بازیکنان شایسته گفتن در تمام تصمیمات NCAA

در ۱۱ اوت، کنفرانس Pac-12 postpone رای به تعویق انداختن رقابت تا سال ۲۰۲۱ داد. در میان تهدید مداوم COVID-19،

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

در ۱۱ اوت، کنفرانس Pac-12 postpone رای به تعویق انداختن رقابت تا سال ۲۰۲۱ داد.

در میان تهدید مداوم COVID-19، Pac-12 demanded بازیکنان فوتبال خواستار اصلاحات ورزش کالج در تریبون بازیکنان در 2 اوت، حمایت از حقوق صاحبان سهام نژادی و حمایت بیشتر برای سلامت ورزشکاران بود. با شعار #WeAreUnited بازیکنان به دنبال همبستگی میان ورزشکاران NCAA بودند و توجه به بهره برداری از بازیکنان - به ویژه بازیکنان سیاه پوست - توسط Pac-12 و دانشگاه های عضو آن را نامیده اند.

اما با لغو موثر ورزش پاییزو با COVID-19 بعید است به abate، Pac-12 و NCAA در حال حاضر در یک تقاطع هستند. ورزشکاران کالج جبران نشده، توسط دانشگاه های خود و سازمان ملی بی عدالت یمورد بهره برداری قرار گرفته اند، مدت ها به دنبال صندلی روی میز بودند، اما بازیکنان هرگز به این فوریت به یک میگویند در برنامه ها و سیاست های NCAA نیاز نبودند. حتی در شرایط عادی، بازیکنان باید قادر به چانه زنی جمعی باشد، اما اکنون ضروری است که آنها یک انجمن بازیکنان را به عنوان مناسب می بینند تشکیل می دهد.

انجمن بازیکنان NCAA revenue-sharing نه تنها می تواند مذاکره خواسته های بازیکنان برای پوشش بیمه درمانی گسترده و درآمد به اشتراک گذاری در میان ورزشکاران، به عنوان در تریبون توسط #WeAreUnited. همچنین می تواند از NCAA و Pac-12 اطمینان حاصل کند که سلامت و ایمنی بازیکنان را جدی می گیرد، که همه چیز را از انسفالوپاتی مزمن ضربه ای تا تهدید مداوم COVID-19 تحمل می کند. در حال حاضر، عدم شفافیت و ارتباطات مزاحم Pac-12 نشان می دهد که بازیکنان آن بیشتر یک نگرانی ثانویه نسبت به اولویت اول هستند.

ورزشکاران کالج با موانع غیر معمول در ارتباط مواجه هستند: انجمن بازیکنان به احتمال زیاد می تواند عضویت خود را بیش از هر چهار سال را ببینید, و کنفرانس های مختلف را برای شرایط مذاکره ناهموار. Fair Pay to Play Actدر حالی که مدارس کالیفرنیا در سال های آینده از 2019 'sعادلانه پرداخت به بازی قانون بهره مند شوند ، از نظر قانونی تضمین ورزشکاران کالج دریافت غرامت برای استفاده تجاری از نام و تصاویر خود را ، دیگر Pac - 12 مدارس را دریافت نمیکند. اکثر بازیکنان در اکثر کنفرانس ها هنوز هم در حال مبارزه با جنگ های سربالا برای NCAA یا کنفرانس پاسخگویی، شفافیت، حقوق صاحبان سهام و پایان دادن به شیوه های استثماری هستند.

مهمتر از همه، خواسته های بازیکنان ساده است: آنها می خواهند مراقبت های بهداشتی خود را به کمی طولانی تر مطمئن; آنها می خواهند برای گسترش بورسیه برای حمایت از اتمام مدرک؛ آنها می خواهند برای پایان دادن به هزینه های اسراف و بالا بردن ورزشکاران سیاه کالج. آنها نمی خواهند برای امضا COVID-19 چشم پوشی از مسئولیت. درآمد چند میلیارد دلاری تیم های NCAA به معنی همه این خواسته ها - و بیشتر - در صورت انتخاب کنفرانس ها و NCAA برای تحقق آنها امکان پذیر است.

تا به حال، NCAA دست بالای قاطع خود را بر بازیکنان به رخ کشیدند، و آنها را از بحث های که به طور مادی بر زندگی و رفاه اساسی آنها تاثیر می گذارد، قفل کرده است. اما با رسیدن بازیکنان به وحدت و وضوح بی سابقه در خواسته های خود، آن زمان برای Pac-12 و NCAA به آنها به عنوان شرکای برابر رفتار می کنند. NCAA باید از دیدن بازیکنان به عنوان سرباز دست بردارد.

سرمقاله ها نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستان 2020 سردبیر نظر، آیدان باست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن