گردشگری شماره در حال حاضر حذف به طور قابل توجهی در گیتزبرگ برنامه های ساخته شده برای تابستان

Kellen Stepler برای خورشید شبمنتشر شده 11:21 AM EDT مه 6 2020در Adams County, همه چیز در اطراف مراکز گردشگری.ا

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

در Adams County, همه چیز در اطراف مراکز گردشگری.

اما به لطف COVID-19 و اقامت در خانه سفارشات شهرستان شده است کمی ساکت تر شده است.

یک استفاده عمومی گزارش از خدمات پارک های ملی اشاره می کند که در ماه مارس 2019 وجود دارد در مجموع 63,332 بازديد در Gettysburg ملی نظامی پارک در حالی که داده ها در مارس سال 2020 نشان می دهد که وجود دارد 36,558 کل بازديد 42 درصد کاهش می دهد.

"با مدارس بسته شده و ما در حال از دست رفته یک عنصر مهم در این زمان سفرهای آموزشی" گفت: Jason Martz اقدام بصری متخصص اطلاعات عمومی و امور افسر Gettysburg ملی پارک نظامی و آیزنهاور تاریخی ملی یادبود سایت. "بدیهی است که ساکت تر و آن را مایه تاسف است که این نمی تواند اتفاق می افتد."

میدان جنگ, جاده ها و مسیرهای باز باقی می ماند, اما, موزه, بازدید, مرکز, مشاهده, برج دستشویی و از پله ها به پنسیلوانیا یادبود بسته شده اند.

"همه چیز با یک بسیاری از لمس کردن – نرده راه پله – این عناصر بسته شده اند" Martz گفت.

پارک در حال برنامه ریزی برای حالات مختلف برای پارک چه ممکن است مانند زمانی که رژیم صهیونیستی. تام گرگ تغییرات آدامز کانتی از محدودیت به زرد Martz گفت.

گردشگران هنوز هم می تواند مشاهده Gettysburg از خانه. به تازگی پارک منتشر شد یک تور مجازی در وب سایت آن چیزی است که Martz می گوید شده است در آثار قبل از COVID-19.

"کسانی که نمی توانند به میدان جنگ می تواند در حال حاضر تقریبا در دیدار" Martz گفت.

بیشتر: Adams County اولین پاسخ دهندگان به افتخار کارگران بیمارستان با رژه

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: چه هانوفر/Adams summer حوادث لغو هنوز هم ممکن است به در ؟

#AdamsTogether

به عنوان بزرگترین صنعت در Adams County, گردشگری پشتیبانی از بیش از 5 ، 000 شغل در آوردن بیش از $735 میلیون دلار از گردشگری و 3.8 میلیون بازدید کنندگان با توجه به مقصد Gettysburg.

با وجود خاموش شدن ناگهانی و اقامت در خانه سفارشات در پنسیلوانیا مقصد Gettysburg کار کرده است برای بازگرداندن گردشگری در شهرستان با یک کمپین بازاریابی است که شروع می شود با یک پیام وحدت.

هشتگ #AdamsTogether راه اندازی در مه 28. از Facebook گروه "آدامز با هم" بود و همچنین ایجاد شده برای کسب و کارهای محلی برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی با اعضای جامعه.

بیشتر: اولین پاسخ دهندگان با خطرات جدید در طول بیماری همه گیر کوروناویروس دریافت حمایت جامعه

"ما در حال تلاش برای برقراری ارتباط با سازمان های جامعه از طریق #AdamsTogether گفت:" نوریس گل رئیس جمهور از مقصد Gettysburg. "ما را از طریق این اگر ما هم بچسبند."

گردشگری گروه نیز منتشر شده و به اشتراک گذاشته شده آن را در مقصد Gettysburg خبرنامه ها و کانال های رسانه های اجتماعی که می رسد به بازدید کنندگان و اعضای جامعه.

و قطعه نهایی از کمپین بازاریابی شامل بهبود بازاریابی با تمرکز بر آوردن بازدید کننده به مقصد برای تحریک و حفظ اقتصاد است.

"آن بوده است ویرانگر" نوریس گفت. "ما تا به حال یک رکورد سرعت فروش هتل در ژانویه و فوریه در Adams County است. ما تا به حال خوب زمستانی و در حال حاضر خواهد بود زمان برای کسب و کار شروع به انتخاب کنید تا (برای تابستان.) زمان نمی تواند بدتر است."

با توجه به انتشار اخبار مقصد Gettysburg است با استفاده از چندین ابزار برای پیگیری ضریب اطمینان مصرف کننده, سازمان دیده بان روند در صنعت گردشگری و نظارت بر مسکن محلی رزرو در زمان واقعی است.

"این (marketing plan) است که به نگه داشتن کسب و کار در حالت زنده ماندن" نوریس گفت. "ما می خواهیم به امن و جلوگیری از هم و اوایل زمان."

نوریس گفت که پس از حملات یازدهم سپتامبر ، تروریستی 11 و 2008 رکود گردشگری در Adams County bounced بازگشت خیلی سریع نسبت به مکان های دیگر.

"من فکر می کنم ما خواهد شد تا زمانی که ما دریافت چراغ سبز" نوریس گفت.

دنبال مقصد Gettysburg در Facebook, Instagram و توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب