برکلی پلیس بررسی کمیسیون منتشر 2019 گزارش سالانه

روز چهارشنبه پلیس برکلی بررسی کمیسیون یا PRC منتشر شده در گزارش سالانه خود برای سال 2019. آغاز شده و در سال 19

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

روز چهارشنبه پلیس برکلی بررسی کمیسیون یا PRC منتشر شده در گزارش سالانه خود برای سال 2019.

آغاز شده و در سال 1973 توسط رای دهندگان ابتکار, PRC یکی از قدیمی ترین غیرنظامی نظارت سازمان در کشور و یکی از اولین و مجاز به انجام تحقیقات است. گزارش سالانه خود را فراهم می کند داده های آماری سال گذشته در تعدادی از پلیس رفتار و سیاست شکایات دریافت شده توسط PRC از جمله مشخصات کلی و چگونه آنها به این نتیجه رسیدند.

"منظور از گزارش سالانه ... است که اجازه می دهد تا هر دو کارکنان و مهمتر از همه به تجزیه و تحلیل کار ما (و) دیدن آنچه انجام شده در سال گذشته گفت:" ناتان Mizell معاون صندلی PRC و UC برکلی ،

Mizell یکی از نه کمیسیون در PRC هر یک از آنها برکلی ساکنان منصوب توسط شهردار و اعضای شورای شهر. PRC دفتر خود یک بخش از شهرستان دفتر مدیر.

PRC 17 دریافت شکایات در سال 2019 اشاره به موارد اتهام سوء رفتار توسط برکلی اداره پلیس افسران و دو سیاست شکایات که در آن اعضای عمومی درخواست بررسی برخی بشکه سیاست های است که می تواند بهبود یافته یا تجدید نظر شده است.

این اعداد مشخص شده کاهش از سال 2015 تا 2017 اما افزایش از سال 2018 در طی آن PRC دریافت 13 شکایات و هیچ سیاست شکایات.

Mizell هشدار داد که این شکایت به احتمال زیاد منعکس نمی تمامیت بالقوه شکایت توسط برکلی جامعه است.

"وجود دارد شکایت می شنوید و پس از آن وجود دارد آنهایی که در واقع به PRC" Mizell گفت. "یک نگرانی بزرگ من این است: ما چگونه می توانیم این فاصله را? چگونه ما را در این روند بیشتر در دسترس برای هر شهروند در برکلی?"

برای شکایت تنها یکی پیدا پلیس سوء پایدار بود در شمار از خشونت و unprofessionalism.

در 2019, PRC همچنین توصیه می شود یک سیاست برای حفاظت از کارگران جنسی که شاهد و یا قربانی جرم و جنایت خشونت آمیز با جلوگیری از آنها را از بازداشت برای برخی از جرائم که BPD به تصویب رسید.

PRC در حال حاضر در حال بررسی پیشنهاد راه هایی برای مقابله به رویکرد بازداشت شدگان در درخواست خود مشروط و یا عفو مشروط وضعیت و همچنین محدودیت در جستجوی کسانی که در آزادی مشروط و یا عفو مشروط.

همانطور که بیان آن بیانیه ماموریت PRC با هدف ارائه بررسی شکایات و حمایت از مشارکت جامعه در نظارت از بشکه.

"هدف من در این سال است که به روشنگری عمومی در این فرایند" Mizell گفت. "گزارش خود مهم است در نظر ما بزرگتر شدن تغییرات در ساختار امنیت عمومی در برکلی است."

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن