مدرسه برکلی به روز رسانی منطقه طرح پاییز برای دانش آموزان آموزش و پرورش ویژه

برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، مقامات ارائه به روز رسانی در برنامه های یادگیری از راه دور برای دانش آموزان د

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، مقامات ارائه به روز رسانی در برنامه های یادگیری از راه دور برای دانش آموزان در برنامه های آموزش و پرورش ویژه در طول سالن شهر آنلاین دوشنبه.

هیئت مدیره مدرسه اعلام کرد تغییر در برنامه از یادگیری ترکیبی به آموزش کاملا از راه دور در ماه ژوئیه پس از مشاهده افزایش نرخ COVID-19 در Alameda شهرستان. به گفته سرپرست BUSD برنت استفنز، این منطقه از آن زمان طرح یادگیری از راه دور را با هم جمع کرده است.

استفنز در طول این رویداد گفت: «تعهد ما به حقوق صاحبان سهام به چند روش که باید با مسائل مربوط به دسترسی به فناوری انجام می شد، به چالش کشیده شد» "ما مسائل ی را در ارائه خدمات آموزش ویژه و توسعه زبان انگلیسی نیز تجربه کرده بودیم."

طرح جدید یادگیری از راه دور این منطقه خواستار آن است که دانش آموزان و خانواده ها برنامه های برنامه ریزی مداوم روزانه و هفتگی با تعامل بیشتر زندگی می کنند و برنامه درسی جذاب. معلمین آموزش ویژه قادر خواهند بود با دیگر معلمان کلاس همکاری کنند تا دانش آموزان برنامه کامل تر داشته باشند.

حضور و غیاب برای همه خانواده ها لازم است، اما برخی از مقررات اجازه انعطاف پذیری برای دانش آموزان مواجه با موانع در مشارکت کامل کلاس.

همچنین این منطقه با سازمان های آموزش سیاه پوستان محلی برای ایجاد خدمات آموزشی مرتبط با فرهنگ و دیگر فرصت های "پشتیبانی گروه کوچک" برای دانش آموزان سیاه پوست کار می کند.

در حالی که بسیاری از والدین از ملاقات های یک به یک با معلمان آموزش و پرورش ویژه و گروه های کاری کوچک قدردانی می کنند، برخی از آنها از خستگی زوم و چشم انداز جلسات گروهی بزرگ حمادت داشتند.

"همه مربیان ما گرسنه برای توسعه حرفه ای است زیرا این چنین چشم انداز جدیدی است که ما در آن هستید، گفت : BUSD ویژه آموزش و پرورش مدیر شاون Mansager در طول این رویداد. ما در طول سال به ارائه حمایت برای همه معلمان خود ادامه می دیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها ابزار مورد نیاز برای حمایت از فرزندان شما را دارند."

استفانز افزود که این ولسوالی بیش از ۱۰۰ جلسه زنده توسعه حرفه ای را برای بیش از ۵۰۰ معلم، دستیار و معلم جایگزین که بر سواد دیجیتالی و تأمین نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش آموزان متمرکز است، میزبانی کرده است.

به گفته مدیر مدرسه ابتدایی جفرسون مری کازدن، آموزش ابتدایی با جلسات خانوادگی برای بحث در مورد شرایط فردی آغاز خواهد شد.

کازدن در طول این رویداد گفت: «ما واقعاً باید با خانواده های کودکان جوان کار کنیم. ما باید بفهمیم که بعضی از کودکان باید تا زمانی که در زوم ارائه می کنیم کار کنند."

دبی دین، مدیر مدارس TK-8 گفت معلمان کلاس های خود را برای "جلسات یادگیری عمیق" و کلاس های مشورتی با هدف ترویج مهارت های مطالعه و جامعه سازی تقسیم می کنند. دانش آموزان دوره متوسطه نیز در کلاس های کوچک یادگیری گروهی پنج شنبه ها و جمعه ها شرکت خواهند کرد.

در سراسر نمرات ، دانش آموزان در برنامه های آموزش و پرورش ویژه کلاس های با تاکید بر یادگیری نحوه استفاده از فن آوری یادگیری از راه دور ، از جمله کلاس درس گوگل و قرص آغاز خواهد شد ، گفت : BUSD آموزشی متخصص Eileen Jacobs.

جاکوبز افزود که خدمات پشتیبانی مانند گفتار، زبان و فیزیوتراپی از طریق «چرخه های یادگیری مشارکتی» در دسترس خواهد بود.

جاکوبز در طول این رویداد گفت: «کارکنان مشغول به کار و همکاری بوده اند. "ما واقعا هیجان زده برای دریافت در آن وجود دارد و همه دانش آموزان خود را دوباره."

تماس با ویکتوریا استافورد در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن