظار افزایش.

بوگن نیز خواسته Allegheny County ساکنان به دنبال داوطلبانه stay-در-خانه پروتکل محدود کردن سفر در خارج از خانه به ضرورت.

مقامات بهداشت در فیلادلفیا و Allegheny County می گویند که آنها در حال پیدا کردن که بسیاری از مردم تست مثبت توصیف معاشرت در میله های زندان و بازگشت از تعطیلات ساحل و سفر به کروناویروس نقاط داغ در سایر نقاط آمریکا

در حالی که در پنسیلوانیا بستری شدن در بیمارستان برای این ویروس به شرح زیر است که در آن آنها یک هفته پیش با توجه به آمار دولتی یک آسوشیتد پرس تجزیه و تحلیل نشان می دهد درصد از مردم تست مثبت افزایش یافته است در هفته گذشته.

Allegheny County گزارش بیش از 230 جدید کروناویروس موارد شنبه یک روز پس از آن گزارش یک روز بالا 110.

بیشتر: هلند سرزمین عجایب باز خواهد شد در ماه ژوئیه; فروش آنلاین بلیط تنها

بیشتر: نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی: در اینجا چگونه COVID مرگ و میر شناخته شده است. اعداد اغراق آمیز نیست

"در حالی که افزایش در تعداد موارد انتظار بود — این است که بزرگتر از رود" مقامات شهرستان در بیانیه ای گفت. "توقع این است که اعداد را نیز به طور قابل توجهی افزایش دوباره فردا."

این شهرستان در صد مثبت آزمایش و بستری شدن در بیمارستان نیز در حال افزایش است. در توییتر رژیم صهیونیستی است. سرهنگ جان Fetterman زندگی می کند که در Allegheny County, به نام پنجشنبه شکل "واقعا نگران کننده است."

در یک مصاحبه در KDKA-رادیو AM در پیتسبورگ در پنجشنبه رژیم صهیونیستی است. تام ولف را بالا بهداشت, مشاور وزیر بهداشت راشل Levine بود پرسید: اگر در حال حاضر زمان است سعی کنید گله ایمنی.

او گفت: هیچ هشدار داد که این بیماری می تواند حتی بزرگسالان جوانتر بسیار بیمار است.

"ما می دانیم که تعداد قابل توجهی از افراد بسیار بیمار از ویروس نه تنها سالمندان بلکه بزرگسالان جوانتر و همچنین در 20s و 30s و 40s و آن را پایمال بیمارستان" لوین گفت.

همچنین این امر منجر به موارد بیشتری در خانه های سالمندان لوین گفت: با استناد به محققان دانشگاهی که در بر داشت که شیوع بیماری در خانه های سالمندان رانده اکثر چگونه گسترده این ویروس در جامعه و در اطراف آن است.

آنچه دولت باید انجام دهید این است حاوی ویروس با استفاده از اقدامات پیشگیری, مانند ماسک پوشیدن و هدفمند تلاش برای tamp پایین شیوع بیماری تا بیشتر روش های درمان یا واکسن توسعه لوین گفت.

Allegheny County مقامات بهداشتی می گویند متوسط سن افرادی که تست مثبت است 29.

شهرستان پنسیلوانیا دوم-پرجمعیت ترین پس از فیلادلفیا تا به حال اجتناب بالاتر مورد شمارش که آمار فیلادلفیا و حد شرقی پنسیلوانیا در بهار. اما در طول تعطیلات آخر هفته, Allegheny County مقامات دستور توقف نوشیدن الکل در کافه ها و رستوران ها در پاسخ به سنبله در آزمون مثبت.

آنها همچنین خواسته ساکنان به نظر تعویق انداختن برنامه ای برای سفر به کروناویروس نقطه داغ و به خود قرنطینه به مدت 14 روز و تست شده در هنگام بازگشت.

ایالت مقامات گزارش داد بیش از 830 نفر به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 آوردن ایالت مجموع به بالا 88,000. دولت گذشته ثبت بیش از 800 جدید تست مثبت است. همچنین به گزارش دیگری از 25 coronavirus و میر مربوط به یک ایالت در مجموع 6,712 از اوایل ماه مارس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب