برکلی مدرسه منطقه دارای 1 Spanish town hall می شنود و بازخورد از Latinx پدر و مادر

مطالب این مقاله از جمله تمام نقل قول های ترجمه شده به زبان انگلیسی. آنها در ابتدا صحبت به زبان اسپانیایی در طو

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

مطالب این مقاله از جمله تمام نقل قول های ترجمه شده به زبان انگلیسی. آنها در ابتدا صحبت به زبان اسپانیایی در طول این رویداد.

بیش از 140 اسپانیایی زبان پدر و مادر از برکلی Unified School District یا BUSD دانش آموزان در مورد آموزش از راه دور و منطقه طرح های پنج شنبه و همچنین به دولت های منطقه بازخورد در مورد مسائل مربوط به آنها در طول تعطیلی مدارس.

BUSD دولت برگزار شد تاون هال در اسپانیایی برای پدر و مادر Latinx و زبان انگلیسی-یادگیری BUSD دانش آموزان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و نیز پاسخ به سوالات و دریافت بازخورد در مورد برنامه های خود را برای سال آینده. با توجه به BUSD سرپرست برنت Stephens آن منطقه اولین تاون هال منحصرا در اسپانیایی. جلسه آغاز شد و با سخنان افتتاحیه از استفنز BUSD رئیس جمهور هیئت مدیره جودی Appel و منطقه عضو هیئت مدیره Beatriz Leyva-کاتلر.

"ما امیدواریم که شما احساس می کنید مانند بخش مهمی از منطقه مدرسه" استفن گفت: به پدر و مادر در این جلسه.

استفانز پس از ارائه اسلاید های مختلف برای پدر و مادر از جمله به روز رسانی در منطقه وضعیت مالی در دولت با کاهش بودجه و نتایج یک نظرسنجی در فاصله تجارب یادگیری به دانش آموزان داده شده.

پدر و مادر مطمئن شد در این مراسم که با برنامه های مختلف به سمت کارگردانی Latinx و کمتر دانش آموزان در BUSD خواهد قطع نمی شود با وجود این منطقه را 7 میلیون دلار کسری با توجه به Stephens.

استفن همچنین اعلام کرد در این نشست که در این منطقه خواهد شد برگزاری کلاس های تابستان برای برخی از دانش آموزان از جمله دو جلسه برای دانش آموزان مدرسه ابتدایی, برنامه برای دانش آموزان مدارس متوسط و یک فرصت برای دانش آموزان دبیرستانی برای بازیابی اعتبار است.

دانش آموزان در تمدید سال تحصیلی برنامه و برکلی عالی علمی جاده موفقیت بعد از مدرسه برنامه خواهد بود به طور خودکار ثبت نام و دیگران که علاقه مند هستند می توان توصیه می شود توسط خود معلمان و مدیریت مدرسه.

با توجه به Stephens حدود 25 درصد از Latinx دانش آموزان در حال حاضر نه شرکت در آموزش از راه دور در منطقه یک آمار منطقه امیدوار به آدرس منعکس کننده و به روز رسانی آن آموزش از راه دور برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده.

او افزود که دولت های منطقه را مشغول تابستان بیشتر در حال توسعه برنامه ها و بدانند تدارکات برای سال آینده.

در پایان این جلسه پدر و مادر تا به حال این فرصت را به درخواست Stephens و دیگر مدیران منطقه سوالات بسیاری که در اطراف محور چگونه آنها می تواند بهترین حمایت از کودکان خود را در طول این زمان.

Leyva-کاتلر و به کارگردانی استفن پدر و مادر نسبت به منابع آنلاین مانند آکادمی خان و تصریح کرد: بسیاری از بار است که دانش آموز و والدین در ارتباط با معلمان بسیار مهم هستند.

گلوریا مونز-هیوز یک توسعه زبان انگلیسی, معلم "در ماموریت ویژه" نیز پیشنهاد شده است که پدر و مادر گوش دادن به موسیقی با دانش آموزان خود را که او گفت می تواند کمک به یادگیری.

"من می خواهم به شما را تحسین می کنم که همه شما را با افتخار بالا آوردن کودکان خود به زبان انگلیسی" Leyva-کاتلر گفت: در این نشست است. "این واقعا یک هدیه است که شما در حال دادن فرزندان خود را."

منطقه خواهد شد استقرار یک نظرسنجی به پدر و مادر برای جلب اطلاعات اضافی درباره پدر و مادر' برنامه ای برای بازگشت فرزندان خود را به مدرسه در آینده نزدیک.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب