مدرسه برکلی نامزد هیئت مدیره خوزه لوئیس Bedolla می خواهد برای بستن شکاف دیجیتال

فناوری اجرایی و بشردوست محلی خوزه لوئیس Bedolla در حال اجرا برای نقطه ای در برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، ه

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

فناوری اجرایی و بشردوست محلی خوزه لوئیس Bedolla در حال اجرا برای نقطه ای در برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، هیئت مدیره در انتخابات عمومی نوامبر.

اگر Bedolla به هیئت مدیره انتخاب شده است، او قصد دارد برای پیاده سازی پلت فرم بر اساس تم های سخت گیری، عدالت و تصویب فن آوری است که "ساده اما دشوار است."

Bedolla با استناد به استانداردهای آموزشی کاهش یافته، گفت هدف او این است که مدارس BUSD رقابتی بین المللی، و او اضافه کرد که او برای افزایش بودجه حمایت می کنند. همچنین او گفت، با وجود ابتکار چشم انداز شهر در سال ۲۰۲۰، او فکر می کند که تفاوت های نژادی و اقتصادی اجتماعی همچنان در مدارس دولتی برکلی مشکل باقی می ماند.

برای بدولاس، یک نمونه پر زرق و ولد از بی دادهای مدرسه در دسترسی به تکنولوژی نهفته است، به ویژه در طول همه گیر COVID-19.

Bedolla گفت: "ما اتفاقا در سیلیکون ولی زندگی می کنیم، اما در همان زمان ما بچه هایی داریم که کامپیوتر ندارن."

Bedolla افزود که او فکر می کند که منطقه مدرسه باید مشارکت های عمومی خصوصی کشف -- که نمونه ای از آن ، به گفته Bedolla ، مدیر عامل توییتر جک دورسی کمک مالی 10 میلیون دلار به ابتکار عمل برای بستن شکاف دیجیتال در مدارس اوکلند است.

Bedolla خاطر نشان کرد که در حالی که BUSD کار خوبی برای توزیع تکنولوژی مانند Chromebooks انجام داده است، بسیاری از دانش آموزان هنوز هم فاقد دسترسی مداوم به Wi-Fi.

Bedolla گفت: "ما نمی توانیم یک نسل کامل از مردمی که پول و یا ابزار برای اتصال را پشت سر نمی گذاشت، ".

bedolla که پیش از دریافت MBA از دانشگاه جرج تاون در رشته اقتصاد سیاسی در دانشگاه UC Berkeley درس می خوند، در تکنولوژی کار کرده و در حال حاضر مدیر عامل بنیاد داده برای اجتماعی خوب است.

Bedolla همچنین پدر و مادر سه کودک که یا شرکت و یا فارغ التحصیل از مدارس دولتی برکلی است.

Bedolla گفت: "من بسیاری از مثبت سیستم مدرسه، از قبل از K تا دبستان به مدرسه متوسطه و البته متوسطه یا دبیرستان دیده می شود، "Bedolla گفت. اگرچه من تمام قسمت های خوب آن را دیده ام، اما فکر می کنم چیزهایی وجود دارد که هنوز باید ثابت شود."

Bedolla علاوه بر تجربیات خود به عنوان یک پدر و مادر، علاقه مند به در حال اجرا برای هیئت مدیره BUSD است چرا که او اعتبار آموزش و پرورش برای موفقیت شخصی و حرفه ای خود را.

Bedolla و همسرش لیزا García Bedolla، معاون provost برای تحصیلات تکمیلی و رئیس بخش تحصیلات تکمیلی، اعطا بورس یه میگل و الویرا Bedolla برای حمایت از دانشجویان بدون مدرک در UC برکلی.

Bedolla گفت: "این تنها در مورد چگونگی آموزش و پرورش مهم است صحبت نمی کند، اما من در واقع پیاده روی و قرار دادن پول من و دعوت دوستان من به پس دادن به این منطقه است."

تماس با جسیکا لی در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب